Nevarēju sagaidīt LATTELECOM rēķinu par janvāra tālruņa sarunām. Interesējos LATTELECOM, kur man paskaidroja, ka rēķinus tagad piegādās kāds cits, nevis «Latvijas pasts». Turklāt rēķins izrakstīts 11. februārī, bet tad jau kādā 13. februārī vajadzēja saņemt, bet rēķina aizvien vēl nav. Kāpēc mūs neinformē par to, ka rēķinus tagad piegādās cita firma? Un ja tik vēlu rēķinus piegādās, mēs taču nevarēsim visus maksājumus nokārtot vienlaicīgi, nevaram taču ar katru vienu rēķinu skriet to maksāt.
Atbild LATTELECOM sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova: "Lai pēc iespējas ātrāk rēķinus nogādātu pie adresātiem, papildus «Latvijas pasta» pakalpojumiem tiek izmantota «Reklāmas pasta» pakalpojumi. Kurš no pastiem ātrāk strādās un nogādās rēķinus adresātam, to pakalpojumus arī vairāk izmantos." Par konkrēto pazudušo rēķinu Voronkovas kundze painteresējās atsevišķi, un pārpratumi tika noskaidroti.