Par “Vilšanos kafejnīcā”

18. marta laikrakstā, rubrikā «Ceturtdienas sarunas» publicējām lasītājas sūdzību par kādu ēstuvi Tukumā. Konkrētu kafejnīcas nosaukumu, kuras ēst gatavošanas kvalitāte šo lasītāju neapmierināja, gan neminējām. Pirmkārt, lai izslēgtu jebkādu iespēju (kaut maz ticamu), ka zvanītājs ir ieinteresēts konkrētās iestādes nomelnošanā, otrkārt, secinājām, ka gaumes mēdz atšķirties un – kas vienam neder, varbūt citam – tieši laikā. Treškārt, sūdzības pamatotību pārbaudīt bija praktiski neiespējami.
Un tomēr, kā secinājām no komentāriem laikraksta mājas lapā, kā arī satraukto kafejnīcu īpašnieku zvaniem – cilvēki vēl arvien mēģina atšifrēt, kurā ēstuvē tad īsti pasniedz soļanku, kas, lasītājas prāt, "nav soļanka", un saldo "bez cukura". Piemēram, minējumi izteikti, ka tās varētu būt gan kafejnīcas «Tvists», gan «Vernashen» u.c. Tomēr varam apliecināt – sūdzība nebija par šīm ēdināšanas iestādēm! "Vainīgās" kafejnīcas darbinieki ir informēti, ka kāds viņu klients bijis neapmierināts, un ceram, to ņems vērā. Un – galvenie "balsotāji" par vai pret noteiktās ēdināšanas iestādes virtuves īpatnībām tāpat būs kafejnīcas apmeklēji.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *