Ar šo pašu jautājumu vērsāmies pie VAS «Latvijas valsts ceļi» Tukuma nodaļas vadītāja Harija Lācara. Viņš skaidroja: līgumā noteikt, ka darbi SIA «Strabag» jāatsāk ne vēlāk kā 15. maijā, tātad līdz šim datumam noteikti kaut kas sākšot virzīties uz priekšu. H. Lācars: “Aizķeršanās var būt saistībā ar bitumena un degvielas cenu būtisku pieaugumu, salīdzinot ar līguma cenām. Iespējams, ka darbu veicējs – SIA «Strabag» – vēl prasīs piemaksāt VAS «Latvijas valsts ceļi» cenu starpību par šogad veicamajiem darbiem. Tādējādi iespējams, ka vēl notiks Latvijas Valsts ceļu un SIA «Strabag» līgumcenu pārskatīšana.”
Sazinājāmies arī ar darbu izpildītāju SIA «Strabag». Viņi skaidroja, ka būvdarbus objektā valsts reģionālā autoceļa P121 Tukums – Kuldīga posma km 4,66 – 17,63 pārbūve, SIA «Strabag» nav atsācis, jo saskaņā ar VSIA «Latvijas Valsts ceļi» un SIA «Strabag» līgumā noteiktajām prasībām, šobrīd laika apstākļi nav atbilstoši, lai veiktu asfalta virskārtas būvniecības darbus. Asfalta virskārtas izbūves darbus atļauts uzsākt pie gaisa temperatūras +15 grādi vai augstākas. Jautāti par to vai līgumcenas izmaiņas ietekmēs darba procesu, mums tika atbildēts, ka noteikti nē!
Sūda strabaks sačakarēja ceļu tikai
Njā…un nevienam nav iebildumu…
Virskārtu???? No sākuma salabot vajag apakškārtu! Un nekāda cenu pārskatīšana – Lācaram kā pasūtītāja pārstāvim jau nu būtu jābūt pēdējam, kuram par to vispār ir jārunā, otrkārt darbiem bija jābūt pabeigtiem jau pagājušajā gadā, kurš vainīgs, ka būvnieks to nespēja izdarīt, kapēc LVC pieļauj vēl kādus kompromisus?????
Nu Ventspils šoseju Strabaks tagad uzklāja asfaltu,tur laikam cita laika apstākļi.Sušķu kantoris.
zinu kā faktu k strabaga darbinieki velk vissu garumā lai pec iespejas ilgak varetu palikt objektā tuvāk mājām. pretīgi bet ir kā ir
Virskārta nav piemā kārta
Kāda jēga no tiem gājēju” skrejceļiem” pie autobusa pieturām, ja tos ziemā netaisās tīrīt.Un kādēļ tie dziļie grāvji starp gājēju ceļu un šoseju? Ziemā tumsā ļoti nepatīkami.
Pie mums, diemžēl, ir modē visus projektus izstiept gadu garumā. Tālu nav jāmeklē – kaut vai Melnezera iela. Apmēram 200 metru posms, ko normālā valstī salabotu kāda mēneša laikā vai pat ātrāk, bet pie mums… Lielākais vaininieks, pēc manām domām, ir darbu pasūtītājs, kurš pieļauj līgumā nesamērīgi garus termiņus (laikam kādam tas ir izdevīgi).
Firma sagrābj vairākus objektus, kurus “velk” reizē.., tāpēc darbi muļļājās.
Tur bunkuru taiza apakšā
Zviedrijā tādu posmu kā melnezera iela salabo nedēļas laikā… un protams kvalitatīvi.
Kāpēc ntz nav noskaidrojuši, asfalta pirmās kārtas vaininiekus. Kāpēc neviens publuski nejautā uzraugošam būvdarbu vadītājam kā var būvēt ceļu ar llētu un nepiemērotu ceļu ja līgumā ir atrunāts savādāk. Kaut kas līdzīgs zolitūdes laikiem.
Tur bunkuru taisa apakšā
Vai Lācaram nav pienācis laiks doties pensijā. Cik ilgi saņemsi kukuļus no strabag un piesegsi strabag nolaidību.
Nauda nesmird…
BRĀĶDARI!!!Kauns un neslava.Brīnums ka pienenes vēl neaug cauri tam tumšajam brīnumam ko citi itkā sauc par asfaltu.
Lai Strabaks parāda kā gaidot autobusuTumē var nosēdētuz solińa kājām bez tās solińa dałas kas paredzēta sēdēšanai Un tā jau no 2021 gada rudens Arī visu rudeni visu ziemu un pavasari gaidām autobusu zen klajas debess … kāpēc par cilvēkiem netiek padomâts? Un tās dziłās bedres pie it kâ pārejas šosejai…. Sūda darbs bet atbildības nekâdas….
Tumenieki gaidot autobusu jau no rudens iemācījušies sēdēt uz łoti ērtajâm solińu kājām ,jo strabaks nabags sēžamdału aizmirsa uzlikt – lai sēž kā prot -kas mums Un lietus un sniegs krīt uz galvas- arī nieks … Kas ir parasts cilvēcińš salīdzinot ar Strabakkungiem….
Vai sr trabadzińš – brākdarītis to šausmīgo brāki labos par savu(nāktos gan) naudińu
Strabak atbildi – ja tev vispār gods un sirdsapzińa ir Tev jau no kauna vajadzētu zemē ielīst
Cik tur tos miljonus pagājušo vasaru tajos drausmīgajos putekłos (kurus elpojām diendienā)izkūpināji gaisā kā izrādās…
To ceļu Smārde – Durbe, lai salabo, ceļš ir bīstams! Riteņus var aplauzst! Septembrī bija jauns asfalts, pēc 3 mēnešiem to vairs nevarēja nosaukt pa asfaltētu ceļu!
Abās pusēs absolūtas muļķības tiek teiktas. Strabag velk gumiju jo viss esošais darbs jāpārbūvē dēļ sliktas kvalitātes. Visur citur asfaltē, šeit nedrīkst dēļ laika apstākļiem? Visi šie ierēdņi parastos iedzīvotājus uzskata par idiotiem. Pasakiet kā ir-abas puses meklē iespēju zem akmens pastumt savārītos mēslus ar jau padarīto darbu. Bituma cena būs veids kā Valsts ceļi samaksās par nekvalitatīvi veikto darbu pārbūvi.