Redakcijā vērsās L. B. no Mazās Smilšu ielas. Viņa bija uzņēmumam «Lattelekom» pasūtījusi dekoderi. Kundzei dekoderi ar kurjerpastu arī operatīvi piegādāja, taču viņa bija pārsteigta par to, ka pastnieks atveda dekoderi, lūdza parakstīt līgumu un … aizbrauca… Kundze jau cienījamos gados un neprata pati dekoderi pieslēgt. Sazvanīt kādu zinošu cilvēku pa klientu apkalpošanas tālruni 177 un saņemt apmierinošu informāciju arī viņai neizdevās, tāpēc vērsusies redakcijā. Kundze saka, ka varētu jau kādu dabūt, kas dekoderi pieliek, taču viņa uztraucās: ja paši to pieslēgs un ierīcei būs kāda vaina, tad jaunu vairs nedabūs…
Sazinājāmies ar «Lattelecom» informatīvo atbildētāju, kur saņēmām apstiprinošu atbildi, ka kurjerpasts patiesi tikai dekoderi nogādā adresātam, bet par pieslēgšanu klientam jārūpējas pašam.
Pēc vairākām dienām noskaidrojām, ka minētā kundze meistaru atradusi un dekoderis ir pieslēgts. Mums gan tomēr šķiet, ka, ja tik liels uzņēmums kā «Lattelecom» rīko dažādas akcijas klientiem, tad taču varētu organizēt, lai dekoderi, ko cilvēks iegādājas šajā uzņēmumā, atvestu pašu firmas meistars un, ja tāda nepieciešamība klientam arī ir, arī to pieslēgtu, jo ne katrs, sevišķi gados vecāki cilvēki, to prot izdarīt paši.