Tukumā pēc remonta atklāta «Swedbank» filiāle

13. jūnijā pēc remonta tika atvērtas «Swedbank» Tukuma filiāles telpas Pils ielā, kas iekārtotas tik jūtami atšķirīgi, ka pirmie klienti jutās apmulsuši, augstās letes vietā telpas vidū ieraugot vairākus it kā jaukas kafejnīcas videi piederīgus galdiņus.

13. jūnijā pēc remonta tika atvērtas «Swedbank» Tukuma filiāles telpas Pils ielā, kas iekārtotas tik jūtami atšķirīgi, ka pirmie klienti jutās apmulsuši, augstās letes vietā telpas vidū ieraugot vairākus it kā jaukas kafejnīcas videi piederīgus galdiņus. Arī taloniņu, kas iepriekš ieviesa kārtību rindā, vairs nav, bet ir darbinieks, kas pats novirza klientus pie konkrētā speciālista.

Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs skaidroja: “Banka virzās uz to, ka tā nav darba vieta darbiniekam, bet ir darbības vieta klientam. Rindu mašīna bija automātisks rīks, aiz kura banka kādreiz varēja paslēpties, bet tagad ir darbinieks, kas uzreiz noskaidro, vai ir kas tāds, ko var paskaidrot uzreiz, vai arī klientam ir jāpagaida. Klientam vairs nav jāuztraucas, vai viņš būs izņēmis pareizo rindas numuru, vai par ko citu – kā rāda pieredze citās filiālēs, klienti pie šādas kārtības ļoti ātri pierod. Turklāt arī tad, kad vēl te bija rindu mašīna, mēs vērsāmies pie klienta, lai palīdzētu ātrāk noorientēties.”

Komentāri

  1. Būtu patiess prieks, ja atvērtos Latvijas bankas filiāle, šī aizvērsies līdzīgi kā Banka Baltija filiāles rajonos, kad apsīks naudas plūsma rajonos

  2. Vajag dibināt vietējās reģionālās bankas. Tā ir Vācijā, ir pat studentu bankas. Tad nauda neplūdīs uz ārzemēm.

  3. Es jau ar savulaik domāju ka Latvijas Krājbanka ir Latvijas, bet Frols man teica ka šai ar Zviedriju tikai izkārtne: Šūler bankas filiāle: Tukum Šūler!

  4. Kāpēc vairs nav numuriņi filiālē!?! Riktīgs akmens laikmets Tukumā iestājies :O

  5. Toč kaut kāds marasms,ka savā problēma tagad vsm diviem cilvjiem jāskaidro-drīzāk izskatās uz līdzekļu taupīšanu tās numuriņu mašīnas iegādei un uzturēšanai
    I kur tādi apšaubāmi “klientu servisa vadītāji” savu izglītību ieguvuši,ka pat elementāru cilvēku psiholoģiju neizprot….tādi paši “gudrīši” izstrādājuši pamatnorādes klientu apkalpošanā atsevišķos veikalos,kur pats savā nodabā nevari izpētīt or izjust kādu preci bez uzmācīgas pārdevēja piečakarēšanās,tas pats kaitina Statoil darbinieku uzbāšanās ar papildus tjipa a padzerties,a kaut ko ēdamu,a logu šķidrumu u.t.t. nevēlaties?!

    1. Protams ,ka kaitina uzmācīgās mušas.
      Bet kas jums traucē atgaiņāt uzmācīgās mušas solīdākā vai rupjākā veidā?

  6. Biju pati uz konsultāciju filiālē, ļoti apmulsu ieejot un neredzot numuriņus, tomēr sieviete, kura sēdēja aicināja iekšā un bija jauka un atsaucīga. Arī sieviete aiz manis mazliet apmulsa un nezināja, vai filiālē vispār var iet iekšā. Ļoti jauki nesēdēt aiz letes bet būt pretī bankas darbiniekam, tomēr pagaidām mazliet nepierasti, bet kaut kas cits un tas jau ir forši!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *