– Zvanu jums no Engures. Un mani satrauc tā situācija, ko vasaras karstajā laikā var redzēt posmā no Klapkalnciema līdz Ragaciemam un arī citviet jūras malā, kur atpūsties gribētāji saliek mašīnas. Tā kā ir saliktas ceļa zīmes, ka jūras pusē stāvēt nedrīkst, atpūsties gribētāji mašīnas liek otrā pusē, un tas nozīmē – lai tiktu līdz jūrai, jāšķērso šoseja.
Tā kā asfalts tur ir ļoti labs, garāmbraucošās mašīnas traucas lielā ātrumā, bet tām pa vidu šurpu turpu skraida lielie un mazie atpūtnieki. Ļaudis aizmirst, ka tā ir lielā šoseja; vienā dienā pat redzējām, ka vecāki bija palaiduši vienu pavisam mazu bērnu ar ritenīti… Cik daudz trūka, ka varēja notikt liela nelaime?! Aiz šosejas malās saliktajām automašīnām nevar redzēt tik mazus bērnus, ja tie vienā mirklī metas pāri ceļam. Reizēm neredz pat pieaugušos, ja tie pēkšņi izskrien uz ceļa. Tāpat ir skaidrs, ka siltajā laikā cilvēki uz jūru brauks un mašīnas tur liks. Varbūt var noņemt apstāšanās aizlieguma zīmi jūras pusē un uzlikt otrā pusē, lai nebūtu jāstaigā pāri šosejai. Varbūt der padomāt par lielāku skaitu stāvlaukumu?
Engures novada domes priekšsēdētājs Gundars Važa solīja priekšlikumu par zīmes pārvietošanu izskatīt. Savukārt "stāvlaukumu jautājumu" viņš nosauca par bezcerīgu un atzina, ka, izņemot padomju laikā ierīkotos laukumus, citu klāt nav nācis: "Mēs jau domājām, kā šo drošības jautājumu risināt. Viena iecere bija vietās, kur ir stāvlaukumi, uzlikt zīmes «Apstāties aizliegts» abās ceļa pusēs kilometra garumā. Cilvēkiem mašīnas būtu jātur stāvlaukumā, nevis ceļa malā. Tā situācija, ka cilvēki skrien pāri šosejai, tiešām ir bīstama. Pēc svētkiem man ir paredzēta saruna «Latvijas Valsts ceļos» (LVC), runāšu arī par jūsu ieteikumu – varbūt tiešām likt zīmi otrā šosejas pusē. Kas attiecas uz stāvlaukumiem, esam runājuši ar visām iespējamajām instancēm, bet jautājums nekust ne no vietas. Ķemeru Nacionālajam parkam bija paredzēts finansējums no Eiropas Savienības dažādiem projektiem un gribējām tajā ielikt sadaļu par stāvlaukumiem, taču parks savā attīstības plānā līdz 2013. gadam to neiekļāva. Tagad esmu parka konsultatīvajā padomē, par to runāsim, jo cilvēkiem jau kaut kur ir jāpaliek. Runājām arī, ja parkam būtu finansējums, sadarbībā ar LVC šosejas malā varētu ierīkot stāvēšanas joslu. LVC gan uz to skatās ļoti negribīgi, jo šāda josla samazināšot braukšanas ātrumu. Jūlijā man paredzēta tikšanās arī ar «Latvijas Valsts mežu» pārstāvi, viņi ir nedaudz atsaucīgāki, taču viņu teritorija ir uz Engures pusi un pie Klapkalnciema beidzas. Tā ka risinājumus meklējam, bet … Pašiem mums savas naudas nav, lai kaut ko tādu varētu izdarīt."
vieglāk jau visu aizliegt,nekā uztaisit stāvlaukumu,,
atkal-ķemeru nac parks pretī
Lai visiem būtu iespēja pie jūras atpūsties, atkal cilvēkiem par to jāsamaksā turot auto maksas stāvlaukumos….Tikai no atpūtniekiem naudu savākt. Kāpēc atpūta pie jūras nevar būt bezmaksas???? Tā vienkārši ir vecāku bezatbildība, neuzmanība nepieskatot savus bērnus! Lai uzliek ātruma ierobežošanas zīmes, tērē valsts naudu, nevis parasto cilvēku, kuri izbauda saulainās dienas un gadā vismaz vienu reizi aizbrauc uz jūru!!!!
how to buy viagra online something like viagra for women – purchase viagra online pharmacy