Šonedeļ mums beidzot izdevās būt lieciniekiem tam, cik ātri un kvalitatīvi SIA «Kandavas ceļi» darbinieki aiztaisa bedrītes pilsētas asfaltētajās ielās. Nepilnu trīs minūšu laikā trīs vīru brigādīte iztīrīja bedri, sasildīja asfaltbetona masu, ieklāja bedrē un to noblietēja.
Par darba norisi pastāstīja darba vadītājs Uģis Nīcinieks: no sākuma bituma masa (remontasfalts) tiek uzsildīta, tad to esot vieglāk ieklāt un sablīvēt. Tad jau iepriekš sagatavotā bedrītē (izslaucīta no putekļiem un smiltīm) šī masa tiek iebērta. Labotas šādā veidā tiek tikai avārijas bedrītes – tās, kas ir dziļākās. Seklās šādā veidā neremontējot, tas tad būtu nelietderīgi iztērēts materiāls, jo remontasfalts seklās bedrēs ilgi neturas. Pēc tam, kad masa ir iebērta bedrītē, viss materiāls tiek sablietēts tā, lai tas būtu līdz ar asfalta pamata segumu. Šādā veidā salabotas bedrītes turas līdz pavasarim, kad tās tiek pielabotas ar piķa emulsiju. Llāpījums esot stabilāks un ilgāk kalpos.
Pavasarī liek-lidz pavasarim turas
ja, nu kadas ir tadas ir tas ielas, bet nu konkreti si iela, kur uznemti foto un tiesi konkreta vieta kauc pec jauna cela seguma… bet nu ko tad segums…. ir citas prioritates…. majas… utt
Nu atraduši ar ko lielīties!!
Ļoti attīstīti ārzemēs tā nelāpa
Nu baigais notikums jums tur…
Vārdi ‘avārijas’ un ‘bedrītes’ kaut kā neiet kopā.
Katra bedre kā ar zeltu piebērta, un tad pat iznāktu lētāk.
lai aizlapa visas kandavas tehnikuma bedres uz celim viss ipasak uz kapu pusi