Kad raustās elektrība…

Šīs nedēļas sākumā uzklausījām vairākas sūdzības par elektropadeves traucējumiem brīvdienās. Lūk, ko pastāstīja kāda Kurzemes ielā dzīvojoša tukumniece:

Šīs nedēļas sākumā uzklausījām vairākas sūdzības par elektropadeves traucējumiem brīvdienās. Lūk, ko pastāstīja kāda Kurzemes ielā dzīvojoša tukumniece:

29. novembra vakarā stundas laikā četras reizes palikām bez elektrības. Tā bija vismaz Meža, Baložu, Spartaka un Kurzemes ielas mājās (visās vai atsevišķās, nezinu). 30. novembrī no rīta un pēcpusdienā elektrība raustījās visu laiku un, šķiet, visā pilsētā. Līdzīgi bija ne tikai šajās, bet arī iepriekšējās brīvdienās (Vismaz manā mājā). 14.00 kultūras namā tika atklāta izstāde, un tās laikā elektrība pazuda divas reizes. Kad sākās Austras Pumpures koncerts, konferansjē brīdināja, ka elektrība var pazust jebkurā laikā (paldies Dievam, tā nenotika). Kas tā par kārtību?! 21. gadsimtā dzīvojam! «Tukuma namu» dispečere man 30. novembrī paskaidroja, ka 29. novembra vakarā elektrības nav bijis kaut kādā saistībā ar Rīgu, ka mūsējie neesot pie vainas. Tas pats, šķiet, esot skaidrots arī kultūras nama direktorei.

Par elektropadeves traucējumiem sūdzējās arī tukumnieks V. Lodziņš un elektrības raustīšanās novērota arī Sēmes pagasta centrā 30. novembrī ap 22.00, lai gan nebija ne stipra vēja, ne snigšanas.

Par elektrības traucējumiem rakstisku atbildi sniedza a/s «Latvenergo» sabiedrisko attiecību speciālists Andris Siksnis:

"A/s «Sadales tīkls» informē, ka 29. novembrī 20.57 Tukuma augstspriegumam pieslēgtajā 20kV tīklā parādījās zemesslēgums. Tā kā zemesslēgums bija intermitējošs (spriegums parādās, pazūd, parādās…), tad šāda veida bojājuma meklēšana ir ļoti apgrūtinoša. Meklējot zemesslēguma vietu, tika veikta tīkla dalīšana. Šīs darbības veikšanas laikā drošības apsvērumu dēļ tika atslēgti jaudas slēdži, kas izraisīja īslaicīgus elektroenerģijas piegādes pārtraukumus klientu objektos Meža, Baložu, Spartaka un Kurzemes ielā.

29. novembra vakarā līdz 22.19 neizdevās atrast īsto zemesslēguma vietu un, tā kā bija tumšs, un zemesslēguma meklēšana tumšajā diennakts laikā ir riskanta, personāla drošības apsvērumu dēļ, tā tika atlikta līdz rītam.

30. novembrī elektrotīklam pieslēgto klientu objektos īslaicīgi elektroenerģijas piegādes pārtraukumi notika laika posmā no 10.13 līdz 14.40, kamēr tika paveikti elektrotīkla sakārtošanas darbi.

Uzņēmums atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām!

AS «Sadales tīkls» uzdevums ir elektroenerģijas piegāde 1 miljonam un 40 tūkstošiem klientu visā Latvijā. Uzņēmums ir ieinteresēts uz izpratni balstītas komunikācijas veidošanā ar klientiem, un ir svarīgi atzīmēt, ka vienlīdz nozīmīgi ir visi klienti, tādēļ uzņēmuma Kontaktu centrā, kurš ir sazvanāms pa tālruni 80200400, darbinieki vienmēr ir pretimnākoši un gatavi palīdzēt rast atbildes uz jautājumiem, kāpēc klientam ir radušās problēmas ar elektroenerģijas piegādi – vai savlaicīgi nav pamanīta informācija par plānotajiem darbiem, vai arī attiecīgajā teritorijā ir gadījies neplānots iemesls. Visa informācija tiek reģistrēta uzņēmuma datu bāzēs un sistēmās, lai klientiem sniegtu precīzu informāciju."

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *