Ministrs Artūrs Toms Plešs: “Ministrijas izstrādātā investīciju programma izveidota ar mērķi uzlabot iedzīvotāju mobilitāti un novadu centru sasniedzamību. Atjaunojot un pārbūvējot autoceļus pašvaldību reformas kontekstā iedzīvotājiem būs ērtāk saņemt pakalpojumus, ātrāk nokļūt uz darbu un nogādāt savas atvases uz skolu un atpakaļ mājās. Tukuma novada iedzīvotāji jau iepriekš akcentējuši nepieciešamību savest šo posmu kārtībā, un nu jau šīs vasaras beigās sagaidāms, ka auto varēs braukt pa svaigi klātu ceļa segumu.”
VARAM autoceļu investīciju programma tiek īstenota atbilstoši Ministru kabinetā apstiprinātajam ceļu sarakstam, kas izstrādāts sadarbībā ar plānošanas reģioniem, pašvaldībām, Satiksmes ministriju un valsts sabiedrību ar ierobežoto atbildību “Latvijas Valsts ceļi”. Šogad Valsts reģionālo un vietējo autoceļu pārbūves un atjaunošanas investīciju programmai administratīvi teritoriālās reformas kontekstā atvēlēti 11,9 milj. EUR, savukārt kopumā programmā paredzēti 300 milj. EUR.
Un kad sakārtos ceļu Zentene-Dzirciems- Tukums?
Kas viņam kaiš?
Un pretējo posmu Dzirciems- Jēči arī nebūtu slikti sakārtot.
Speciāli nav uzrakstīts, ka konkursā par šo darbu uzvarēja brāķdaru, haltūristu un zagļu kantoris Strabag? Kaut vienu ceļu šie ķēmi var saremontēt kvalitatīvi un termiņos? Naivie, kuri gaida labu ceļu no Zentenes uz Rideļiem. Durbe – Smērde, Tukums – Tume – Sāti u.c jau ir ideāli un pabeigti ;( Ar ko šis būs savādāks?
viss uzņēmums jau nav vainīgs, ka augšgalā salīduši zaļi gurķi, kuri nesaprot, kas ir atbildība. Visa problēmu sakne ir vadībā, tā vien liekas, ka mākslīgi tiek grauta slava, lai uzņēmuma “mammai” rastos slikts iespaids. Rezultātā paši vien izpirks un tad varēs “kruķīt ģēlas”, nevelti no Latvijas Valsts ceļiem dažs labs jau ir Strabagā!
mākslīgi grauta slava?!
Cieš ceļa lietotāji, nodokļu maksātāji! Jāklapē tā bode ciet un jāsoda kruķītāji.
Nevis no LValsts ceļiem ir Strabagā, bet nesen bijuša Strabag galva tagad ir LatAutoceļu uzturētāja valdē. Jāiemāca arī šie kārtīgi kruķīt un jānoved īsā brīdī līdz pilnīgam kraham
LAU ceļus nebūvē bet uztur!
Un tāpēc tupurs no strabag lau nenovedīs līdz kraham?
Ko saka Latvijas cełi par aizaugušajiem jaunajiem grāvjiem pie Tumes.
Strabagam prasi. Tas ceļš no apļa līdz Sātiem ir nodots Strabagam kā būve, Viņiem tu jādara viss. Gan zāle jāpļauj, gan tukšās kafijas krūzes jālasa. Labāk jau būtu kvalitatīvi būvējuši. Uz šo “objektu” jāved studenti ekskursijās lai redz kā nevajag strādāt
ziņots pašvaldības policijai, bet šie neko nevarot izdarīt, neesot pieņemti saistošie noteikumi!!!
Tas ir Valsts ceļš, ne pašvaldības. Pagaidām tā ir būve nodota Strabagam. Jāziņo būvuzraudzībai, lai liek Strabagam izpildīt MKnotNr.26 prasības. Tas ir, ja no šī degradētā kantora vispār ko var prasīt…
bet ir divas apdzīvotas vietas, kurām ved cauri šis ceļš un te ir arī pašvaldības atbildība… bet suns jau nekodīs savā kājā!!!
Vai tiešām nav nekāda instrumenta Lai pieprasītu atbildību -Nauda sabāzta Strābaga kabatās un ar galiem…vismaz grāvjos to milzīgo veldrē sagâzušos zāli nopłaut varēja(lasi-vajadzēja) Un sējot to zâli vajadzēja konsultēties ar gudrākiem cilvēkiem kura zâles škirne neaug tik gara -tādâm taču ir jābūt…