Kontakttīklu bojājuma dēļ vismaz divas stundas nekursēs elektrovilcieni posmā Tukums-Ķemeri.
Kā stāstīja a/s «Pasažieru vilciens» sabiedrisko attiecību speciālists Andrejs Filipovs, patlaban notiekot sarunas ar pasažieru pārvadātājiem par to, lai pasažierus ar autobusu no Ķemeriem nogādātu Tukumā. Tikšot domāts arī par to, kā pasažierus no Tukuma aizvest vismaz līdz Ķemeriem.
Kā stāsta aculiecinieki, elektrovilciens apstājies netālu no Durbes dzelzceļa pārbrauktuves. Tā kā bija ieslēdzies luksofors, liedzot šķērsot pārbrauktuvi, Durbes ielā izveidojusies paliela automašīnu rinda.
A. Fiļipovs informēja, ka ir noorganizēta autobusu satiksme no Ķemeriem uz Tukumu un no Tukuma līdz Ķemeriem. Autobusi atiet lakā, kāds paredzēts vilcienu sarakstā. Biļetes var nopirkt autobusos, derīgas arī iepriekš iegādātās vilcienu biļetes
manispeec vinsh vareetu vispaar te neraadiities.
Vakar biju vilcienā no Rīgas uz Tukumu. Atbraucām līdz Ķemeriem visiem paziņoja, ka ir galastacija un jāatbrīvo vagoni. Vērsāmies pie konduktoriem, tie blisina acis, neko nezina un arī neiet noskaidrot. A ko viņām? Ap 200 cilvēkiem ar mazgadīgiem bērniem tika faktiski izmesti no vilciena, jo tas tūdaļ grasījās brauktun arī aizbrauca uz Rīgu. Stacijas telpās neielaida arī ar bērniem salā -12. Mēs saudzējam dzīvniekus, bet esam aizmirsuši par cilvēciskumu. Autobusu nebija. Man paveicās, biju ar bērnu un piedāvāja braukt kāda meitene no Tukuma (liels paldies viņai un viņas vīram, kurš bija operatīvi klāt), jo bija vieta mašīnā. Nezinu, cik ilgi vēl sala cilvēki un mazi bērni( mūsu demogrāfiskais stāvoklis nav apskaužams, vajadzētu saudzēt tos pašus, pusceļā uz mājām redzēju mazu autobusiņu, kur diez vai visi salīda. Pārsteidz tas, ka Tukumā jau sen zināja, ka no Tukuma neaizgāja vilciens, autobusi Ķemeros -12 salā parādījās pēc kādām 40 min.. Tas ir normāli? Biļetes un neērtības jau neviens neatmaksās. Sabiedriskais transports nekvalitatīvi pilda savus pienākumus, arī Tukuma auto, cilvēkus neciena. Vakar vilcienā uz Rīgu 13.42 no Tukuma nekurināja, domā, ja biļete maksā 1,31, tad varat arī pasalt. Kas tā par attieksmi????????????Esmu šokā, un atd brīnās, kāpēc cilvēki brauc projām, tāpēc ka ārzemēs tā nekad nebūtu rīkojušies. Šokēja Ķemeru stacijas darbinieki, kas nelaida mammas ar bērniem siltumā.Kāda Eiropa??????Tālāk par alu cilvēku līmeni nav tikuši, tā arī skatās uz latviešiem Eiropā-attieksme, cilvēciskums – nulle no tās.Tagad visus pasažierus vajadzētu publiski uzaicināt – atmaksāt ceļa izdevumus un izsniegt nelielu morālo kompensāciju, uzrādot vakardienas biļeti, – bērniem šokolādes, pieaugušajiem – kafiju, termosus, piemēram.
to XX
Ai, kaadas kompensaacijas…mums peec lidmashiinaas piespiedu noseeshanass izsniedza kuponus 1 lata apmeeraa! Kaa saprotams, par taadu summu pat mazo uudens pudeliiti lidostaa nevar iegaadaties. Laikam jau pienjeema, ka mums jaabuut aarkaartiigi laimiiigiem par to vien, ka esam piezemeejushies:)
Bet nu, jaa, sab. transportaa, pat neskatoties uz to, ka pats maksaa par biljeti un veel valsts visu sho padariishanu dotee, taapat vienmeer mazliet sajuuties vainiigs, jo shamie tak ne jau ar biznesu, bet gan “labdariibu” it kaa nodarbojoties…
Vakar arī braucu ar to liktenīgo vilcienu.. Tās bija šausmas!! Izmeta mūs visus no vilciena laukā, neko nepaskaidrojot, kko nocirtot tikai – gaidiet autobusu. domājām, ka apsildīsim degunus Ķemeru stacijā, bet protams, ka neviens jau iekšā nelaida.. sievietēm mazi bērni uz rokām salā, bet tas visiem pie vienas vietas.. tas mikroautobuss, kas atbrauca pēc kādas pusstundas bija padots no smārdes, par smārdeniekiem savējie bija padomājuši, bet tukumniekiem gan tā lieta tik ātri negāja, jo autobuss līdz mums atbrauca tikai pēc stundas gaidīšanas.. nogaidot tādā salā lieki piebilst to, ka kājas bija tāaa pārsalušas..
patika arī tas, ka konduktoriem tie kas bija izkāpuši, jo pārējie ar vilcienu uz rīgas pusi aizbrauca, viņiem mašīna pakaļ atbraucu, ganjau, ka viņiem noorganizēja lai nesalst, bet par pasažieriem vienalga.. zvanot uz tukuma staciju jau pēc 30 min gaidīšanas par to cik ilgi būs jāgaida atbilde mēs pagaidām risinam šo jautājumu – ņemot vērā to, ka to, ka tā būs zināja jau iepriekš! vel tik noteica lai zvanam uz latvijas dzelzceļu un paši risinam šo problēmu.. smieklīgi ir vienīgi tas, kā lietas tiek kārtotas.. kopš vakardienas esmu ļoti vīlusies LV dzelzceļā – nejau par to, ka saplīsa un netikām ar vilcienu uz tukumu, bet gan par to, kā tā problēma visa tika risināta.. Kauns
Tukuma Auto ir pienācis laiks nomainīt to priekšnieku , kuram neinteresē pasažieru vajadzības, arī pilsētas maršrutos tas pats.Algu droši vien saņem lielu,ja tik ilgi tur aizsēdējies.
Nav jau gluži tā ka vispār nedomā,bet pašai sabiedrībai ir jābūt asākai pret pakalpojuma sniedzējiem… Dzelzceļa stacijas uzgaidāmā telpa, kam tā domāta? Kas to apsaimnieko? Ja tas tā pat kā Tukumā, tad tā ir pašvaldības pārziņā.
Mēs maigā sabiedrība Latvijā, kā teica god. Godmaņa kungs – "Strīpa ir pārkāpta, Latvija vairs nebūs tāda kāda tā ir bijusi"! Viņām kā lielākā daļā teiktajā nav bijis pareģa dotības.
Tomēr cilvēkiem izsaku drosmi… Cīnīties par savu taisnību – tā pat kā par šo. Salā nevar cilvēkam likt gaidīt, pietam ja ir iespēja nodrošināt kaut cik siltākas telpas. Ņemam un atlaužam durvis, nevaram atlauzt paņemam stacijas darbinieku un piespiežam to izdarīt nekaitējot viņam fiziski- domājošs cilvēks pūlim/baram nepretosies.
Runājot pa LDz pasažieru vagonu durvīm kas neatveras pie lielā sala- tāda pašā taktika. Nav nodrošināts pakalpojums tad kompensē pilnā apmērā un daudz +.
Nesaucu uz demolēšanu, bet gan uz to ka valsti esošajiem cilvēkiem ir jāsaprot ka daudz kas mums notiek ne jau tikai lēnām, bet nenotiek nemaz.
Likumi, noteikumi mums ir labi, tikai sabiedrībai pašai ir jāpiespiež tos pildīt un kontrolēt.
buy viagra cheap where to buy viagra online in canada – can you buy viagra under 18