Baložu ielā darbi gandrīz pabeigti

Otrdien, 15. jūlijā, Tukuma novada domes speciālisti izstaigāja Baložu ielu un izvērtēja SIA «Strabag» padarītos darbus, lai līdz ielas “pieņemšanai” tos pagūtu izdarīt. Projekta kopējās izmaksas ar ir 276 552 eiro.

Otrdien, 15. jūlijā, Tukuma novada domes speciālisti izstaigāja Baložu ielu un izvērtēja SIA «Strabag» padarītos darbus, lai līdz ielas “pieņemšanai” tos pagūtu izdarīt. Projekta kopējās izmaksas ar ir 276 552 eiro.

Kā noskaidrojām novada domē, uzņēmumam vēl jāpapildina šuves starp bruģakmeņiem, jāiesēj zāle, jāuzliek soliņi un vietām jāsamazina bordakmeņu augstums, lai tas atbilstu normatīviem. Tiesa, tais vietās, kur ierīkotas iebrauktuves uz īpašumiem, šīs maliņas tā arī paliks augstākas, lai lietus ūdens no ielas netecētu pagalmos. Lietus ūdens savākšanai vairākās vietās ierīkotas īpašas akas ar restītēm – darbu laikā šajā ielā ierīkoja lietus ūdens un saimnieciskās kanalizācijas pieslēgumus, siltumtrasi un ielas apgaismojumu

Šī ir pirmā Tukuma iela, kurai asfalta vietā ierīkots bruģis un kurā nav ietvju, jo visā tās platumā priekšroka ir gājējiem un velobraucējiem. Šādu priekšrocību nodrošina uzliktā ceļa zīme nr. 528 «Dzīvojamā zona», kas gan vizuāli atšķiras Ceļu satiksmes noteikumos attēlotā standarta. Kā skaidroja Tukuma novada domes komunālās nodaļa speciāliste Leonarda Koršunova, uzņēmums šādu zīmi pasūtījis firmai, kas specializējusies ceļazīmju izgatavošanā un kurai jāievēro standarts.

 

Komentāri

  1. Ļoti nepatīk ka iela izveidota vienvirziena. Un pie mājas nr.9 vairs nav taciņas un mājas pagalms tagad krasi atšķiras no jaunās ielas, paskataties kas pagalmā notie lietus laikā! Kaut ko vienu sataisa,bet ne līdz galam, lai būtu labi iedzīvotājiem.

  2. Nu, ja Strabag būvēja, tad iela 2 gadus neizturēs, pēc 3 gadiem vajadzēs rekonstrukciju. Uzņēmums, kas nemāk vai negrib būvēt kvalitatīvi. Vismaz Tukumā.

  3. Man, savukārt, ejot diendienā pa šo ielu, radās jautājums Kādēļ gar ielu nav ierīkotas margas – ja jau bruģis un LV apstākļos tas +/- 7 mēmešus gadā ir slidens… Kā cilvēks parastais lai norāpjas uz staciju vai uzrāpjas pa to kalnu slidenā laikā???? Tas, kas šo ielu projektēja, noteikti nav gājējs :@

  4. Vai CSDD ir mainījuši ceļu zīmes? Protams, saprotu, ka tā apzīmē dzīvojamo zonu, bet noteikumos šādas zīmes nav…Strabags savējās varbūt izsniedz? 🙂

  5. viss tik slikti.tik slikti:)labāk,lai paliek vecais segums,i bedrēs kāja neslīdēja,i bija ,kur pieķerties slidenā laikā…:)

    1. pamēģini augstpapēžu kurpēs pa to bruģi uz vilcienu aizskriet. vienmēr brīnos, jābūt taču kaut kādiem standartiem, cik lielas spraugas bruģī var būt? pagajušonedēļ visu ventspili izstaigāju augstpapēdenēs un nekur neiesprūdu, bet pa baložu ielu pat trīs metrus paiet nav iespējams. kāpēc tukuma dome vienmēr izvēlas visnekvalitatīvāko darbu veicēju? jo lielāks otkats? dāmas, nesam savus salaustos papēžus uz domi, lai kompensē, ja jau tik bagāti, ka var taisīt nekvalitatīvi.

      1. Arī pa citām bruģētām ietvēm tikai Tukumā grūti paiet. Nezinu vai bruģis nekvalitatīvs, vai spraugas pa lielu. Domāju, ka man tā liekas, bet izrādās arī citiem tā pati problēma. Nestaigāju ar “spicenēm”, bet arī ar normāliem apaviem jūt. Vienīgi istabas čībās nav iets.

        1. It īpaši, kur Infonets pēc savu kabeļu vilkšanas to pārlika! Kaklu var nolauzt! Pie Rimi apļa un vēl šur tur!

          1. Strabag perk nekvalitativu bruģi velo celiņam uz milzkani pie autoservisa ari visa virsma nolupusi

  6. Ja no stacijas uz mego pusi ir zime braukt aizliegts,bet baruc tapatas un brauc uz40-60km/h. Kur paliek droshiba?

  7. Patik tas ka dome apskatija ielu,pec tam momenta izplesa ap grodiem sarkanpeleko brugi un ielika parasto peleko.

  8. Kā var dabūt augstpapēdeni 2-3mm platā spaugā? Jūs dāmas staigājat ar adatām vai?

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *