Agita Puķīte

Neizbraucams ceļš pēc grants ceļu atjaunošanas Engures novadā

Jautā lasītājs: “Lasīju, ka Engures novadā tiek atjaunoti grantētie ceļi un nopriecājos – nu vairs nebūs jālauž automašīna vai jābrauc līkumu līkumiem, lai no Tukuma Durbes aizbrauktu līdz Milzkalnes stacijai (šo ceļu mēroju teju katru dienu).

Jautā lasītājs: “Lasīju, ka Engures novadā tiek atjaunoti grantētie ceļi un nopriecājos – nu vairs nebūs jālauž automašīna vai jābrauc līkumu līkumiem, lai no Tukuma Durbes aizbrauktu līdz Milzkalnes stacijai (šo ceļu mēroju teju katru dienu). Pirms nedēļām trim manu ceļu šajā vietā aizšķērsoja trīs tehnikas vienības – divi greideri un arī kas līdzīgs ceļa rullim, kā arī pulciņš apņēmīgu vīru; bija saprotams, ka viss notiek ļoti nopietni, jo šur tur ceļ malās jau bija redzami pamatīgi grāvji. Liels bija mans izbrīns, kad svētdien mēģināju pa šo ceļu braukt. Ja teiktu murgs, tad tas būtu pārāk maigi, jo tur vairs vienkārši nekāda ceļa nebija – kaut kāda bedraini peļķaina putra, ko pat nevarēja apbraukt, jo agrākās cietās nomales vietā nu bija jūkoši brūkoši uzbērumi un šur tur urdzēja ūdens straumes. Būvniecības rezultātā slikts ceļš ir kļuvis par bezceļu!… Vai tiešām tas te tā arī paliks un ko par to domā pašvaldība?”

Engures novada domes izpilddirektors Imants Valers: “Šobrīd izbūve aizkavējusies nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ, kā arī darb veicējam SIA «Meliorceltnieks» bijušas tehniskas problēmas. Solīts jau drīzumā situāciju labot. Jāatgādina, ka kopumā ceļu atjaunošanai Lauku atbalsta dienests Engures novadam ir piešķīris 420 000 eiro, no tiem – 132 417,64 eiro – pašvaldības līdzfinansējums.

Novada pašvaldība uzsākusi īstenot grants ceļu atjaunošanas projektu, kura ietvaros tiek atjaunoti trīs grants ceļu posmi: «Ventspils šoseja-Jurģeļi-Liepkalni un Šlokenbeka-Milzkalnes stacija-Bērziņu karjers-Liepiņas»; ceļš «Rūķi-Aizpure»; ceļš «Esteres-Kalnžagari».

Komentāri

  1. Problema ir tajā ,ka ceļu taisija rudenī ,slapjā un lietainā laika.
    Uz slapja un izruguša ceļa berot svaigu granti izveidojās putra.
    Šie darbi ir jadara vasarā,sausā laikā.
    Atbildigie ir ari darbu pasutītāji.

  2. Pirmkārt, cilvēkam jābūt ar smadzenēm un jāatšķir, kad ceļš tiek atjaunots-vasarā vai nokrišņiem bagātākos laika apstākļos, otrkārt, atjaunots grants segums nenozīmē, ka tur nekad vairs nebūs bedres! Lūdzu pārdomās par dzīvi biežāk iesaistiet smadzeņu šūniņas, protams, ja tādas ir saglabājušās no skolas laikiem…

    1. Andri !
      Dzīvoju netālu no vecajam ružas karjeram tagadējam Strabag īpašuma esošam …
      varu teikt tikai vienu, mums gar mājām kādreiz bija svaks ceļš ar milzu bedrēm, kad nogrederaja bija ciesmai! Tagad jālūdz Dievs lai mašīnai ritošā neaiziet pa pieskari!!
      Kas liek šiem speciālistiem veidot jaunu ceļu viss lielākajā lietus laika ? Es no savas sētas vairs āra nevaru izbraukt ,un neuzskatu kad tas ir normāli! Man ir vienalga cik naudas ir ieguldītās un kas par problēma viņiem tur radušas ! Ja nevar neko izdarīt normāli lai nelien vispār , nevis visu to ceļa posmu taisa viena vieta 100m pēc kilometra atkal 100 m tad nevar uztaisīt salaiduma vietu un uztaisa reālu trapmalīnu!! Ceļš ir vienkārši graujoša stāvokli … graujoša ….

      1. Jolanta! Kas liek veidot ceļu šajos apstākļos? Pašvaldības noslēgtie līgumi, gada budžets, kas nepāriet uz nākamo gadu utt, utml… Bet, ja personīgi, tad, ja kāds ko labu dara Tavā labā, nerej kā lauku krancis…., jeb precīzāk – īstenais latvietis…. :/

        1. Ko Tu centies iestāstīt, ka tur ir notikusi ceļa būve vai remonts?! Un ka man ir jāpriecājas, ja kāds uzber uz ceļa pļurzu un pavirši izlīdzina, un ka tas vēl ir darīts tikai un vienīgi manā labā!? Nezinu, kam un kur ar galvu nav kārtībā, bet tur nav jābūt baigam specam, lai redzētu, ka nekāda ceļa būve nav notikusi; arī grāvji nav izveidoti, tikai ļodzīgs uzbērums! Jā, ir sliktāk, daudz, daudz sliktāk nekā bija, jo tagad sliktu laikapstākļu gadījumā tas ceļš vispār nebūs braucams!

          1. Ja tai pusē vēl ir uzbēts kaut kas līdzīgs grantij, tad otrā pusē vispār ir māli. Ko no korišiem varēja dabūt to uzbēra. Mazliet uzlīst lietus, malas smuki noskalojas grāvī.Ceļš ir konkrēti sačakarēts.

  3. Kāpēc tiek taisīti ceļi uz karjeru Liepiņas un uz Kalnžagariem? Kādi čomi tur dzīvo domes večiem?

    1. Kad lēma par to, kurus ceļus par piešķirto naudu taisīs, notika sabiedriskā apspriešana. Vai Dainis bija un piedalījās?Tad jau varēja izteikt savus priekšlikumus.

  4. Ikdienā braucu pamatā tikai pa grants ceļiem.Acīmredzot jūs braucat un redzat tikai tos ceļus,kas jums ir deguna galā.Ja gribat redzēt murgu,aizbrauciet pāri ventspilniecei uz Slampes pagastu un salīdziniet kādi ceļi ir Smārdes un Slampes pagastā.Ceļš,kas ved uz Garkalnes karjeru garām Sprostiem.lai nenolauztu mašīnai riteņus,jūs brauksiet uz karjeru vismaz pusstundu tos pāris kilometrus.Ceļš vienās bedrēs,tad arī redzēsiet kādi izskatās bezceļi.Pa dažu labu Smāredes granteni var vilkt ātrāk kā pa šoseju.

    1. Iespējams, ka kaut kur ir vēl sliktāk, bet, šitie tak Smārdē skaistās par ES naudu pārbūvēti un rekonstruēti, par nodokļu maksātāju no sūdīgiem par pavisam sūdīgiem nokonstruēti!

  5. Glābjas kas var!Komēta nāk,un skorbuls ar no pakaļas Ha-Ha Nekur neizlasīju un bildē neredzēju,ka ceļa būve ir PABEIGTA!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *