Saņēmām kāda lasītāja vēstuli, kurā viņš interesējas par plānotajām izmaiņās sistēmā, kā SIA «Kandavas komunālie pakalpojumi» klientiem nosūta rēķinus: “Gribētu ar jūsu starpniecību uzzināt, vai cilvēkam tomēr ļauta brīva izvēle, kā saņemt rēķinu. SIA «Kandavas komunālie pakalpojumi» vairs tos negrib sūtīt uz e-pastu, bet tiek piedāvāts reģistrēties platformā «Bill.me». Vai to var piespiest ar varu? Vai tas ir likumīgi? Starp citu, ja maksā rēķinu ar «Bill.me», pakalpojums ir dārgāks. Līgums galu galā ir noslēgts un tajā ir paredzēts, kā saņemam rēķinus, un es vēlos rēķinu saņemt e -pastā! Kāpēc man piespiež reģistrēties platformā, kurā nevēlos?”