Dažu nedēļu laikā esam uzklausījuši vairāku desmitu iedzīvotāju sūdzības par norēķiniem ar SIA «Eco Baltia vide». Lielākie iedzīvotāju iebildumi ir par to, ka viņi par atkritumiem ir samaksājuši “uz priekšu” – līdz gada beigām, bet tagad saņēmuši rēķinus, turklāt par to pašu periodu. Turklāt par šiem ”papīriem” nu jāmaksā arī pasta izdevumi. Lai viestu skaidrību, par ko ir un par ko nav jāmaksā, iedzīvotāju uzdotos jautājumus uzdevām uzņēmuma klientu apkalpošanas daļas vadītajai Evijai Neilandei.
– Par atkritumu izvešanu mūsu ģimene ir samaksājusi līdz gada beigām – par to ir darījumu apliecinošs čeks, kurā ierakstīts gan mūsu uzvārds, gan adrese, gan atkritumu izvešanas reizes, taču no SIA «Eco Baltia vide», vienalga, saņemts rēķins ar apmaksas summu. Kāpēc? Kas jādara ar saņemto rēķinu?
– Sadzīves atkritumu apsaimniekošanas līgums paredz, ka «Eco Baltia vide» reizi gadā izsūta avansa rēķinu par nākamo laika periodu. Jūlijā klienti attiecīgi saņēma avansa rēķinu par atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem no 01.07.2013 līdz 31.12.2013. Avansa rēķins ir maksājuma dokuments, pēc kura klients var norēķināties par pakalpojumiem, izvēloties sev ērtāko risinājumu – maksāt atsevišķi pa mēnešiem vai uzreiz samaksāt pilnu avansa rēķinā norādīto summu. Šajā gadījumā ģimenei nosūtītajam rēķinam ir informatīvs raksturs, jo klients jau pats ir veicis maksājumu pirms avansa rēķina saņemšanas.
Situācijās, kad iedzīvotājiem ir radušās neskaidrības par saņemto rēķinu, aicinām sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistu, zvanot pa tālruni 63124702.
– Kāpēc uzņēmums nereģistrēja uz vietas Pils ielā un citos maksājumu punktos saņemto naudu par atkritumiem, ko iedzīvotāji samaksāja uz priekšu, un sūtīja jaunus rēķinus? Ja viss laikus būtu iereģistrēts, tad taču jūsu uzņēmumam nebūtu jātērējas un kaut kas jāsūta?
– Saskaņā ar līguma nosacījumiem «Eco Baltia vide» reizi gadā ir jāsagatavo un klientam jānosūta avansa rēķins, neatkarīgi no tā – ir vai nav veikts maksājums. Visi «Eco Baltia vide» klientu veiktie maksājumi ir reģistrēti uzņēmuma grāmatvedības sistēmā. Līdz ar to, ja ir uzkrājies avansa atlikums no iepriekšējā rēķina izrakstīšanas perioda, tad šī summa tiek pārnesta uz nākamo pakalpojuma sniegšanas periodu.
Vairāk lasiet otrdienas, 17. septembra, laikrakstā.
Komentāri
Atbildēt
Līdzīgi raksti
-
Kandavā tiks atvērta jauna ģimenes ārsta prakse
-
SIA «Skonto Plan.ltd» iesniedz maksātnespējas pieteikumu
-
Bērni dāvina koncertu un sūta Ziemassvētku sveicienus senioriem/FOTO/
-
Tukuma Raiņa Valsts ģimnāzijā tapis vertikālais dārzs
-
Tukuma Audēju darbnīcā būs skatāma Intas Konrades jubilejas izstāde «Tā es pati»
Izlasot pilnu rakstu skaidri redzams,ka viss ir tikai un vienīgi firmas interesēs,bet ne klientu. Kā var sūtīt vairākkārtīgi rēķinus, ja firma apgalvo ,ka viss ir uzskaitīts, tad jau iznāk ka ķer vienkārši uz muļķi gan jau kāds būs apjucis, nebūs saglabājis čeku un samaksās vairķkārtīgi.Tāpat par informāciju par telefonu mēģināju to darīt, bet tad iznāk gaidīt 10-12 minūtes par ko jāmaksā un ne maz.Kāpēc nav skaidrojums kas tad ir sadzīves atkritumu, jo neuzskatu, ka kāpostu, burkānu, ābolu mizas, sausi pelni ir mājsaimniecības sadzīves atkritumi. Šobrīd iznāk, ka daudzdzīvokļu mājas nav iespējams izkontrolēt, tad “slauksim” tos privāto maju nīpašniekus. Nevajag āzim mācīt kā veidot komposta kaudzes ne jau visus dārza atritumus var mest šajā kaudzē. Un vēl mēģināju vairkkārtīgi sūtīt jautājumus uz e pastu, atbilde nāk adresāts nav un nav iespējams piegādāt vēstuli. Un beidzot cik tad galu galā tad maksā tā 1 atkrituma maisa izvešana zaļajiem atkritumiem. Esam galīgi apmuļķoti ar šo “kolosālo” firmu.
Si firma nevienu nemulko,naudu neparko neviens nenem!!! Bet ja jau ta dikti nepatik , Skeles Veolia laipni Jums palidzes un ieliks tadu kloki ka maz neliksies! Laujiet vismaz vienai latviesu firmai stradat.
kurmis gribēja teikt, ļaujiet vienai latviešu firmai muļķot iedzīvotājus.
Droši var teikt,ka esi Eko Bandas darbonis vai pakalpiņš,kurš neko citu nezin kā apmelot un nolikt citas firmas,lai labāk slēptu savu rijīgumu un tā tas ir visur,kur šī mistkastnieku firma saimnieko.Kā tik par atkritumiem kaut kur raksts,tā šitie ar pasaku stāstiem par itkā sliktajiem jau bazūnē,bet nez kāpēc par tiem nedzird neko sliktu un neviens nesūdzas.
Vajag godīgi attiekties pret Tukuma iedzīvotājiem,nevis domāt kā mazāk darīt un vairāk “noplēst”.
mošk nevardarbīgu akciju jānoorganizē: vedam atkritumus pie domes!
pat mizkasti pēc izgāšanas nevar nolikt atpakaļ kur to paņēma
izskaiti lidz 450 , tiesi tik daudz adreses pa dienu ir japkalpo!!! Ja visiem ampelmaniem miskaste janoliek atpakal pie gultas, tad diena maksimums var apkalpot 200 adreses! Tapec ludzu muti ciet. Veikala jums desu ari nenes lidz masinas bagazniekam.
atvainojos, bet līgumā it atruna, ka knteiners tiek novietots objektā tam paredzētajā vietā..
un tev pashama rokas no pakaljas aug ka nevari nolikt kur gribi savu miseni.galiigi aborzelji
Toties sūta klientiem sirsnīgus e-pastus ar aicinājumu paust savu viedokli par pakalpojuma kvalitāti! Nepaslinkojiet un izpaudiet savas patiesās domas tajā anketā! Citādi desmit šaušalīgi apmierinātie un laimīgie aizrakstīs, ka viss ir kārtībā, un firma visos stūros to izbazūnēs. Sak, aptaujas liecina, ka mēs esam brīnišķīga firma.
Nejau cilvēkam ar triju klašu deju kursiem izprast uzņēmēja loģiku.
Jā patiešām anketas jau ir, bet tikai tās jau var aizpildīt paši, tā kā nav zināms kādu aferu atkal perē. Labāk,lai sāk strādāt godprātīgi, tad tā arī būs tā īstā anketa, Tikai zolīda attieksme pret klientiem un kārtīgs darbs būs kritērijs firmas darba vērtējumam
ziniet, man ar šīm dāmītēm bija tāda nopietna runāšana, kas saistīta ar pelniem, kurus nedrīkst bērt atkritumu konteinerā!
un tad nu nospriedu, ka laikam ziemā, kad sāksies apkures sezona, tad pēc krāsns iztīrīšanas došos ar pelnu spainīti uz ECO Baltia vide un tad- lai nu liek tos pelnus kur drīkst vai grib! Jo tas, ka man ir krāsns apkure nebūt nenozīmē, ka man nu ir baigie hektāri, kur tos pelnus kaisīt!(dāmītes tā arī teica- beriet uz dobēm un kokiem)
Dārgie un neapmierinātie klienti. Mēs kā ECO BALTIA saprotam jūsu neapmierinātību par mūsu pakalpojumiem, un saprotam ka jūs visi gribētu lai viss notiktu pēc jūsu prāta.Bet diemžēl tas nekad nenotiks,jo tas kas rakstīts līgumos neko diemžēl nenozīmē.Mums līgumi ar klientiem nozīmē tikai to kā pēc iespējas vairāk dabūtu jūsu grūti nopelnīto naudu par sniekto pakalpojumu.Pat tagad mums to ir maz tāpēc izdomājām stāstu par itkā cenu paugstinājumu piejurai. Bet jā tā ir taisnība.Oficiāla cena bija tiai puse no reālās sumas.Pārējā puse domāta lai mēs varētu savest kartībā savas smagās mašīnas kuras reāli ir bēdīga stāvoklī. Tādēļ beidziet raudāt par sīkumiem.