Kā izdevās noskaidrot redakcijai, jau rīt, 17. decembrī, šajā ceļa posmā ir paredzēti remontdarbi (plašāka atbilde par iemesliem un plānotajiem darbiem lasāma 17. decembra laikrakstā). Bet jau šodien vietā, kur iepriekš bijis ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā, atļautais braukšanas ātrums ir 50 kilometri stundā, kā arī ir izvietotas brīdinājuma zīmes par to, ka ceļš ir nelīdzens.
Dziļas bedres uz ceļa Tukums-Kuldīga. Braucam uzmanīgi!
Pēdējās divās dienās redakcijās esam vairākkārt sāņēmuši jautājumu – kas notiek ar ceļu Tukums-Kuldīga, jo īpaši posmā no rotācijas apļa līdz Tumei? Pagaidu ceļa klājumā izveidojušās tik iespaidīgas bedres, vietām – visas braukšanas joslas platumā, ka automašīnas ir tās apbraukt.
STRABG pašiem nav kauns skatīties?
Kur tā var haltūrēt?
(Jums labāk sanāk rakt grāvjus, ne taisīt ceļus)
Un tikai tad kad lietus līst, lai redz uz kuru pusi kritums vajag…
Bet nu jā, tas ir kaut kāds vāks, vai tiešām nav nekādas atbildības. Jebkādā darbā parastam strādniekam ir savi pienākumi un atbildība par to ko dara. Te atbrauc, jāsaka atklāti, sačakarē, un nevienam nekas par to nav… tad būtu atstājuši veco, vai nofrēzējuši, uzlējuši un visiem būtu labi.
Da viņiem vienalga,tūlīt uzvels vainu laikapstākļiem,izdarīs tā kā strabahs nepieka nebūs vainīgs
Ko mēs gribam sagaidīt,ja tur strādā vieni dzērāji
Vini jau neskatas Vini halture citur .
Strabag neņem ļaunā darbiņš būs, darbiņš ir jāmīl !
Paša STRABAG darbinieki vēl lielījās un pasmejas ka ir aizmirsuši piejaukt klāt šo to lai konkrētais posms turētos kopā. Jo tie gabali ,kas tagad šķist ārā ir pēdējie gabali ko klāja virsū.
Kauns. Kauns . Kauns.
Un protams tagad vainīgi būs visi citi tikai ne Strabag….
Tiešam labāk vareja atstāt veco ceļa segumu, kas bija labs salīdzinot ar šo.
Bez mazākām šaubām vecais ceļš bija daudz kvalitatīvāks.Kāpēc vajadzēja sajāt vēl gluži braucamu ceļu? To īso posmu cik ilgi viņi jau ķēpā, jo par taisīšanu to nevar nosaukt.
Cik ilgi dos darbu šim bràķu kantorim???
Ja nemaldos asfaltēšana ilgstoša lietus periodā, kad visa pamatne piemirkusi, ne pie kā laba nenoved
Tur jau tikai biezumā asfalts kādi pāris centimetri.
Svarīgākais, ka mūsējie.. un tāpēc viss t.sk. ligumu ignorēšana ir norma.
Nav jau brīnums ja komandē sieviete kam nav sajēgas, ja nenomainīs vadību tas tā arī turpināsies. Kauns un negods
Kur skatījās būvuzraudzība un pasūtītāja pārstāvis???
Lūr caurumā !
Ierasta prakse šajā valstī, ceļa brāķus, negludumus, labot ar ātrumu ierobežojošām zīmēm. Un rullējam tālāk.
Vispār jau tas ceļš nav pabeigts. Tur ir iestajisusies tehnoloģiskā pauze līdz pavasarim. Būvniekam nāksies visu šo savest kārtībā un vēl uzrullēt pedejo kārtu, kas šobrīd dēļ ziemas iestāšanās netika izdarīts.
Taisnī jābrīnās , kāpēc ceļu būvi uztic Strabag, kaut pašiem te komentos pilns ar ceļubūves korifejiem , kuri zina un prot pilnīgu visu.
Normala cela sacakaresanu jauztic Strabagam.
Nu par normālu galīgi viņu nevarēja nosaukt! Normāls tas bija līdz Tumei, bet aiz Tumes bija d……
Ko tieši tu nesaproti, vai to, ka par 4.8 milj. 13 km posms NAV jābūvē šādi , vai varbūt negribi neko saprast??
Šodien 19.12. braucu pa šo ceļu, viens vīriņš no Stabrag ar slotu slaucīja bedrēs iekšā asfaltu…
No Stabaga, kļūdījos.
kļūdījies arī otrreiz!!!!!!:))))))
Ja pagaidu segums-asfalta apakškārta nespēj izturēt pat vienu sasaluma ciklu, tad nesauciet to par asfaltu, baidos, ka tas nav pat asfalta izstrādājums. Pat iekšdarbu ķieģeļi ir apdedzināti un var izturēt vairākus sala ciklus, atrodoties mitrumā. Pagaidu segums to diežēl to nespēj, laikam vajadzīgās piedevas “aizmirstas” pielikt. Izbrīna LVC paustā nostāja, ka viss ir OK, uztraukumam nav pamata. Pēc 2 gadiem ( no pabeigšanas brīža) beigsies garantija, un varēsim atkal braukt pa bruģim līdzīgu ceļu segumu, kur ielāps būs pie ielāpa. Ar šādu Valsts atbildīgo ierēdņu/amatpersonu attieksmi mēs ilgi būsim tur kur esam jau šobrīd ar ceļiem – pilnīgā pēcpusē