Pirms kāda pusgada vai agrāk jūs rakstījāt, ka plānots remontēt ceļu no Tukuma līdz Milzkalnei, taču nekāds remonts tur nav iesākts, lai gan pats ceļš patiesībā ir pamatīgi sabojāts. Asfalta malas ir nodrupušas, izbraukātas, bedrainas. Braukšana ļoti nedroša, īpaši tumšajā laikā. Vai tad atbildīgajiem dienestiem nav jāatbild par to, ka tie kaut ko sola izdarīt, bet reāli neizdara?
A/s «Latvijas valsts ceļi» Tukuma nodaļas vadītājs Harijs Lācars stāstīja, ka bija izveidota valsts atbalsta programma novadu ceļiem un tās ietvaros jau tika salaboti ceļi Milzkalne-Cērkste un Rideļi-Engure. Šogad bija paredzēts šādā pat kārtā nodrošināt ar asfaltu ceļu Līgas-Cēre, kas sarakstā bija iekļauts ar numuru viens, bet ar otro numuru – posms no Tukuma robežas līdz Milzkalnei, kur patiešām ir liela satiksmes intensitāte. Taču – programma naudas trūkuma dēļ tika apturēta. Vislielākās problēmas šī iemesla dēļ radās uz Cēres ceļa, kur, domājot par gaidāmo remontu, nocirtām krūmus. Tā nu sanāca, ka nav vairs krūmu, kas aizturētu putekļus, un nav vairs arī asfalta: "Mēs ceram nedaudz apstrādāt šo posmu, lai tas tik ļoti neput, bet es saprotu iedzīvotājus, kas jūtas piekrāpti. Tiklīdz programmai nauda atradīsies, tiks izsludināts konkurss darbu veikšanai. Varu vien piebilst, ka lielākas cerības ir īstenot divus citus projektus – ierīkot asfaltu posmā no Sātiem līdz Zemītei un saremontēt ceļa posmu no Straumes līdz Lazdu krustojumam."
H. Lācars arī skaidroja, ka ceļš Tukums-Milzkalne gan tiekot regulāri uzmanīts, piemēram, bedrainās asfalta malas aizbērtas. Viņš solīja atbildīgajiem dienestiem par šo darbu atgādināt.
Brēcēj, ko prasi avīzei. Prasi prezidentam un valdībai, kā kredītkampēji. Pārējie diensti nulles – nav naudiņas.
Pirms ko prasi, pajautā, cik pats esi pārskaitījis nodokļos – vai iznāks kāds ceļa kvmetrs un vēl citā novadā.