Jūs jautājat: – Vēlos pavaicāt, varbūt jūs varat noskaidrot, kāpēc Valsts sociālās apdrošināšanas nodaļas nesniedz pakalpojumus klātienē? Arī Tukumā šīs iestādes durvis ir slēgtas. Man ir jākārto pensija, un tas nav vienkāršs process, tad kā lai es to nokārtoju pa tālruni? Kāpēc sen jau kā atvērti veikali, ir atvērtas kafejnīcas, tiek nodrošināti friziera pakalpojumi, pat tiesas notiek klātienē, bet iestāde, kura sniedz tik svarīgus pakalpojumus, kura izmaksā pabalstus, durvis vaļā never? Zinu, ka apbedīšanas pabalstu cilvēki saņēma jau pēc tam, kad cilvēks bija apglabāts – jo nevarēja iesniegt dokumentus. Visi jau baidās saslimt, bet ko tad lai saka pārdevējs – ja gribi izdzīvot, strādā! Iznāk, ka, piemēram, valsts un pašvaldību iestāžu darbinieki ir vērtīgāki par tiem, kas strādā veikalos un kafejnīcās, jo arī domes durvis ir slēgtas. Tagad visur saka, lai dokumentus iemet pastkastītē, bet – vai tas ir normāli?! Es taču neiešu atstāt dokumentu, kas ir vienā eksemplārā, kastītē pie iestādes durvīm, par kuru nav zināms, kad to iztukšo!