Līdzīgi kā Lauktehnikā, nu arī Durbes mikrorajonā dzelzceļa šķērsošana ir daudz drošāka – cauri īpaši izveidotam labirintam.
Tiesa, tāpat kā līdz šim, pirms spert soli uz sliežu pusi, vispirms jāapskatās gan pa labi, gan pa kreisi un jāpārliecinās, vai nenāk vilciens.
SIA «Šlokenbeka» darbu vadītājs Normunds Kroņkalns stāstīja, ka pārēja pāri dzelzceļam izveidota, savukārt tuvākajās dienās tiks noasfaltēta nobrauktuve no dzelzceļa un tās celiņa vietas, kur šobrīd vēl asfalta nav. Tādējādi pamazām darbi Durbes ielas veloceliņa ierīkošanā tuvojas noslēgumam. Vēl esot jāuzliek soliņi un velosipēdu novietne, kā arī jāpabeidz darbi lietus ūdens savākšanā. Pēc projekta celiņš jāpabeidz līdz 30. septembrim, taču tieši lietus ūdeņu novadīšana prasījusi daudz laika un darba. Šobrīd rasts risinājums, kā novadīt ūdens straumi, kas lietus laikā brāžas pa Durbes ielu no augšās uz leju – gar vienu ielas pusi saliks apmalītes, bet gar otru – tekni; vēl saliks caurules, lai šos ūdeņus novadītu uz dīķi pie M. Parka ielas. Tieši šie darbi prasījuši visvairāk laika un darba.
Mēs interesējāmies, vai jau izveidotais labirints pāri dzelzceļam nav, kā no gājējiem dzirdēts, invalīdu ratiņiem par šauru, N. Kroņkalns skaidroja, ka visus metāla konstrukciju izmērus saskaņoja «Latvijas dzelzceļš», kas šiem norobežojumiem izstrādājis īpašu projektu un kas noteikti atbilst šī uzņēmumam normatīviem. Tā ka ar ratiņiem tur vajadzētu izbraukt. Lielā ātrumā ar velosipēdu tas gan nebūšot iespējams, bet tāds arī neesot pārejas mērķis.
Labirints uztaisīts,lai visi brauktu pa ceļu nevis mocītos pa velocelīņu