Tiltu sāka būvēt pavasarī, maijā, bet nu, rudenī, tas ir gatavs. Kā noskaidrojām, tas izmaksāja 634 344 eiro (ar PVN). A. Geide pastāstīja, ka jaunā tilta projekts pieskaņots apkārtnei. Šis esot arī viens no unikālākajiem tiltiem Latvijas valsts ceļu tīklā, jo tas ir pirmais kokbetona tilts ar koka sijām un dzelzsbetona plātni. Tādu tiltu līdz šim vēl neesot būvējuši. Darbu mazliet vieglāku padarījis tas, ka bijusi ļoti laba sadarbība gan ar būvniekiem, gan ar projektētājiem un uzraudzības firmu.
Jaunais tilts ir nedaudz platāks par iepriekšējo – papildus ir gājēju ietve, kas nu padarīs gājējiem drošāku pārvietošanos. Savukārt A. Jasaitis pastāstīja, ka piedalīties konkursā esot bijis izaicinājums, jo tilts nav liels, bet šajā mazajā projektā problēmas bijušas lielākas nekā, būvējot lielos tiltus. Vēl viens izaicinājums un atbildība bijusi par to, ka būvē apvienoti divi materiāli – koks un dzelzsbetons. Tādēļ ekspluatācijas laikā tiltam būšot jāpievērš īpaša uzmanība, jo koks ir koks. Piecus gadus tam sekošot līdzi arī SIA« Rīgas tilti».
Un ,ja ateists šķēros tiltu ,viņš mirs?