Kā informē Tukuma novada dome, Jelgavas iela no pirmdienas, 11. aprīļa, daļēji tiks slēgta. Rekonstrukcijas laikā satiksmi šajā ielā regulēs ar ceļa zīmēm un luksoforiem.
Gan pagriezieni, gan ietves
Projekta ietvaros no jauna paredzēts izbūvēt kreisā pagrieziena joslas, rekonstruēt Jelgavas ielas kreisās puses ietvi un savienot to ar jau ierīkoto veloceliņu, kā arī ierīkot 413 metru garu ietvi ielas labajā pusē. Projekta kopējās izmaksas Ls 1 365 500.
Turpat zāģēs kokus
No 11. aprīļa, kā teikts domes paziņojumā, Jelgavas ielā tiks uzsākta koku un krūmu ciršana saistībā ar Jelgavas ielas un tilta pār Sloceni rekonstrukciju posmā no dzelzceļa pārbrauktuves līdz Smārdes ielai. Kokus un krūmus iepriekš apsekojusi Vides komisija. Paziņojumā teikts, ka nozāģēs tos kokus (tai skaitā augļu kokus) un krūmus, kuri ir bojāti, slimi un puskaltuši, kas atrodas projektētā gājēju celiņa vidū vai tieši pie tā un kurus nav iespējams ieskaut ar apdobēm celiņa malā vai kuru saknes, ierīkojot apakšzemes komunikācijas, tiks stipri bojātas, kā arī tos, kuri atrodas projektēto ielu iebrauktuvju vietā – Pārupes ielā un Tukuma pienotavas teritorijā.
Tukuma novada domes ainavu arhitekte skaidroja, ka visi koki izvērtēti ļoti rūpīgi un atzīts, ka daudzi lielākā vai mazākā mērā bojāti, tomēr nocirst paredzēts vien tos, kuri patiešām ir vai nu sliktā stāvoklī, vai traucē apjomīgajam darbam: "Tos kokus, kuri ir veseli, kuri netraucē būvniecībā un kuru saknes rakšanas darbu dēļ netiks stipri bojātas, saglabāsim. Joprojām nav skaidrs, kādas ieceres saistībā ar iebrauktuves rekonstrukciju ir a/s «Tukuma piens», tāpēc pagaidām tur kokus neaiztiks, taču Pārupes ielā mainās iebrauktuves vieta, tāpēc no tiem jāšķiras." Vaicāta, kāpēc iezīmētas arī tās ābeles, kas atrodas patālu no esošās brauktuves, M. Fogele skaidroja, ka tieši tai vietā, turklāt nevis zem esošās ietves, bet tai blakus ierīkos lietus ūdens kanalizāciju, jo te allaž bijis ļoti mitrs. Tā kā šai vietā paredzēti iespaidīgi darbi, kokus nosargāt nav iespējams, jo to saknes tāpat tiks bojātas."
M. Fogele stāstīja, ka pēc ielas rekonstrukcijas šajā ielā stādīs lapu kokus, iespējams, kastaņus un krūmu grupas: "Plānojam šo darbu sākt šogad un nākamajā gadā turpināt. Turklāt šajā ielā, atšķirībā no citām vietām pilsētā, ir vieta, kur jaunus kokus iestādīt."
pamuļķu bars,jums naudu nav kur likt,būs tur kam iet un braukt?
Kur tad publiskā apspriešana palikusi?
Kur tad labā, kura kreisā, vajadzēja rakstīt, uz vai no pilsētas.
Skaidrs, ka paplašinājums vajadzīgs tieši pie pārbrauktuves, lai smagie un autobusi varētu izbraukt.
Taču summa kolosāla! Varbūt pazemes metro tiks ierīkots?
rubikonam
parasti jau ielas saakas no pilseetas;)jelgavas ielaa nau daudz maaju,bet pienemsim riigas iela – tur,pienemsim netaalu no pasta,kur saakaa iela nau tacu nr, 80 !
taatad,kreisaa puse jelgavas ielai ir kur atrodas pienotava.
Normālu ielu remontēs-nevienas bedrītes!kauna nav! Kā padomju laikos-ko eiropas svienības pakalpiņi! pabrauciet pa Veļķiem…. kauns
Labās puses naudu uzreiz varēja iemest miskastē
Hmmm-kāpēc nevar to pašu gājēju celiņu pilnībā pārtaisīt?
Vai ir kāda vajadzība abās pusēs pēc gājēju un riteņbraucēju celiņa….
jā-un piemēram Jauntukumā Alīnes ielā,kur ir regulāra satiksme,iet skolēni,jaunās māmiņas utt-NAV NEVIENĀ NE OTRĀ PUSĒ GĀJĒJU CELIŅA!!!!?????
Ko tur konstruēt, uzkarina lukturi kā Pūrē un ieliek Lemberga bruģi
Tukumniekiem riteņus nopērk klāt veloceliņiem, lai var vālēt uz Rīgu, Jelgavu un Ventiņiem
Kur tad tie interkonsultanti pazuduši ar savu velotūrismu – izdevumi lieli, bet ieņēmumi nekādi.
Veloceliņi pilns Tukums, laikam velobraucēji pa jauno ceļu uz kapiem aizbraukuši.
kam tiešām vajag labajā pusē to celiņu labāk noasfaltēt kādu ielu
pilsēta tukša,visi prom aizbraukuši,kam tie celiņi vajadzīgi?slimi palikuši ar tiem celiņiem.
raudas ielas galā kā pēc kara!ar auto var nosisties..ar kuru vietu jūs domājat?
tad nu gan KRIIZE?! tagad no tukuma uz raudu 7k km skolniekiem jaajiet kajaam jo autobusu vairs nekursee no 1arpilja :/
kjirzas zaabakam taada dzive – zaabaks paliek zaabaks,atliks vien kaatot 😀
atkal kāds kļuvis bagātāks par 10% no kopējās izmaksa, pēc konkursa rīkošanas!!!
Izmaksas reāli ir krietni mazākas. Parasti konkursa rīkotājs jau iepriekš ir vienojies ar būvfirmu par labvēlīgu iznākumu, savukārt firma no savas puses ”uzpūš” tāmi, lai varētu 10 procentus no kopējās izmaksas piešķirt konkursa rīkotājam par iepriekš sarunāto labvēlīgo iznākumu. 1,3 mil. -10%nost, normāla summiņa. Vismaz agrāk tā bija. Tā jau tie deputāti zabiezē, jo biznesmeņi jau viņi neviens nav, tad no kurienes tādas naudas tādai dzīvei?
Tiešām prātu zaudējuši šādas izmaksas, velo celiņus! Priekš kam! Labāk ielas par to naudu noasfaltējat kā nākas!!!! Debīlisms turpinās uz pilnu klapi!
rigas iela tā jau šaura,,bet nu velo celiņš ir galvenais ,,tagat būs vēl šaurāk…varētu padomāt ka pie mums kā japāna,pilns ar velosipādiem…
Šķiet visu zinām, tikai spēlējam teātri un izliekamies par muļķīšiem.
Kuram nav zināms kā uzvar konkursā un pēc tam vēl uzvarētājs sadala apakšfirmām.
Kad nebija veloceliņu,čīkstēja, ka nav kur braukt, jābrauc pa ielu, jo trotuāri bedraini utt.
Tagad taisa, atkal nav labi.
Čīkstuļu bars.
Čīkstēja tūrisma centra koordinatore, iespējams naudas piramīdas izveidošanā jau no 30 000 esam līdz Miljonam tikuši. Tikai, kur tie velosipēdi un braucēji, vai tik nebūs aizminuši uz ārzemēm?