Tukuma novadā darbi iecerēti nākamajā gadā, bet ir sazīmēti projekti, kas tagad ir jāsaskaņo: “Lielākās izmaiņas skars Milzkalnes staciju, kur perons iezīmēts nevis tur, kur šobrīd ir Milzkalnes stacijas ēka, bet gan blakus dzelzceļa pārbrauktuvei un virzienā uz Tukumu, turklāt pretējā pusē. Kādreiz, kad braucām cīnīties par Milzkalnes staciju, šādas sarunas bija, taču tagadējā iecere atšķiras ar to, ka perons ieplānots nevis ciemata pusē, bet pretējā. Vienojāmies, ka sarunas par peronu turpināsim, bet vieta visdrīzāk nemainīsies. Tas nozīmē arī to, ka asfaltētais ceļš līdz stacijai, kura galā izveidojām nelielu stāvlaukumu, patiesībā būs ceļš uz nekurieni. Iedzīvotājiem gan būs par 100 metriem īsāks gājiens līdz stacijai.” Paaugstinātais perons, kā skaidroja G. Važa, būs arī Smārdē, kā arī, protams, Tukums I un Tukums II stacijā. Kā kļuva skaidrs, uzņēmuma pārziņā būs tikai peronu pārbūve, bet visi celiņi, un stāvlaukumi visdrīzāk būs jāierīko pašvaldībai.
Kad izbūvēs jaunos peronus?
14. februārī notika iknedēļas preses konference pašvaldībā, kurā pašvaldības vadītājs informēja par jaunumiem un atbildēja uz jautājumiem. Kā skaidroja Gundars Važa, notikusi tiešsaistes tikšanās ar Latvijas dzelzceļa pārstāvjiem par paaugstināto peronu ierīkošanu.
Kā gan citādi cienījamais runātu, ja ne par Milzkalni un Smārdi vispirms un tad tā starp citu, kā atceroties, ka tādas arī pastāv, par 2 Tukuma stacijām. Tad jau tas nebūtu viņš pats, ja būtu savadāk.
Izskaiti līdz desmit un nomierinies.