Piektdienas pēcpusdienā Tukuma 2. vidusskolas aktu zālē pulcējās vairāk vai mazāk sportiski tērpti 5. līdz 12. klašu skolēni, lai žūrijai un skolas biedriem rādītu pašu veidotās piramīdas.
Kā stāstīja pasākuma iniciatore skolotāja Inese Ķirķe, jau pagājušajā gadā, kad sporta stundu programmā bijusi paredzēta vingrošana, bērni sākuši veidot piramīdas. Paši fotografējuši un pēc tam vērtējuši: "Visas šīs aktivitātes viņiem tik ļoti patika, ka šogad kopā ar skolotāju Vēsmu Kaņepi nolēmām rīkot sacensības klašu vidū. Tām bērni sāka gatavoties jau pirms diviem mēnešiem. Izdalīju lapas ar piramīdu paraugiem, viņi mēģināja tās, "audzēja" klāt jaunas figūras vai gatavoja paši savas kompozīcijas". Vaicāta, ko skolēniem dod šāda darbošanās, I. Ķirķe atzina, ka tā palīdz apgūt līdzsvara sajūtu, veidot skaistu stāju, kā arī sajust drauga plecu un iemācīties paļauties uz otru. Ieguvums, protams, esot iespēja darboties komandā un izmēģināt spēkus tādā vingrošanas veidā, kas senāk bijis ļoti populārs, bet tagad bieži netiekot izmantots.
Sacensības notika četrās klašu grupās, katrā no tām uzstājās neierobežots grupu skaits – no 5. c klases, piemēram, bija pat trīs kuplas komandas. Žūrija vērtēja gan komandas noformējumu, gan pašu kompozīciju, gan dalībnieku skaitu. Kā novērojām, daudzas grupas centās iegūt punktus visās trijās vērtēšanās kategorijās – centušies līdzīgi saģērbties, izmantot vienādas frizūras vai aksesuārus, izdomāt sarežģītas kompozīcijas un startēt iespējami lielākā skaitā, iesaistot arī skolotājus. Diplomus par piedalīšanos saņēma visi, bet uzvarētāju godā: 5.-6. klašu grupā – 6.b klase, 7.-8. – 8.b, 9.-10. – 10.a, 11.-12. – 11.c klase.
Kad apvaicājāmies, vai daudz drosmes vajag, lai veidotu šādas piramīdas, "apakšējie" atzina, ka nekādu problēmu neesot, bet "augšējie" atzina, ka tā savādi bijis no augšas skatīties uz leju, taču tā kā uz klasesbiedriem varot paļauties, – neesot problēmu.