Lai uzlabotu satiksmi un tās drošību, nākotnē – ap 2025. gadu – iecerēts veikt vērienīgus autoceļa Rīga-Venspils rekonstrukcijas darbus 46,7 km garumā, posmā no Ķemeru līdz Kandavas pagriezienam. Autoceļa posms līdz Ķemeru pagriezienam jau ir izpētīts.
Rekonstrukcijas gaitā plānots paplašināt esošo autoceļu, piedāvājot divas alternatīvas. Pirmā – 14,5 m plats divjoslu ceļš ar malas joslu, otra – 21 m plats četrjoslu ceļš ar divlīmeņa ceļa mezgliem, satiksmes pārvadiem, gājēju tiltiem, kā arī paralēli A10 trasei no jauna ierīkotiem savācējceļiem jeb vietējas nozīmes ceļiem. Lielākoties plānotie darbi skar esošo šoseju, bet Pūrē tiek piedāvāta alternatīva – esošā centra apvedceļš. Autoceļa rekonstrukcijas iecere balstās uz prognozēm, ka satiksmes intensitāte šajā ceļa posmā ievērojami palielināsies. Tā 2035. gadā uz autoceļa prognozēta teju divtik liela diennakts vidējā satiksmes intensitāte – 9415 automašīnu diennaktī, nekā tas bijis 2011. gadā (5238 automašīnas). Lai arī rekonstrukcijas perspektīva šobrīd šķiet gana tāla un arī par automašīnu kustības intensitāti, ņemot vērā fosilās degvielas ieguves straujo sarukšanu pasaulē, gluži aritmētiski prognozēt nevar, šim projektam pēc Vides Pārraudzības valsts biroja iniciatīvas tiek uzsākta ietekmes uz vidi novērtējuma procedūra. Tas darīts tāpēc, lai valsts laikus paredzētu noteiktu ceļa platību, kuru iespējamo darbu gadījumā varētu izmantot. Tāpēc arī nepieciešams laikus informēt pašvaldības un to zemju īpašniekus, kuru īpašumus šāda rekonstrukcija varētu skart un kuriem ar to (lai arī tālā nākotnē) būtu jārēķinās.
Vairāk lasiet ceturtdienas, 21. marta, laikrakstā.
Prieks dzirdet, ka tiek vismaz domats par cetrujoslu celu. Labak velak neka nekad.
Mans ierosinājums Pūres apvedceļam ir sekojošs: pie Lazdām pa tiltu vai tuneli šķērsot dzelzceļu (+izbūvējot pievedceļu ceļam Lazdas-Tukums un likvidējot pārbrauktuvi), tālāk – gar dzelzceļu līdz pat Kandavas stacijai(ieskaitot), pieslēdzoties pie vecās šosejas starp tagadējo pārbrauktuvi uz A10 (E22) un “Mežāžiem”. Tas atrisinātu daudzas ar dzelzceļa šķērsošanu saistītās problēmas. Nepieciešamos pievedceļus no jaunās trases izbūvētu ar laiku.
Tas neko neuzlabos, ja nesāks kvalitatīvāk būvēt ceļu. Kā ar pagājušajā gadā Jūrmalas apvedceļu uztaisīja nez cik kārtās – bet tagad prauc kā pa jūras viņiem. Tiesa – bedres jau nav (pagaidām)
tam jau vajadzeeja notikt pirms 12 gadiem,nevis iespeejams,peec.
+++
Bet varbūt pēc 12 gadiem mums vairāk būs jādomā par zirgombīļiem un citām alternatīvām, kas neparedz degvielas ietilpīgo transporta līdzekļu plūsmas pieaugumu?
satiksme tacu nav tik intensiva, lai buvetu 4 joslas…atkal lieki izlietota nauda
Sakarā ar to,ka katru gadu cauri Pūrei satiksmes intesitāte tikai pieaug,traucējot mieru un iedzīvotāju drošību ir jāveido apvedceļš Pūrei!Projektā iesaistītajām persōnām ieteikums aizbraukt pieredzes apmaiņā līdz Lietuvai-Mariampole,kur jau ir izveidots apvedceļš,kā arī līdz netālu pierobežas pilsētai Suwalki un Augustowo,kur iedzīvotāji protestē pret maģistrāles virzīšnu cauri pilsētai,traucējot mieru!!
šķiet, neesat braukuši pa Ventspils šoseju, kad pienācis kāds kuģis un brauc fūre aiz fūres, tāpat , kad katru rītu jābrauc uz Rīgu uz darbu un vakaros atpakaļ. Tā nu reiz būtu lietderīgi izlietota nauda.
kaarteejais naudas izkaashanas projekts, buutu saremonteejushi esoshos celjus nevis gaismas pilis atkal buuveejushi, cilveeki kas piekriit shaadaam idejaam ir jaasuuta prom no Latvijas, jo liekas ka shaads uberprojekts izmaksaas 10 gadu celju buuvee izmantojamos liidzekljus. Liidz ;kemeriem viss ok ja, un tad saakaas sastreegumi. kaut kas tik dumsh un debiils sen nebija dzirdeets. liekas ka Spārei un Ugālei arī jābūvē apvedceļi???????
pievedceļus gan ar vērienu sazīmējuši pa privātām zemēm. vai būs tik daudz naudas, lai tik dauz zemi atpirktu. vēl tak visu to vajadzēs kopt un uzturēt. vajadzētu vispirms kvalitatīvi sakārtot esošo ceļu saimniecību, lai nerastos aizdomas par līdzekļu lieku izšķērdēšanu