Tukuma stacijā turpinās būvdarbi
Stacijā «Tukums I» turpinās būvdarbi, kuriem noslēdzoties, pasažieriem paredzēta daudz ērtāka iekāpšana jaunajos vilcienos. Līdz tam – iekāpšana no otrā jeb pagaidu perona, kā arī biļešu kases uz laiku pārceltas ēkas otrā pusē.
kurā gadu desmitā pabeigs
turā!
Pareizi jābūt vilcienam pie pašas stacijas piestājušam.Ja tā nav tad tā ir haltūra.
Vai nu padziļiniet sliedes vai kā.
ļoti svarīga un nepieciešama ziņā hahahaaa ja nav ko rakstīt tad sēdi mājās un zeķes adi hahahaaā
Kas tev cūkai ko prasa, tu pat zeķi neuzadīsi lanska.
Līdz šim uzdevu jautājumu sev un, protams, neko sakarīgu sev atbildēt nevarēju. Vairākās stacijās un Tukumā pašlaik peronus taisa no koka dēļiem? Kaut kādus ne visai augstus veidojumus, ko nosacīti varētu saukt par stabiem, arī taisa no koka… Un taisa pamatīgi – diezgan rūpīgi un ar skrūvēm… Perons augstāks tāpēc nekļūst, bet darīts tiek… Vai tā ir kaut kāda pagaidu būve un konstrukcija? Ir stacijas, kur peroni ir no metāla un vajadzīgā augstumā. Vai tur arī zem šiem metāla klājumiem ir koks? Kā to saprast? Varbūt kāds zina un var šo parādību normāli izskaidrot? Lūdzu, komentējiet nopietni! Jēlības un Skolnieciņa prātojumus, lūdzu, NĒ!
koka perons ir pagaidu risinājums un tiks nojaukts, kad nebūs vairs nepieciešams
Pagaidu risinājusm arī maksā naudu un kā zināms var palikt gadiem ilgi, jau kā patstāvīgs, radīsies citi svarīgi darbi nu šis tiks pamests, varbūt uzreiz un kārtīgi, kaut pie mums viss jāvelk garumā, tā vairāk piķi var nokāst štruns par iznākumu.
nekas nav tik paliekošs kā pagaidnieks! āmen baznīcā