Par vienu melno punktu mazāk

30. septembrī varēsim teikt, ka par vienu melno punktu uz Latvijā ceļiem mazāk, jo Ķesterciema krustojumā, kur agrāk notika daudzi nelaimes gadījumi, avārijas, pašlaik uzsākti vērienīgi remontdarbi. Šeit tiks būvēts aplis, tādējādi Tukuma – Kolkas un Jūrmalas – Talsu šosejas krustojums būs mazāk bīstams autovadītājiem.

30. septembrī varēsim teikt, ka par vienu melno punktu uz Latvijā ceļiem mazāk, jo Ķesterciema krustojumā, kur agrāk notika daudzi nelaimes gadījumi, avārijas, pašlaik uzsākti vērienīgi remontdarbi. Šeit tiks būvēts aplis, tādējādi Tukuma – Kolkas un Jūrmalas – Talsu šosejas krustojums būs mazāk bīstams autovadītājiem.

Darbus šeit veic «Aizputes ceļinieks». Kā pastāstīja uzņēmuma darbu vadītājs Guntis Bartašēvics, tad projekta izmaksas aizsniedz pusmiljonu latu. Nepieciešamo asfaltu piegādāšot viens no akciju sabiedrības «A.C.B.» uzņēmumiem «Mobil asfalts». Arī «Aizputes ceļinieks» esot viens no akciju sabiedrības meitas uzņēmumiem.
Jautājām arī, vai projektā paredzēta vieta tirdziņam, kas stihiski izveidojies šajā krustojumā, uz ko darbu vadītājs atbildēja, ka projektā tirdziņš nav paredzēts. Iespējams, tirdziņam būs vieta uz Jūrmalas pusi ceļa labajā pusē pie autobusu pieturas. Tā kā ceļu būvētāji Ķesterciema krustojumā strādās visu vasaru, tad viņi apmetušies jaunajā atpūtas kompleksā Apšuciemā.

Komentāri

  1. Man tā jocīgi, vai tad šis krustojums, pēc zīmju uzstādīšanas, tiešām bija bīstamāks par Tukuma-Jelgavas-Ventspils-Rīgas krustojumu? Tajā aplis jau sen ir vajadzīgs!!!

  2. nujaa,jelgavas krustaa aplis ir vairaak vajadziigs.tur satiksme desmit reiz lielaaka.bet nu tur vareetu buut sarezhgiitaak,laikam rinkii privaataas zemes…bet nu labi,ka arii kester krustu uztaisiis pa apli.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *