Pērciet biļetes, ja negribat zaudēt autobusus

– Varbūt avīzē vajag parunāt par to, ka daudzi pasažieri, kuri kāpj ārā no sabiedriskā transporta, atdod savas jau izmantotās biļetes šoferim atpakaļ. Un viņš, visticamāk, tās dod citiem pasažieriem. Vai tiešām šie cilvēki nesaprot, ka biļete ir arī uzskaites mehānisms, lai zinātu, cik pasažieru konkrētajā maršrutā brauc? Atdodot biļeti atpakaļ, viņi faktiski sevi no šī skaita izsvītro.

Tikko slēdza daudzus autobusa maršrutus. Droši vien kaut neliela daļiņa vainas jāuzņemas arī šiem braucējiem, jo viņu brauciens vispār netika uzskaitīts. Ja pienāks brīdis, kad gribēs slēgt arī kādu pilsētas autobusu reisu, visi brēks, tanī pat laikā paši dara visu, lai samazinātu braucēju skaitu. Lauku maršrutos cilvēki ir "pieticīgi" un saka: "Man jau biļetīti nevajag", bet pilsētā vienkārši noliek to šoferim. Es ar autobusu braucu divas reizes dienā un to redzu, bet, cik šādu reisu dienā ir?

– Varbūt avīzē vajag parunāt par to, ka daudzi pasažieri, kuri kāpj ārā no sabiedriskā transporta, atdod savas jau izmantotās biļetes šoferim atpakaļ. Un viņš, visticamāk, tās dod citiem pasažieriem. Vai tiešām šie cilvēki nesaprot, ka biļete ir arī uzskaites mehānisms, lai zinātu, cik pasažieru konkrētajā maršrutā brauc? Atdodot biļeti atpakaļ, viņi faktiski sevi no šī skaita izsvītro.

Tikko slēdza daudzus autobusa maršrutus. Droši vien kaut neliela daļiņa vainas jāuzņemas arī šiem braucējiem, jo viņu brauciens vispār netika uzskaitīts. Ja pienāks brīdis, kad gribēs slēgt arī kādu pilsētas autobusu reisu, visi brēks, tanī pat laikā paši dara visu, lai samazinātu braucēju skaitu. Lauku maršrutos cilvēki ir "pieticīgi" un saka: "Man jau biļetīti nevajag", bet pilsētā vienkārši noliek to šoferim. Es ar autobusu braucu divas reizes dienā un to redzu, bet, cik šādu reisu dienā ir?

Jau vairākkārt esam rakstījuši, ka gan pasažieri, kas neņem biļeti, gan šoferīši, kas to izsniedz atkārtoti vai piekrīt to neizdrukāt, paši zāģē zaru, uz kura sēž. Agri vai vēlu tiešām šādu autobusu var atcelt, ja izrādīsies, ka ar to nav braucis neviens pasažieris – nav pārdotas biļetes un iekasēta nauda. Tā ka šai ziņā atbildība jāuzņemas gan pasažieriem, gan šoferiem, var iznākt, ka nebūs ne autobusa, ne darba.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *