Tukuma novada domē gaidāma kadru vētīšana

Novada domes sēdē 1. jūlijā tika izskatīts jautājums par vienas štata vietas – īpašumu reģistrācijas konsultanta – likvidēšanu Īpašumu nodaļā. Ņemot vērā to, ka darba apjoms novada domē palielinājies, klāt nākot pagastiem, mēs interesējāmies, kāpēc šāds lēmums pieņemts.

Novada domes sēdē 1. jūlijā tika izskatīts jautājums par vienas štata vietas – īpašumu reģistrācijas konsultanta – likvidēšanu Īpašumu nodaļā. Ņemot vērā to, ka darba apjoms novada domē palielinājies, klāt nākot pagastiem, mēs interesējāmies, kāpēc šāds lēmums pieņemts.

Novada domes izpilddirektors Māris Rudaus-Rudovskis preses konferencē skaidroja, ka štata vieta tika izveidota laikā, kad aktīvi norisinājusies privatizācija: "Pašlaik privatizācija nenotiek, arī pašvaldības īpašumi tikpat kā visi reģistrēti zemesgrāmatā, līdz ar to šāda štata vieta nav nepieciešama. Otra lieta – budžeta ekonomijas dēļ pārskatām kadru jautājumu."
Novada domes priekšsēdētājs Juris Šulcs piebilda, ka, iespējams, ekonomēšanas dēļ nākamajā gadā nāksies pieņemt radikālus lēmumus, kas administrācijas darbiniekiem nebūs pieņemami: "To, ka kadru skaitu vajadzēs optimizēt, nav nekādu šaubu. Ja šādā situācijā būs tā, ka kāds cilvēks pats nemaz īpaši nevēlas strādāt, varam kadrus pārskatīt jau tagad. Un vēl viena lieta – nav domē tādas amata instrukcijas, kurā visus pienākumus varētu aprakstīt. Varbūt paies trīs četri gadi, kamēr jaunajā novada viss sakārtoties tā, ka varēs strādāt pēc instrukcijas. Un kas tu esi par darbinieku, ja gribi strādāt tikai pēc instrukcijas!? Ja kāds saka "es to nemāku un nedarīšu", tad vai nu jāiemācās, vai jāiet prom. Saprotams, ka nevar pašvaldības darbā iemācīties visu; nekad viens cilvēks visās jomās nebūs speciālists, bet jābūt tik saprātīgam, lai zinātu, kā katru jautājumu risināt."
M. Rudaus-Rudovskis piebilda, ka darbinieku skaits domē esot tik liels, ka domes vadība strādā ar nodaļu vadītājiem, kuri tāpēc saņem lielāku algu nekā speciālisti, jo viņiem jāvada nodaļas darbs: "Varu atklāti pateikt, ka mani neapmierina komunālās nodaļas, īpašumu nodaļas darbs un neapmierina arī tas, kā no domes puses tiek kontrolēti būvnieki."

Komentāri

  1. Varētu pārskatīt arī Sociālās nodaļas darbinieku kompetenci.
    Ja darbiniekam jautā, par izziņu medicīnisko pakalpojumu atvieglojumiem, tad izrādās, ka pats kients ir kompetentāks. Bet, kas notiek ar tiem klientiem, kuri ir mazāk zinoši? Nu vienkārši tiek atraidīti.
    Tāpat klientu klātbūtnē tiek risisnātas privātās sarunas. Vai tas atbilsts klientu apkalpošanas standartiem?
    Iespaids atbaidošs!!!!

  2. Par kompitenci un attieksmi pret iedzīvotājiem ne tajā sociālajā dienestā vajadzētu padomāt ,bet arī citā tai pašā mājā, kur tik aktīvi palikuši ,nu protams vēlēšanas un tā Vienotība jārāda ka srādā.

  3. Par dažiem bezdarbniekiem būs vairāk, tad visi laikam būs laimīgi. Tā vietā, lai iemācītu un piespiestu darbiniekus strādāt, vieglāk protams, ir atlaist. Tā ir šefu bezspēcība un nespēja vadīt kolektīvu. Nav šaubu, ka ir kadri, kurus tiešām labāk atlaist. Bet, ja tā ir sistēma vai kā sods cilvēkam, tad tas nav forši. Pat, ja tas notiek domē, kur "nekad nekas nav labi un neviens neko nemāk".
    "Nav cilvēka, nav problēmu" /Ā.Hitlers/.

  4. bomzim- a kā tu piespiedīsi strādāt tādu, kas negrib strādāt?? par par tādām algām kā domē ir ja negrib strādāt, tad ir jādzen prom! lai ir vēl viens bomzis:))

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *