Izmaiņas tiek veiktas, lai nodrošinātu to, ka:
– Ģimenes ārsta prakses sniegtie pakalpojumi pēc iespējas maksimāli tiek veikti attālināti.
– Pacientu aprūpe hronisku slimību gadījumā tiek nodrošināta attālināti. Konsultācijas un recepšu medikamentu pagarināšana tiek veiktas pēc iespējas tikai telefoniski.
– Akūtas saslimšanas gadījumā pacientam telefoniski jāsazinās ar praksi un jāvienojas par tālāko rīcību.
– Pacienti pēc iespējas tiek apkalpoti tikai pēc iepriekšējā pieraksta, iepriekš izvērtējot prakses apmeklējuma nepieciešamību.
– Ierašanās praksē ir atļauta tikai norādītajā pieraksta laikā.
– Nepieciešamības gadījumā pacientu uz konsultāciju drīkst pavadīt tikai viena persona.
– Profilaktiskās apskates un plānveida izmeklējumi pēc iespējas tiek pārcelti uz vēlāku laiku.
– Apmeklējot praksi, pacientiem obligāti jāievēro ārstniecības personu norādījumi.