No 1. maija Šlokenbekas muižā par direktori sāk strādāt Aivita Heniņa. Viņai uzticēts muižā atdzīvināt tūrismu, dažādu pasākumu organizēšanu, tā sakot, atdzīvināt šo kompleksu pilnā apjomā. Šim nolūkam ir nodibināts arī pašvaldības uzņēmums SIA «Šlokenbekas pils», kuras valdes locekle un vadītāja ir Aivitas kundze. Jāteic, ka līdz šim muižai ar aizrautīgiem darba darītājiem nebija paveicies, arī ar uzņēmējiem, kuri šeit gribētu attīstīt savu biznesu. Tāpēc nu šai ziņā lielas cerības tiek liktas uz pašvaldības uzņēmumu. Ko lietas labā gatavojas darīt jaunā vadītāja, centāmies noskaidrot nelielā intervijā.
– No kurienes nākat, kā nokļuvāt Engures novadā?
– Esmu rīdziniece, taču ilgus gadus esmu dzīvojusi Lielvārdē, kur vecvecākiem bija māja. Tūrisms ir mana dzīve, mans hobijs, kaut gan esmu apguvusi skolotājas profesiju. Tūrisma nozarē ienācu 1998. gadā, kad sāku strādāt par gidi tūrisma firmā «Impro». Paralēli gan turpināju arī darbu skolā. Sapratu, ka gribu zināt par tūrismu vairāk un iestājos Vidzemes augstskolā, ieguvu otru augstāko izglītību. Paralēli skolotājas darbam biju labi apguvusi tūrismu, bet tad atkal atgriezos pie pedagoģijas. Taču ne vairs pie latviešu literatūras, bet gan pie tūrisma nozares – lasīju lekcijas studentiem, uzņēmējiem. Vienlaicīgi sāku strādāt Lielvārdē par tūrisma speciālisti, pēc tam deviņus gadus nostrādāju Ogres rajona Tūrisma informācijas centrā. Paralēli turpināju darbu pedagoģijā –Latvijas Kultūras koledžā un Ogres valsts tehnikumā. Tā kā pienākumu bija daudz, paliku tikai pedagoģijā, līdz sapratu, ka tomēr gribu atgriezties tūrismā. Un tad manas kolēģes parādīja šo sludinājumu, un es pieteicos konkursā.
– Jūs noklusējāt, ka 2009. gadā bijāt Gada cilvēks tūrismā…
– Esmu gandarīta un lepna, ka kolēģi mani novērtējuši. Tūrisma nozarē tas ir augstākais apbalvojums, ko var saņemt.
Interviju ar A. Heniņu lasiet 16. maija laikrakstā.
Lai veicas un idejas piepildās.
Tur vajag kārtīgu biznesa galvu nevis tanti tūristi, skolotāju kas strāājusi impro. Neko sliktu nesaku par konkrēto cilvēku, bet nepateiciigai vietai vairak jaiegulda lidzekli profesionalitātē un japiesaista lielaki specialisti lai to vietu varētu pacelt. Protams tas prasa naudu.. Te jadoma ar biznesu domashanu.. nevis ar tūrismu. Ja tur būs iespējas ko darīt un cilvēki par to tiks inform;eti visos iespējamos veidos.. uzskatu kaut kas var ari sanakt.. neviens nebrauks uz turieni paskatīt mūri un veco tehniku.. Tuvākās pilis Šlokenbeku izkonkurē uzreiz neko nedarot.
Finansējuma piesaiste ar Cityfinances. Piesakies finansējumam vai aizdevumam!vcityfinances.lv