Redakcijā vērsās kāds uztraukts pilsonis:
– Labo ceļu no Tukuma uz Enguri. Tur notiek valsts naudas izšķērdēšana! Nekur Eiropā šādi ceļus nelabo! Ber tik šķembas uz ceļa un kārtīgi neiepresē. Visas šķembas no ceļa lido nost, bet valsts par tām maksā. Tāpēc jau mums tie ceļi ir tik slikti, ka šādi bezjēdzīgi saimnieko.
Jā, arī mēs – žurnālisti esam pieredzējuši, ka nereti ceļiem šādu virsmas apstrādi veic. Esam informēti par to, ka šī metode ir lēta un efektīva un ka tās dēl cieš gan riteņbraucēji, gan citi satiksmes dalībnieki – ne vienai vien automašīnai izsisti logu stikli. To, cik kvalitatīvi darbi tiek veikti tieši uz Engures ceļa, lūdzām komentēt valsts akciju sabiedrības «Latvijas valsts ceļi» Kurzemes reģiona Tukuma nodaļas vadītāju Hariju Lācaru. Viņš pastāstīja:
– Minētajā ceļa posmā stādā SIA «Šlokenbeka». Šo metodi esam izvēlējušies, lai pēc iespējas lētāk varētu salabot lielāku ceļa gabalu. Kā rāda pieredze, tad šāda metode ir pietiekami efektīva un izmaksā divas reizes lētāk nekā plānas – 4 cm asfalta kārtiņas ieklāšana. Tādējādi mēs varam veikt ceļa remontus garākiem ceļa posmiem, kas mūsu apstākļos ir ļoti svarīgi. Tā, piemēram, Tukums – Engure ceļa gabalā no Talsu šosejas krustojuma līdz Engures ciemata norādes zīmei šie darbi jau ir paveikti. Tur tad arī vajadzētu apskatīties un spriest par kvalitāti. Ar šādu metodi labi saremontēts ceļa posms no Milzkalnes līdz Cērkstei uz ceļa Tukums – Apšu ciems. Firma, kas veic virsmas apstrādi, nevar to darīt pavirši, jo tai ir jāievēro standarti, kurus mēs kontrolējam. Tā ir ieinteresēta bērt tik daudz šķembu, lai nodrošinātu to piesaisti atbilstoši noteiktajiem normatīviem. Liekās šķembas no ceļa tiek noslaucītas un par šīm šķembām maksā darbu izpildītājs. Tādējādi valsts nauda netiek lieki tērēta. Viens gan jāņem vērā – kamēr notiek darbi un kamēr šķembas no ceļa noslauka, tiek izliktas ceļazīmes ar ātruma ierobežojumu. Tas ir jāievēro, lai nesabojātu savu vai kāda cita automašīnu!