– Divus mēnešus pirms ūdens skaitītāju derīguma termiņa beigām (28. jūnijā) uzrakstīju iesniegumu SIA «Tukuma nami» direktoram ar lūgumu laikus nomainīt aukstā ūdens skaitītāju. 29. augustā skaitītāja derīguma termiņš beidzās. Skaitītājs nav nomainīts, bet SIA «Tukuma nami» dispečere sūta mani griezties privātfirmā. Lūdzu jūsu palīdzību, lai saņemtu Eglīša kunga atbildi uz šādiem jautājumiem: kāpēc man jāmeklē privātfirma, ja viņa iestāde skaitītāju ir uzstādījusi un arī vienreiz jau ir mainījusi? Kāpēc Eglīša kungs neatbild uz iesniegumiem? (Vēstulei redakcijai pievienots SIA «Tukuma nami» direktoram adresēts iesniegums, kurš datēts ar šī gada 28. jūniju un kurā lūgts nomainīt aukstā ūdens skaitītāju. – Red.)
SIA «Tukuma nami» valdes priekšsēdētājs Uldis Eglītis stāstīja: "Pirmkārt, «Tukuma nami» arī ir privātfirma. Otrkārt, skaitītāja maiņa vai pārbaude ir dzīvokļa īpašnieka pienākums, kā to nosaka likums. Tas nav tik svarīgi, vai to veic pašvaldības organizācija vai privātfirma, galvenais, lai tai būtu licence par to, ka firma ir tiesīga nomainīt skaitītāju, ka tā to noplombē un izsniedz aktu apsaimniekotājam. Mūsu uzņēmuma santehniķiem ir daudz darba pirms apkures sezonas uzsākšanas, arī ar avāriju novēršanu un ikdienas darbiem, tāpēc nepagūstam uzstādīt individuālos skaitītājus. Mums ir izveidojusies sadarbība ar SIA «Orols», kas šos darbus dara par zemāku cenu nekā mēs, līdz ar to es neredzu nekādas problēmas."
Vaicāts, kāpēc U. Eglītis neatbild uz iedzīvotāju iesniegumiem, viņš atzina, ka uz visiem iesniegumiem tiešām simtprocentīgi neesot spējīgs atbildēt: "Dažādu iesniegumu katru dienu ir vairāk nekā desmit; ja tajā minētais nav tik svarīgs, gadās, ka neatbildu. Pieļauju, ka arī šajā gadījumā cilvēkam neesmu atbildējis. Mēģināšu turpmāk laboties. Šādu jautājumu gan var noskaidrot arī telefoniski."