Jānis Vītols

Atkritumu līgumu slēgšana – pazemojoša

Pirmdienas, 20. maija, rīts redakcijā sākās vai, pareizāk, turpinājās ar stāstu par jaunajiem atkritumu līgumiem – vispirms skolotāja Natālija Kuļikovska, pēc tam vēl vairāki iedzīvotāji aicināja žurnālistus apskatīties un nofotografēt to, kas notiek Pils ielā 3.

Pirmdienas, 20. maija, rīts redakcijā sākās vai, pareizāk, turpinājās ar stāstu par jaunajiem atkritumu līgumiem – vispirms skolotāja Natālija Kuļikovska, pēc tam vēl vairāki iedzīvotāji aicināja žurnālistus apskatīties un nofotografēt to, kas notiek Pils ielā 3, kur iedzīvotājiem jāslēdz jaunie atkritumu izvešanas līgumi.

Kuļikovskas kundze pastāstīja, ka pirmdien līgumu slēgšanai bija atvēlētas vien divas stundas, tāpēc rinda izveidojusies garu garā: “Tajā stāv veci cilvēki, kam vienīgā iespēja apsēsties – mājas ārpusē uz kāpnītēm, jo gaitenī sēžamo nav, vieta tur šaura, gaisa nav, ģībonis nāk.” Kā uzskata tukumniece, to, kas patlaban notiek ar atkritumu apsaimniekošanas līgumiem, nevarot nosaukt kā citādi, kā par iedzīvotāju spīdzināšanu, jo jau pats līgums ir vērsts nevis, lai palīdzētu iedzīvotājiem, bet būtu pret tiem. Savukārt tas, ka firma līgumu slēgšanai atvēl vien pāris stundu, norāda, ka par cilvēkiem nemaz nedomā.

Dienas garumā redakcijai zvanīja vēl vairāki iedzīvotāji, kas stāstīja, ka viņiem nemaz nav iespēju noslēgt līgumu, jo, piemēram, birojs Dienvidu ielā 2 strādā līdz 16.00. Tā kā darbdiena daudziem beidzas 17.00 vai vēl vēlāk, visdrīzāk, būšot jāpaliek bez atkritumu izvešanas vispār, jo, kā paskaidrots, zvanot pa vēstulē norādīto tālruni un interesējoties par citiem laikiem, – ja nebūs līguma, atkritumus neizvedīs. Laikam par to, ka ir iepriekšējo saistību pārņēmējs, uzņēmējs ir aizmirsis….

Vairāk lasiet otrdienas, 21. maija, laikrakstā.

Komentāri

  1. Grūtniecei pēdējās nedeļās ar laikam tur darīt nav ko 😀
    Nu lab, ta gāzīs atkritumus uz ielas 😀

  2. Vai godajamie zurnalisti varetu paintereseties Pateretaju aizsardzibas centra par to, vai uznemums nedarbojas prettiesiski? Uzskatu, ka uznemumam nav tiesibu likt klientam maksat vairak par pakalpojumu, ja nav noslegts jaunais ligums. Tukuma domes majas lapa uznemums pazinojis, ka ja lidz 1.junijam klients neieradisies noslegt jauno ligumu, tad vini uzskatis, ka klients velas sanemt pamata un papildus pakalpojumus. Un vispar, cik tad galu gala bus jamaksa, salidzinot ar veco ligumu?

  3. …bet es nemaz neesmu informēta par šādiem jaunumiem!!!!
    kā cilvēki to uzzināja, ka šāda gudra doma ir jaunajam priekšniekam? kur ir dokumnets, kas mani – kā klientu – par to informē?
    …nu es jau saprotu, ka informāciju izplatīt nemaz nav izdevīgi “jaunajai slotai”, jo tad jau netīšām….nāktu lielais piķis, kamēr mēs – muļķa klientiņi – attaptos, ka kaut kas nav kārtībā….
    nu paldies! pēdējā laikā jau kuro reizi sastopos ar situāciju, kurā klients ir pēdējais, kas var būt – respektīvi bezpersonisks idiņš, kuru var “aplikt” un izmantot no visiem galiem!

  4. kurš zina, kādas iespējas šo bezjēdzību ir nokārtot internetā?es nestrādāju Tukumā un nevaru tikt tik nejēdzīgā laikā, kāds šeit ir minēts un direktors nemaz negrib dzirdēt par to, ka dēļ “mēsliem” man jākavē darbs, tādējādi uzņēmumam jārada zaudējumi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *