Vai nevarētu uzstādīt barjeru pie dīķiem aiz Vecmokām?

– Jau kādu laiku mani uztrauc viens jautājums, ko gribētu ar jūsu avīzītes starpniecību noskaidrot. Mani, un, kā esmu dzirdējusi vēl arī citus cilvēkus, dara uzmanīgu ceļa posms Tukums-Bieļas (vecā Kandavas šoseja). 2011. gada rudenī uz šī ceļa ir bijušas teju desmit avārijas (pārsvarā tas bija melnais ledus, kas pārsteidza šoferus). Bet 17. decembrī Mednieku mežā bija jau smaga avārija ar cietušajiem.

– Jau kādu laiku mani uztrauc viens jautājums, ko gribētu ar jūsu avīzītes starpniecību noskaidrot. Mani, un, kā esmu dzirdējusi vēl arī citus cilvēkus, dara uzmanīgu ceļa posms Tukums-Bieļas (vecā Kandavas šoseja). 2011. gada rudenī uz šī ceļa ir bijušas teju desmit avārijas (pārsvarā tas bija melnais ledus, kas pārsteidza šoferus). Bet 17. decembrī Mednieku mežā bija jau smaga avārija ar cietušajiem.

Visvairāk mani uztrauc ceļa posms starp abiem dīķiem, braucot lejā no Vecmoku kalna. Šie dīķi pēdējos gados ir stipri padziļināti un, šajā ziemā ūdens līmenis ir īpaši augsts. Varbūt šeit būtu jautājums ceļa uzturētājiem vai citām instancēm, vai gar šiem dīķiem nav jāuzstāda aizsargbarjeras?

Komentē Harijs Lācars, «Latvijas valsts ceļi» Kurzemes reģiona Tukuma nodaļas vadītājs: "Piekrītu, ka šajā vietā būtu ieteicams uzstādīt barjeras, ko arī iepriekš bijām plānojuši, taču, kad tas notiks – atkarīgs no finansējuma. Šobrīd lielākais objekts, kur paredzēti darbi, ir Apšupes krustojumā – tilts, kas iet pāri dzelzceļa līnijai Jelgava-Tukums 2 (būtībā jau to bija paredzēt darīt pērn). Tilts šobrīd ir tādā stāvoklī, ka to nāksies pārbūvēt pilnībā, un tie nav atliekamie darbi. Taču pirms uzbēruma pirms kādiem pieciem gadiem uzstādījām aizsargbarjeras, kuras tiks ņemtas un nodotas mums. Līdz ar to varam tās atkal izmantot un uzstādīt, piemēram, minētajā Vecmoku ceļa posmā, maksājot tikai par darbu veikšanu. Tomēr pašlaik nevaru pateikt, kad un vai šogad tas notiks! Jāpiebilst, ka pirms pāris gadiem te uzstādījām vismaz signālstabiņus.  

Komentāri

  1. Tagad šaja posmā ir uzlikta zīme, ka ziemā ieteicamais ātrums ir 70. Atliek paļauties uz šoferu goda prātu un atcerēties, ka zīmes ir domātas pašu drošībai.

  2. jau otro ziemu tur ir zīme slidens ceļš,un avārijas notiek pirms vecmokām.asajā līkumā,tur ir ļoti slidens,un par to smago avariju runājot,nav vainīgs ceļš bet pārdzērušies braucēji.nevajag nekadu barjeru,vajag uzmanīgi braukt,vai nebraukt vispār.

  3. ceļš pilnibā sadrupis PSRS laikos kāds par to sēdētu cietumā…bet nu ko tur…brivajā latvijā krāpjas km nav slinkums…

  4. vajag braukt lēnām i nebūs ne par ko jāuztraucas! Pa veco Kandavas ceļu katru dienu noskatos kā skrien auto!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *