Agris Jansons

VID klientu apkalpošanas centrā Tukumā – viss mierīgi

Jautā lasītājs: – 28. februārī biju iegājis tā saucamajā jaunajā VID (Valsts ieņēmuma dienests) Tukuma novada domes ēkā. Būtu interesanti pavērot 1. martā, kāds bardaks būs, kad sāksies gada ienākumu deklarācija. Tur strādā trīs darbinieces, bet cilvēkiem tur nav, kur apgriezties!

Jautā lasītājs: – 28. februārī biju iegājis tā saucamajā jaunajā VID (Valsts ieņēmuma dienests) Tukuma novada domes ēkā. Būtu interesanti pavērot 1. martā, kāds bardaks būs, kad sāksies gada ienākumu deklarācija. Tur strādā trīs darbinieces, bet cilvēkiem tur nav, kur apgriezties!

Redakcija: 1. martā devāmies uz Tukuma novada domi, kur tagad atrodas Valsts ieņēmumu dienesta Tukuma klientu apkalpošanas centrs. Tajā var nokļūt, ejot caur domes klientu apkalpošanas centru, un vismaz vakar nebija jālūdz domes darbiniecēm, lai atslēdz durvis. Tās bija vaļā. Ieejot pa durvīm, uzreiz pa kreisi šaurajā koridorā pie kabineta durvīm nolikti soliņi. Turpat ir arī rindu skaitīšanas mašīna – ir jānospiež podziņa, lai saņemtu savu kārtas numuru. Te iekārtotas trīs darba vietas, kurās vakar strādāja divas darbinieces. Viņas tik vien varēja pateikt, ka no apmeklētājiem lielu sūdzību neesot.

Tie, kas iesniedz deklarācijas, varēs to darīt pie diviem klientiem paredzētiem datoriem un, to, kā ar tiem rīkoties, darbinieces visiem paskaidrošot.

Komentāri

  1. loti nelaipna apkalposana darbiniece Diana kliedz pazemo izsmej ta ka padomju laikos ja cilveks negrib stradat lai iet prom bus kas laipni apkalpo ka neka vinu alga tiek maksata no maniem nodoklie m, pajautajiet Dianai ,ka vina justos ja vinu nelaipni apkalpotu veikala

  2. Diāna vispār ir netaktiska, viņai tur nav īstā vieta, jo nemāk ar cilvēkiem apieties, tas jau ir sen no seniem laikiem skaidrs.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *