MAXIMĀ visnepatīkamākā ir attieksme

Kāds pilsonis vērsās redakcijā ar sūdzību. Viņš veikalā «Maksima» Brīvības laukumā 4 bija iegādājies majonēzi. Tā kā meklējis pēc iespējas lētāko produktu, izvēlējās to majonēzi, kurai jau bija beidzies derīguma termiņš. Blakus esošajai majonēzei spainīšos bijusi akcijas cena – 0,99 santīmi, bet tā, kurai derīguma termiņš beidzies, maksājusi Ls 1,35. Vīrs, domādams, ka akcijas uzraksts attiecas uz to, kurai beidzies derīguma termiņš, paņēma šo majonēzes spainīti. Taču pie kases viņam iebilda, ka tas maksājot vairāk… Pārdevēja viņa iebildumus neņēma vērā un izsita kases čeku. Sarūgtināts cilvēks vērās redakcijā.

Kāds pilsonis vērsās redakcijā ar sūdzību. Viņš veikalā «Maksima» Brīvības laukumā 4 bija iegādājies majonēzi. Tā kā meklējis pēc iespējas lētāko produktu, izvēlējās to majonēzi, kurai jau bija beidzies derīguma termiņš. Blakus esošajai majonēzei spainīšos bijusi akcijas cena – 0,99 santīmi, bet tā, kurai derīguma termiņš beidzies, maksājusi Ls 1,35. Vīrs, domādams, ka akcijas uzraksts attiecas uz to, kurai beidzies derīguma termiņš, paņēma šo majonēzes spainīti. Taču pie kases viņam iebilda, ka tas maksājot vairāk… Pārdevēja viņa iebildumus neņēma vērā un izsita kases čeku. Sarūgtināts cilvēks vērās redakcijā.

Kad devāmies situāciju noskaidrot, izrādījās, protams, ka pircējs ir paņēmis citu, nevis to majonēzi, kurai ir akcija. Kaut gan pastāv stingri noteikumi, ka veikalu plauktā nedrīkst atrasties prece ar pirms vairākām dienām izbeigušos derīguma termiņu, varētu vienkārši domāt, ka pārdevējas to neievēroja un majonēzei plauktā termiņš bija notecējis. Tādējādi iznācis pārpratums. Taču, kad cilvēks kasē vērsās ar pretenzijām, tad gan vajadzēja to ievērot un šādu preci ņemt atpakaļ un atgriezt pircējam naudu. Kad vērsāmies pie veikala vadītājas, viņa, protams, lika pārdevējām strīdīgo gadījumu nokārtot, atgriezt cilvēkam naudu par preci, kurai derīguma termiņš notecējis. Šajā situācijā varējām cerēt, ka veikala vadītāja vai vismaz vainīgā pārdevēja pircējam atvainosies un iespējami ātri starpgadījumu nokārtos, diemžēl to pircējs nesagaidīja. Drīzāk varēja sajust neapmierinātību ar to, ka šāds jautājums vispār ir jākārto. Cilvēcīgi – mēs varam kļūdīties katrs, bet, ja šīs kļūdas nevēlas atzīt un neatvainojas, tad tas jau liecina par attieksmi pret pircēju.

Komentāri

  1. cik atceros,Maximā vienmēr ir bijušas šaizes ar cenām,kā arī ar precēm,kurām jau ir garām termiņi,nav vērts sūdzēties,vnk jābūt vērīgiem,un jāskatās uz termiņiem pērkot preci,un tad būs OK:)

  2. Newjag jau tikai maximu apcelt..
    ir jau variants ar bērnu precem tām musu valsti PVN ir 5%..bet par kadu cenu tirgo veikalos,un ieskaitot "Ķenguriņu"….zel ka ta…..

  3. Nu Ķenguriņam konkurence būs liela,pretī rimčikam tak 2bērnu veikali ir,neteikšu ka būtu dārgas preces…

    Bonusā to miskastaino bērnu bodi var norakstīt,un ļoti jauki…
    Pie tādas KUC***nav vērts strādāt,,,kura mierīgi ar poh*** atlaiž grūtnieci no darba…
    Gan dievs to radību sodīs…

  4. Maximā laikam valda cita pircēju apkalpošanas politika, menedžments pārņemts no krievijas, vai. Ir gadījies tā (Meža ielas M), ka pārdevēja atsakās pārdot pārdošanai izliktu preci (redz, pazudis svītrkods, un ne jau viņai esot tas jāmeklē), ir gadījies (Kandavā), ka veikalu vai kādu produktu stendu aizslēdz 15 min pirms darba laika beigām, par cenām vispār nerunāsim.
    Un šajā konkrētajā gadījumā kā var noprast no teksta, pilsonis gribējis nopirkt preci, kurai beidzies derīguma termiņš – bet mīļie! tādu preci tak vispār nedrīkst pārdot! Liepājas M man ir gadījies nopirkt jau saskābušu rosolu, bet Rīgas M gandrīz iegrābos ar sapuvušu zivi.
    Tas nenozīmē, ka aicinu neiepirkties šajā veikalā – es pats vēl joprojām to daru. Vnk jābūt gatavam uz dažādām ne-lietām un rūpīgi jāpārbauda viss, ko grasāmies pirkt. Un nedrīkst ņemt galvā pārdevēju attieksmi. Galu galā – tur strādā arī foršas un laipnas meitenes, tikai mēs parasti ievērojam to sliktāko.

  5. Man MAXIMĀ ir gadījies,ka no plaukta paņemto preci,uz kuras ir oranžā uzlīme "Lētāk" pie kases atsakās pārdot lētāk,jo…jaunā (lētākā) cena vēl neesot ievadīta datorā. Tam veikalam laikam nav vadītāja,kas sekotu līdzi, lai viss notiktu pareizā secībā: vispirms pārceno preci, tad samaina cenas datorā, un tikai pēcc tam izliek preci plauktos… Tā kā to neizdara,tad pircēju sašutums nāk pāri kasierīšu galvām,kas jau tā strādā, galvas nepaceldamas!

  6. ar Maximu ir kä ir-cik reizes sanäcis ,ka cena norädíta viena,pie kases izrädäs cita-akciju cenas nav noväktas,cena pie kases cita,bet aizbraucu uz Rígu ,bet tur akcija vél pilnä sparä

  7. jaa maksimaa ieejot tur jau smird ,naturaali smird, brivibas 4 ko tad veel var veeleeties,

  8. jaa maksimaa ieejot tur jau smird ,naturaali smird, brivibas 4 ko tad veel var veeleeties,

  9. Iebrauciet ar ratiem, sakraujiet pilnus līdz vairs ratos nekas neturas, aizstumiet līdz kasei un tad atstājiet un ejat prom, redzēsim, cik ilgi šos gājienus pacietīs!

    Tā nav necieņa, bet gan protests pret to ka šie neciena mūs!

    tas attiecas uz jebkuru veikalu / tirdzniecības vietu kur uzskata ka man pircējam būtu jāpēta derīguma termiņš un jāzīlē cena , vai vispār tā nav pielikta, vai vispār tāda eksistēs kases aparātā!

  10. order viagra online from canada men’s health generic viagra – who has bought viagra online

    1. Kā pircēji uzvedās,tādu attieksmi arī ir pelnījuši.Un nav ko pīkstēt.Paši pie daudz kā esat vainīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *