Agita Puķīte

Tukumā uzsākta riepu protektora mērīšanas akcija

12. janvārī Ceļu satiksmes drošības direkcija sadarbībā ar Valsts policiju Tukumā uzsāka riepu protektora mērīšanas akciju, kurā automašīnas pārbaudīja Armands Jēgers un Elvijs Sproģis no CSDD un Juris Vitauskis un Alvis Millers no policijas.

12. janvārī Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD)  sadarbībā ar Valsts policiju Tukumā uzsāka riepu protektora mērīšanas akciju, kurā automašīnas pārbaudīja Armands Jēgers un Elvijs Sproģis no CSDD Tukuma nodaļas un Juris Vitauskis un Alvis Millers no Valsts policijas Zemgales reģiona Tukuma nodaļas.

Šādas akcijas mērķis nav kādu sodīt, bet gan preventīvi likt aizdomāties par to, ar kādām riepām autovadītājs brauc pa ziemas ceļiem. Mazākais protektora dziļums vieglajai automašīnai ir 4 mm; ja tas ir mazāks par 1,6 mm, apskates laikā tiek iedots trešais vērtējums, un tad auto īpašnieks drīkst aizbraukt tikai līdz tuvākajai riepu pārdošanas vietai un nomainīt riepas.

Apstādinot automašīnas, Valsts policijas pārstāvis izskaidroja situāciju – autovadītājiem netika prasīti dokumenti, bet bija jāizvērš automašīnas riteņi, lai var pārbaudīt protektora dziļumu un fiksēt riepu ražošanas gadu, ko arī pierakstīja protokolā.

Komentāri

  1. Vienkārši sakot – cilvēku laika izšķiešana. Jaunu riepu var atšķirt no plikas un vecas riepas. Āksti.

    1. Lielāka cilvēku laika izšķiešanas, būs tad, kad tavas ķeskas vāks no asfalta nost. Jo viens tev līdzīgi domājos priduraks ar lisām riepām, tev pārbrauks pāri.

  2. Tukuma mentiem darīt nav ko-būtu labāk visus spēkus pielikuši noziegumu atklāšanā,laupīšanas uz ielām,dzīvokļu apzagšanas,auto apzagšanas plaukst un zeļ

      1. Nu ja tu tāds kroplīgs izdzimms,ka problēmas ar partnera sameklēšu,tad tev aiz restēm jāsēž nevis normāliem cilvjiem jācieš no Tavas seksuālās vardarbības

  3. Nu tad kad kāds dullais vai dullā iepirdīs purnā vai uz gājēju pārejas nobliezīs jūs no kājām tapēc ka tam vai tai ļeningalvas riepas tad paskatītos kādu dziesmu dziedātu

  4. ja tas ir mazāks par 1,6 mm, apskates laikā tiek iedots trešais vērtējums, un tad auto īpašnieks drīkst aizbraukt tikai līdz tuvākajai riepu pārdošanas vietai un nomainīt riepas. NEVARES GAN BRAUKT PĒC RIEPĀM, jo—>
    “3” – konstatēti bīstami trūkumi vai bojājumi, kas apdraud apkārtējo vidi, cilvēku veselību, dzīvību vai satiksmes drošību. Transportlīdzeklim tehniskās apskates uzlīme netiek izsniegta un tā ekspluatācija līdz trūkumu vai bojājumu novēršanai ir aizliegta. Transportlīdzeklim ir jānovērš konstatētie trūkumi vai bojājumi un jāveic pamatpārbaude.

  5. Pa lielam cik zinu no apm. 60 auto 10 automobilim riepas bija neatbilstosas un 2 pat zem 1,6 mm. Sodien pie 30km/h ar saviem 8mm un radzem knapi apstajos lai kaķi nenotriektu domaju ka talak nav ko izteikties ….

    1. Pilsētā uz asfalta savas radzes vari raut ārā. Slīd kā ar lisām riepām pa ledu.

  6. domajiet, ka viniem tas ir lielais prieks katram paarbaudiit riepas, – rapot, grabstities gar riepam kuras sazinkur braukusas pa kadiem sudiem utt., tas jau atkal Tautas muuuuuuuuulu debilisms lai kaadam riepu bizness augtu

    1. Un ja tādu akciju neveic tad riepu bizness neplauktu bet apbedīšanas pakalpojumu bizness gan… un kāds te runā par to, ka kādreiz tikai viena veida riepas bij, kādreiz paiku uz taloniem deva un kādreiz bija žikus un moskvičs kādreiz mērīja cik minūtēs līdz simtam aizvilks un vai vispār aizvilks a tagad tas vienam otram aizņem pāris sekundes taka nav ko te salīdzināt pirkstu ar pi..pi

  7. maksājiet cilvēkiem algu par darbu un viņi pirks jaunas riepas kaut katru gadu..a pagaidām jāiztiek ar to,kas ir..Un vajadzētu jau tomēr saprast,ka ne jau milimetros ir tā sāls,bet gan cilvēku galvās un idiots arī ar 10 mm protektoru ieskries kokā vai cita mašīnā! Vairākas ziemas nobraucu ar vasaras riepām un nevienam neesmu uzbraucis..tapāt atcerēsimies,ka bija laiki,kad ziemas riepu vispār vēl nebija..un ko,cilvēki dzīvoja un brauca

    1. Nu tad tu pārkāpi noteikumus un tev konkrēti paveicās, ka nekas nenotika, jo ja notiktu tevi uzvilktu pēc pilnas programmas un tas būtu pēc likuma un pēc būtības bļ sist šitādus normālos lohus vajag auto sanāca, bet riepām nē, gan jau ka tev kāda sapuvusi žurka ir

    2. Un vēl tad kad nebija ziemas riepu vispār tad vēl tava sapuvusī žurka tik projektos zīmējās, antiņ paskaties kādas tagad mašīnas ir

    3. Nu tad 1. Tu esi pilnigi debils, ja brauc ziema ar vasaras riepam. 2. Tu esi pilnigs luzeris ja nemaki izsisties dzive. Es 10 gadus atpakal pazaudeju darbu, saku visu no nulles,gadu no gada, un tagad savus 10 iztikas minimumus pelnu, un braucu ar jaunu auto ar jaunam ziemenem.

    4. Taisnība ,ka labās riepas un plāns prātiņš noved pie smagām sekām. Bez šaubām ar labām(likumam atbilstošām) riepām labaka saķere, braukt ir drošāk un sodiņš nav jāmaksā utt. Bet tajā pašā laikā šajos ziemas apstākļos var izbraukt arī ar vasaras riepam(nejaukt ar plikām,”slikiem”), ievērojot īpašu piesardzību, distances, laicīgāk bremzējot un nekas būtisks nemainīsies. Padomju nīstajā laikā bez visām aktīvajām drošības sistēmām(bez kurām daudzi komentātoru gudrīši mētātos grāvjos, jā,jā un arī jaunās Goodyear riepas šeit nepalīdzētu) un ar vienāda profila riepām(gan ziemai, gan vasarai)spēja izbraukt bargās ziemas. Galvenais ,lai pietiktu dūšas neskriet, neriskēt un rīkoties apdomīgi uz ceļa, sadzējot sevi un apkārtējos.

  8. man ir jautājums-jābūt vienas firmas riepām,vai mēs braucam ar firmas nosaukumu vai riepas modeli(kumho,marshal-modelis kw22,identisks protektors un parametri),tad jau jūs csdd darboņi esat pretrunā ar saviem likumiem-restaurētām riepām karkasi ir gandrīz katrs no citādām firmām.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *