Vai Rīga-Ventspils un Jelgava-Tukums krustojumā apļveida krustojums būs? !

Ziņa par to, ka valsts tēriņu samazināšana varētu jūtami ietekmēt ceļu nozari, radījusi bažas, vai tikai finansējuma samazinājums neskars gadiem ilgi solīto apli ceļu Rīga-Ventspils un Jelgava-Tukums krustojumā.

Ziņa par to, ka valsts tēriņu samazināšana varētu jūtami ietekmēt ceļu nozari, radījusi bažas, vai tikai finansējuma samazinājums neskars gadiem ilgi solīto apli ceļu Rīga-Ventspils un Jelgava-Tukums krustojumā. Šis objekts kopā ar vēl dažiem, kas atrodas uz autoceļa Rīga-Ventspils Tukuma un Engures novada teritorijā, ierakstīts slavenajā melno punktu kartē, kurā uzskaitīti visi bīstamie ceļu posmi vai krustojumi Latvijā. Taču šī projekta iepirkums, kā uzzinājām, paklusām vien ir pārcēlies no jūlija uz oktobri…

 Aplim – jau trešais piegājiens 

Ceļu Rīga-Ventspils un Jelgava-Tukums krustojums bīstamo sarakstā, kā saka VAS «Latvijas Valsts ceļi» Tukuma nodaļas vadītājs Harijs Lācars, ir numur viens: “Tāds šis krustojums ir jau ļoti daudzus gadus. Projekts, kas šobrīd ir šim krustojumam izstrādāts, kopumā ir jau trešais, un mēs ļoti ceram, ka šoreiz to izdosies īstenot. Aplis plānots 50 metru diametrā, un tas būs divas reizes lielāks nekā Ķesterciema aplis, bet divas reizes mazāks nekā aplis Lauktehnikā pie Tukuma.

Nākamgad aplis būšot – 100%!

Te jāpiebilst, ka «Latvijas valsts ceļu» mājas lapas iepirkumu sadaļā šī gada sākumā bija rakstīts, ka jūlijā projektam būs konkurss, taču šis solījums tā arī palika bez tālāka rezultāta, jo izsludināšanas termiņu pārcēla uz šī gada oktobri… VAS «Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Jānis Lange, vaicāts, vai aplis būs, solīja, ka par visiem 100%:

Komentāri

  1. Vai sis Lange atbildes par to cilveku nelaimem,kas iespejams notiks ši gada laikaa?????

    1. Tipiska planktona domāšana. Visi vainīgi, tikai ne pats.
      Kāpēc kādam būtu jāatbild par to, ka tu neievēro STOP zīmi vai pārkāp ātruma ierobežojumu?

  2. tas ka maksasim lielakus nodoklus par brauksanu nu gan ir 100 procenti,bet parejais ka sanaks

  3. Tad, kad Lācars, neko nedarot, sagaidīs pensiju un aizies, tad arī apli uztaisīs un daudz citu lietu sakārtos.

  4. Aplim trešais piegājiens,labi teikts!
    Tikai neaizmirstiet ,ka šai pasakai ir arī turpinājums:
    Ceturtā pa virsu,
    Bet piektā pa di.su.
    Visticamākais ir piektais piegājiens.

  5. Galvenais ir palielināt budžetu uz cilvēku rēķina, kuri izdomājuši kā ietaupīt – masveidā saliktas autogāzes iekārtas,ā, nu jāpaceļ gāze par 3 centiem ( dīzelim tikai 1 cents), cilvēki masveidā lasa sēnes un ogas, ā, var sēņu nodokli uzlikt, auto apskati iet pārsvarā visi, ā, arī palielinam par dažiem eiro, utt. Bet pati valdība nejēdz iepelnīt, tikai atmazgāt.

