Kā izmantot SEO, par to turpinājumā.
Kas ir SEO?
Mājaslapas optimizācijas interneta meklētāju vajadzībām jeb SEO palīdz uzņēmuma mājaslapas saturam (raksts, kategorija, produkta lapa) nokļūt pirmajās pozīcijās uz noteiktiem atslēgas vārdiem. Pie atslēgas vārdiem mēs varam pieskaitīt jebkuru vārdu, taču vairumā gadījumu runa ir par uzņēmuma zīmolu, preces vai pakalpojuma nosaukumu, frāzi vai vārdu ar lielu meklējumu skaitu.
Atrašanās pirmajās pozīcijās ļauj piesaistīt savai mājaslapai lielāko daļu no apmeklētājiem. Arī atrašanās zemākās pozīcijās (pirmajā lapā) dod jaunus apmeklētājus un klientus, taču to skaits būs mazāks. Otrajā, trešajā un tālākās Google lapās savukārt skatās ļoti minimāls cilvēku skaits, līdz ar to minimālais mērķis ir nokļūšana interneta meklētāja pirmajā lapā.
Izmantojot gadiem uzkrātās zināšanas, ar pārdomātu stratēģiju mēs varam veiksmīgi iekarot google.com vai google.lv pirmo lapu, paverot uzņēmumiem jaunas iespējas. Mazie uzņēmumi, kas veiksmīgi izmanto SEO pakalpojumus spēj veiksmīgi konkurēt ar lielajiem uzņēmumiem, kuru budžets ir nesalīdzināmi lielāks. Veiksmīgi strādājot un nodrošinot kvalitatīvus servisu, mazie uzņēmumi var strauji kāpināt apgrozījumu un sasniegt jaunas virsotnes.
Mazāk zināmas SEO priekšrocības
Uzticēšanās
Latvijas interneta lietotāji uzticas google.com meklēšanas rezultātiem un paļaujas uz to patiesumu.
Šis uzticēšanās kredīts automātiski pāriet arī uz atrasto uzņēmumu mājas lapām un to sniegtajiem pakalpojumiem. Protams, pirms pieņemt lēmumu daudzi veic arī cenu vai piedāvājumu salīdzināšanu, taču šis ir kā pirmais solis, lai gūtu panākumus.
Reklāmas internetā savukārt nedod līdzvērtīgu uzticēšanās efektu. Latvijas iedzīvotāji jau ir sapratuši, ka reklāmas ir apmaksāta informācija. Daudzi pat uzskata, ka labām precēm un pakalpojumiem reklāma nav vajadzīga vispār, jo cilvēki tāpat tos pirks.
Labāka lietotāju pieredze
Mājas lapas optimizācija netiek veikta tikai interneta meklētāju vajadzībām. Uzlabojot tīmekļa vietnes saturu un dizainu, ieguvējs ir patērētājs, kas var saņemt kvalitatīvāku produktu.
Ērtāka un pārskatāmāka mājas lapa. Labāks saturs. Informācija, kas atbild uz apmeklētāju uzdotajiem jautājumiem un risina viņu vajadzības. SEO optimizēšanas procesā tiek radīts pielāgots saturs un tiek piesaistīti cilvēki, kas ir reāli ieinteresēti jūsu precēs, pakalpojumos un darbības jomā.
Vislabākā investīciju atdeve
Naudas ieguldīšana SEO daudzās nišās ir efektīvākais no visiem mārketinga veidiem. Pētījumi liecina, ka tieši SEO nodrošina visaugtāko ROE. Tajā pašā laikā ir uzņēmumi Latvijā, kas joprojām lielu daļu budžeta tērē reklāmās televīzijā. Praksē ieguldīt naudu citos masu medijos ir vienīgi tiem uzņēmumiem, kas cenšas sasniegt mērķauditoriju, kura nelieto internetu. Otra grupa ir lielie ārzemju uzņēmumi, kas vēlas ātri palielināt zīmola atpazīstamību vai nekomerciālie projekti, kas ar reklāmām atbalsta konkrētu sabiedrisko mediju.
Jaunu klientu piesaistīšana arī ilgtermiņā
Mājas lapas optimizācija palīdz piesaistīt jaunus apmeklētājus dienām, mēnešiem un pat gadiem ilgi. Neviena reklāma internetā vai masu medijos nespēs dot līdzvērtīgu efektu. Gluži pretēji, vairumā gadījumu, tiklīdz reklāmas tiek pārtrauktas apmeklētāju plūsma uzreiz noplok un pasūtījumu skaits samazinās. Ar SEO turpretim tiek nodrošināta ilgtermiņa atdeve, jo lietotāji arī nākotnē turpinās meklēt jūsu produktus un varēs tos atrast internetā.
Nezaudēt konkurentiem palīdzēs regulāra satura atjaunošana un sekošana interneta meklētāju vajadzībām un prasībām. Pēc sākotnējās optimizācijas uzņēmumi var turpināt darboties pastāvīgi vai izvēlēties SEO.lv kā pakalpojumu sniedzēju savas lapas reitingu saglabāšanai.
Konkurences priekšrocības
Būt soli priekšā konkurentiem ir praktiski ikviena uzņēmuma, kas vēlas attīstīties uzdevums. Mūsdienās aizvien vairāk cilvēki izmanto internetu un pat paaudze, kas pirms desmit gadiem ar internetu bija uz jūs, šobrīd to aktīvi lieto. Liela daļa no viņiem savus sadarbības partnerus atrod tieši internetā. Ja jūs tur vēl neesat vai neatrodaties pirmajā lapā uz sev būtiskiem atslēgas vārdiem, varat uzskatīt, ka mājaslapa nepilda savu funkciju.
Par laimi arī daudzi jūsu konkurenti vēl snauž, līdz ar to gūt panākumus šobrīd ir vieglāk nekā būs pēc gada vai diviem. Sāciet optimizēt savu mājaslapu tagad un kļūstiet par līderiem. Ja vēlaties uzzināt vairāk par mājas lapas optimizāciju vai pieteikt seo pakalpojumus, ielūkojieties šajā lapā.
Nobeigumā varam secināt, ka mazajiem uzņēmumiem SEO ir labs instruments, lai konkurētu ar nozares milžiem. Tiem, kas vēlas optimizēt savu mājaslapu un nokļūt Google pirmajā lapā vai vēl labāk pirmajās pozīcijās ir vērts iepazīties ar mūsu mārketinga aģentūras padomiem un piedāvājumu. Sākt izmantot interneta sniegtās priekšrocības savā uzņēmējdarbībā var ikviens un tas ir iespējams jebkurā brīdī.
Līdzīgi raksti
-
C24 kokmateriāli: Kvalitātes un izturības apvienojums būvniecībā
-
Ventilācijas ierīkošana mājoklī: četri faktori, kas nosaka sistēmas efektivitāti
-
Biežas Degvielas Sūkņa Problēmas Ziemā un to Novēršana
-
Dažādi grīdas segumi lielās telpās: kā izvēlēties piemērotu mazgāšanas iekārtu?
-
Kā organizēt rakstāmgaldu, lai veicinātu efektīvu darbu un kārtību?