Lasītājs jautā

Mēģinās troksni klusināt

Jums zvana no Kandavas. Kūrortu ielas 16. nama pagrabā ielika sūkni, kas darbojas un dzen ūdeni pa apkures sistēmu. Sūknis atrodas zem mana dzīvokļa un trokšņo tā, ka nevaru vairs naktīs gulēt. Pat miega zāles nelīdz. Vai nav iespējams kaut kā ietekmēt apkures pakalpojumu sniedzējus, lai situāciju novērstu?

Vai autobuss mūs nevarētu uzvest Tukuma kalnā?

Labvakar! Zvana jums Zina Smirnova no Ozolpils. Esam gados veci cilvēki un ļoti lūdzam, vai nav iespējams lūgt «Tukuma auto», lai taču apžēlojas par veciem cilvēkiem un autobuss, kas nāk no Slampes 8.30, aizved mūs līdz poliklīnikai. Ir tik grūti ar spieķīti uzkāpt kalna stāvumā. Mēs būtu gatavi par to vienas pieturas braukšanu arī samaksāt. Kamēr uzejam no autoostas kalnā, paiet 45 minūtes. Kājas sāp. Varbūt jums izdodas «Tukuma auto» ļaudis pierunāt, jo visiem jau nav savs auto.

Kāpēc soda nauda jāmaksā divreiz?

Redakcijā izmisis vērsās U. L. Viņš 2008. gada 22. septembrī bija braucis ar pagaidu autovadītāja apliecību. Ceļu policija (CP) uzlika Ls 280 lielu sodu, ko vīrietis Ceļu Satiksmes Drošības direkcijā (CSDD) samaksāja 2009. gada 19. februārī, tātad – piecus mēnešus pēc tam, kad sods bija uzlikts. Pēc tam U.L. saņēma arī auto vadītāja apliecību. Tātad – ar soda nomaksu viss bija kārtībā. (Ja CP uzlikto sodu nenomaksā, tad nevar saņemt autovadītāja apliecību, automašīnas nevar iziet tehniskās apskates, ar auto nevar veikt arī citas saimnieciski juridiskas darbības. – Red.).

Par apkuri Slocenes ielā

Slocenes ielā, pienotavas mājās, vēl arvien nav pieslēgta apkure. Istabās ir labi ja 8-9°C grādi. Kas tā par cilvēku spīdzināšanu!? Mēs taču arī esam pilsētas iedzīvotāji, un varbūt arī pašvaldība varētu šo jautājumu kā ietekmēt?

Laikrakstu gaidot

Zvanu jums no Dzelzceļa ielas. Pasūtīju avīzi diviem mēnešiem. Jau sestdien nesaņēmu laikrakstu, un arī 15. oktobrī pastkastīte bija tukša. Turklāt pēdējā laikā, kopš ir jauna pastniece, laikrakstu saņemu tikai pēc pulksten 16.00. Ar iepriekšējo pastnieku nekādu problēmu nebija.

Strādāja vai nestrādāja ugunsdzēsības hidrants Uguns ielā?

“Vai taisnība, ka ugunsdzēsēji nevarēja dabūt ūdeni, lai nodzēstu degošo māju Uguns ielā pagājusājā nedēļā? Un ūdeni nevarēja dabūt tāpēc, ka nedarbojās ūdens padeves sistēma. Jūsu avīzē reiz lasīju, ka visas šīs sistēmas regulāri pārbauda.Ja reiz kāds tās pārbauda, tas taču jābūt atbildīgajam?”  Šo lasītāja jautājumu uzdevām Tukuma novada domes priekšsēdētājam Jurim Šulcam.

Pirts pakalpojumus līdz gada beigām līdzfinansēs

Esam dzirdējuši, ka dome plāno pārtraukt finansēt pirts pakalpojumus pensionāriem, kas tos izmantoja ar atlaidi. Daudziem cilvēkiem, kam nav karstā ūdens, tā ir vienīgā iespēja cilvēcīgi nomazgāties. Domes atbalsts pensionāriem ir ļoti svarīgs, jo pilnā maksa ir Ls 2,50, bet ar atlaidi – Ls 1,50. Lūdzu, painteresējieties, kas īsti notiek un kāpēc atbalstu paredzēts mums atņemt?

Par siltuma tarifiem

Gribēju parunāt par siltumu Tukumā. Visi tikai runā, rīko preses konferences un, kā presē lasīju: "Viss maksā tik, cik tas maksā!" Tomēr samazināt tarifu varēja tikai par diviem latiem, kurinot ar šķeldu un mazutu.

Nepatīk satiksme, patīk Vents

Vēlējos ar avīzes starpniecību noskaidrot, kāpēc sestdienās vairs nekursē autobuss Engure-Tukums? Tas ir laiks, kad pilsētā tirgus ir visplašākais un ne jau visiem ir savs personiskais transports. Arī paziņojuma nekāds nav bijis – ne avīzē, nekur citur un, manuprāt, tā ir «Tukuma Auro» necieņa pret cilvēkiem!

Cik vēl gadiem jāpaiet!

Zvanu jums no Sēmes, no zemniekus saimniecības. Par vētru Minna. Vītolu jau pazīstu, un viņš savā stilā raksta, bet tur bija tikai par to, ka teļļuks neiet, kā vējā forši stāvēt…Taču ne vārda par ražotajiem! Esmu pensionārs, saimniecībā – piecas govis, un jau otro dienu nav elektrības. Zvanīju uz «Latvenergo» bojājumu pieteikšanas kantori, bet man tur tikai atbildēja: "Darām visu iespējamo. Visi strādā – gaidiet!" Taču es gribēju zināt, tieši kad man atkal tiks pieslēgta elektrība.