  6. Pirms krustojuma nolemts izvietot zīmi ar atļauto ātrumu 130km/h , lai nemaz nemana to krustojumu.

  7. ..un pie krustojuma nolikt memoriālo plāksni bojāgājušajiem un blakus sarakstu ar ierēdņiem-muļļām ,kas visus šos gadus nav spējuši sakārtot vienkāršu satiksmes mezglu,tai skaitā rakstā minētie…

    1. Ne krustojumam, ne ierēdņiem nav nekāds sakars ar debiliem braucējiem. Arī apļveida krustojumos notiek negadījumi. Un kas tādos gadījumos, tavuprāt, ir vainīgs? Mēness fāzes?
      Kā savulaik teica kāds autovadītāju kursu pasniedzējs: Ņemiet vērā, ka tagad jūs visi esiet potenciālie slepkavas. Paskatoties, kas notiek uz ceļiem, tā arī ir.
      Autovadītāji, beidziet vainot citus un iemācieties atbildēt paši par savu rīcību.

      1. tavuprāt krustojuma pārveidošana par apli ir nevajadzīga līdzekļu šķiešana? tu laikam braukā ar autobusu un pie auto stūres sēdi datorā vai arī pasažiera sēdeklī, šajā krustojumā pat ievērojot ceļu noteikumus ir iespējams iekulties ķezā, ja piemēram veic nogriešanās manevru pa kreisi un blakus piebrauc auto kurš brauc krustojumā taisini, un loģiski ka viņš man aizšķērso skata leņķi no labās puses, no šādām situācijām arī dzimst avārijas.

        1. Nekur neesmu teicis, ka esmu pret apļveida krustojumu. Esmu par, bet ja autovadītājam galvā ir zāģuskaidas, tas nositīsies arī aplī.
          Autobusā nebraucu un datorā pie stūres nesēžu. Šoferēju katru dienu un daudz. Arī šajā krustojumā. Attiecībā par situāciju, ja blakusjoslā stāvošais aizsedz redzamību – tak pagaidi, lai viņš aizbrauc un tad skaties, vai vari veikt savu manevru. Tad ķezā neiekulsies. Tie, kas riskē un mauc pāri, tur arī sitas. Atsevišķs “paldies” tonēto auto logu īpašniekiem.

  8. Viss ir vienkāršāk par vienkāršu, kamēr tanī krustojumā iet bojā vienkāršie ļaudis,tikmēr atradīsies 101 iemesls ,kāpēc nevar uzbūvēt apli.
    Bet pietiks tanī krustojumā nosisties kādam no pašas resnās augšas ”čiekuriem”, tā uzreiz jau nākamajā dienā krustojumā rūks buldozeri un arī naudas netrūks.

    1. jūs, bļauri debīlie, cik ir gājuši bojā ievērojot stopzīmi no tukuma un jelgavas pusēm un, ātrumu 70 no rīgas un ventspils pusēm? idioti jau nositīsies un citus nositīs arī aplī, kvadrātā vai trīsstūrī!

        1. Tas nav arguments.
          Arguments ir loģisks pamatojums.
          Ja nav argumenti, paklusē un nelien pieaugušo diskusijā.

  9. Ar šo jau sen bija jāsāk,nevis jālāpa bedrīte pie bedrītes. Śī ceļu lāpīšana ir vnk katastrofa!!! Uz Jelgavu brauc kā pa amerikāņu kalniņiem.

  10. Sviests! Kāds tēriņu samazinājums uz ceļiem?? Kas tas par atpsurdu!! Parēķiniet paši ja mēs katru gadu maksājam ceļa nodokli par piedalīšanos satiksmē ko “tipa” investē ceļu būvei.. Vidēji tas varētu būt 100E par vienu auto vai pat vairāk.. Tad padomājie cik auto iet ikgadējo apskati?? manuprāt šī summa varētu pārsniegt 100 000 000E.. Tad kādos 3os gados kāda ir šī summa??? Kur paliek šī mūsu nauda ko maksājam?? Ceļu stāvoklis Tukuma apkārtnē nav uzlabots pēdējajos 20gados.. Neskaitot protams bedrīšu lāpīšanu!!!

    Apsurds kā tiek ķengāta mūsu nauda un uzlabota kāda indivīda (uroda) dzīves apstākļi par mūsu naudu ko katru gadu bezjēgā maksājam!?!?!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *