Kandavas ielās klājas ielāps uz ielāpa

Ilgi gaidītais pavasaris nepārprotami ir klāt, diemžēl arī ar nedienām transportlīdzekļu vadītājiem. Kandavas ielās, gluži tāpat kā daudzviet citur Latvijā, asfalta segumā bedrīšu saradies tik daudz, ka pat pašiem prasmīgākajiem autovadītājiem nākas atzīt, ka izbēgt no tām ir neiespējami.

Ilgi gaidītais pavasaris nepārprotami ir klāt, diemžēl arī ar nedienām transportlīdzekļu vadītājiem. Kandavas ielās, gluži tāpat kā daudzviet citur Latvijā, asfalta segumā bedrīšu saradies tik daudz, ka pat pašiem prasmīgākajiem autovadītājiem nākas atzīt, ka izbēgt no tām ir neiespējami.

Līdz šim nebijuši, autovadītājiem grūti pamanāmi "tramplīni" parādījušies asfalta segumā apvedceļā, kas ved uz pilsētu gar Kārumu kalnu un Abavas ielā. Par nelīdzenu ceļa virsmu Abavas ielā autovadītājus brīdina ātruma ierobežojuma ceļa zīme. Ja kāds to nerespektē vai izliekas neredzam – var vainot tikai pats sevi.

Darbi pilsētā turpinās

Vakarrīt SIA «Kandavas ceļi» meistari jau agri rosījās pilsētā, labojot asfalta segumu. Uzņēmuma vadītājs Ivars Marašinskis atzīst, ka asfalta segums pilsētas ielās daudzviet jau sen savu mūžu ir nokalpojis, tāpēc bedrīšu labošana ir viens no pirmajiem darbiem, kas pavasarī veicams. Kad ap diviem pēcpusdienā strādnieku brigādi sastapām Sabiles un Skolas ielas krustojumā, darbu vadītājs Edgars Stepiņš mums pavēstīja, ka kopš rīta asfalta lāpīšanai izlietotas gandrīz trīs tonnas bitumaksa. Piemēram, Lielā ielā vien izlietots 1,9 tonnas bitumaksa.

Vakar tika salāpītas bedrītes Lielās, Valteru, Daigones, un daļā Sabiles ielas asfalta segumā, šodien iesāktais darbs turpināsies, bet pēc tam remontbrigāde dosies pielabot pēc ziemas pašvaldības ceļos saradušās bedrītes citviet novadā.

Naudas nepietiek

Negaidīti saltā un sniegotā ziema ceļu uzturēšanai ziemas mēnešos prasīja ievērojamus līdzekļus. Vai šobrīd ceļu uzturēšanai naudas pietiks? – jautājām Kandavas novada izpilddirektora vietniecei Sandrai Bērziņai.

– Valsts piešķirtā mērķdotācija pašvaldības ceļu uzturēšanai ar katru gadu tiek samazināta un šobrīd kopējais finansējums pielīdzināts 2003. gada apjomam. Ņemot vērā, ka valsts katru mēnesi ieskaita 1/12 daļu no kopējā šim mērķim paredzētā finansējuma, ziemā iztikt bija neiespējami. Darbi tika paveikti, bet neapmaksāti rēķini krājās. Lai uzlabotu situāciju, pašvaldība griezusies ar lūgumu – palielināt ceļu uzturēšanai paredzēto valsts finansējumu uz ko atbilde vēl nav saņemta.

Komentāri

  1. Nē, nav un nebūs, jo : 1. ar šādiem auto jāpārvietojas + – aristokrātisku asiņu ļaudīm (kuru Kandavā nav); 2. ir jābūt kādām nobīdēm smadzenēs, kas liktu šo krāniņa pagarinātāju iegādāt, ja nepiederi pie 1. indivīdiem. Vai ir vēl jautājumi ?!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *