Lai saprastu, kāpēc asfaltā radušas problēmas, nosūtījām jautājumus SIA «Strabag», un esam saņēmuši uzņēmuma valdes locekļa Pētera Lejnieka atbildes. Viņš cita starpā skaidroja, ka pēc pirmās ziemas, 2018. gada pavasarī, kvalitātes kontroles ietvaros SIA «Strabag» konstatēja atsevišķus lokālus defektus seguma virskārtā. Saskaņojot ar pasūtītāju – VAS «Latvijas Valsts ceļi», uzņēmums 2018. gada vasarā veica remontu posmā no 24,48 līdz 28,50 kilometram, izmantojot virsmas apstrādes tehnoloģiju visā ceļa platumā, savukārt posmā no 28,50 līdz 32,02 kilometram 2019. gada vasarā remontu veica apakšuzņēmējs SIA «Roadeks», izmantojot selektīvo virsmas apstrādes tehnoloģiju.
Par šo situāciju sazinājāmies arī projekta pasūtītāju VAS «Latvijas valsts ceļi», vaicājot gan to, kādas sankcijas ir vērstas pret uzņēmumu, gan – vai nav prasīts būvniekiem nomainīt asfalta virskārtu visā projekta posmā, gan arī – vai tiešām viens projekta posms tā arī paliks nelīdzens? Pagājušajā nedēļā saņēmām VAS «Latvijas valsts ceļi» Komunikāciju daļas vadītājas Annas Kononovas sagatavoto atbildi, kurā teikts: “Būvdarbi autoceļa Sloka–Talsi (P128) posmā no Apšuciema līdz rotācijas aplim krustojumā ar autoceļu Tukums-Kolka (P131) (24,48.-32,02. km) tika pabeigti 2017. gadā. Jau toreiz būvdarbu gala novērtējumā tika konstatētas neatbilstības: posmā 28,25.-32,02. km – pazemināta izturība pret paliekošām deformācijām, un posmā 25,44.-26,56. km – paaugstināta paliekošā porainība. Jau nākamajā pavasarī pēc būvdarbu pabeigšanas segumā tika konstatēts ievērojams apjoms dažāda veida un izmēra plaisu asfalta virskārtā. Lai nepieļautu dziļāku ceļa pamatnes slāņu bojāšanos, būvniekiem par saviem līdzekļiem bija jāveic preventīvie remontdarbi – vienlaidu virsmas apstrāde, kas 2018. gadā tika veikta pusē no pārbūvētā posma. SIA «Strabag» veica visa pārbūvētā posma vienlaidu virsmas apstrādi, lai novērstu ūdens iekļūšanu ceļa segā un paildzinātu tā kalpošanas laiku. Turklāt šiem diviem defektu posmiem tika pagarināts darbu kvalitātes garantijas termiņš – no pieciem līdz septiņiem un sešiem gadiem, tāpat būvniekiem ir saistošas papildu garantijas, kuras paredz pārbūvēt asfalta virskārtu, ja defektu apjoms palielināsies.”
Vairāk lasiet otrdienas, 8. oktobra, laikrakstā ŠEIT=>
Nu Tukums- Engure ar ceļu taisìja,bèra akmeñus,logi maśìnàm bira,bet gala rezultàtà visi akmeñi nokrituśi no ceļa,,,bezjēdzīgs darbs.
Tiesi ta! Sveiciens,LAU! Esmu jau jauna vejstikla meklejumos.
Man 3 lukturi un stikls kapec… urā !
Interesanti kas pa idiotiem veica tādu “kvalitatīvu” darbu? Laikam viņu uzdevums bija sačakarēt ceļu lai nàkamgad atkal varētu piķi noslaukt…
celus latvijaa unikaalus taisa.kur nevajag,tur izrok graavjus milziigus kur nekad uudens nav bijis.saliek kautkaadas caurtekas kur pirmklasniekam skaidrs ka taadas n…j tur nav vajadziigas.stulbie projekteetaaji.
Kas notiek ar Tukums-Kolka ceļu, Tukuma robežas līdz Lāčupītei…!
Augusta uzbēra šķembas, it kā atjaunoja ceļa segumu…! Kur it tagad tas ceļa segums..? Gravī, vai citu auto logos. Cik auto tika sasisti stikli un bojāta virsbūve, kas par to atbildēs??
Kas seko līdzi tam kā tiek veikti darbi, kā tiek izlietota nodokļu maksātāju nauda?
100 tūkstoši izmesti vējā, atbildīgo nav…! Un neviena iestāde par to neinteresējās.
Kamēr Tukuma LVceļos būs tāds Lācars, tikmēr nekas nemainīsies.
Vācu kvalitāte uz Latvijas ( Tukuma) ceļiem kautkā neturas!
Vācu? Paskaties tālāk un dziļāk. Krievi turpat redzami.
Nav kārtīgs saimnieks! Tā ir atbilde visiem, un par visu. Viens iesāka zagt, tā aizgāja pa ķēdīti, un nu visi ir zagļi un visiem atlec no visa. Tāpēc arī iet kā pa buļļa di rsu. Būtu kāds, kas paņem ar savu stingro dūri pie krāgas un pasaka – lai viss tiek izdarīts godam. (acu skatiens izteiktu tālākās darbības neizdarīšanas gadijumā) Tad arī čurājamais ierautos uz iekšu un izdarītu labāk kā jel kad.