Uz pārbrauktuves taranē vilciena pēdējo vagonu

Šodien, 23. martā 08.29 Tukumā, Durbes ielā, uz dzelzceļa pārbrauktuves, kāds 1985. gadā dzimušais TOYOTA COROLLA vadītājas, pēc sākotnējās informācijas, ignorējis aizliedzošo signālu un sadūrās ar braucoša elektrovilciena pēdējo vagonu.

Šodien, 23. martā 08.29 Tukumā, Durbes ielā, uz dzelzceļa pārbrauktuves, kāds 1985. gadā dzimušais TOYOTA COROLLA vadītājas, pēc sākotnējās informācijas, ignorējis aizliedzošo signālu un sadūrās ar braucoša elektrovilciena pēdējo vagonu. Cietušo šajā negadījumā nav.

Kā mums pastāstīja «Latvijas dzelzceļa» pārstāvji, vilciena mašīnists sadursmi esot redzējis un veicis ekstremālu bremzēšanu. Pēc tam ziņojis atbildīgajiem dienestiem, pārbaudījis ritošo sastāvu un tikai tad elektrovilciens turpinājis ceļu.

Komentāri

  1. Un policijai vajadzētu daudz vairāk pievērst uzmanību tai pārbrauktuvei. Pat ļoti daudzi neapstājas pie zīmes.

    1. Jautājums Hohfeldam, kādēļ uz šīs pārbrauktuves nav uzstādīta video novērošana? Kā zināms Tukumā – pilsētas centrā un dažādos nostūros ir uzstādītas 68 kameras, nu pieliekat vēl vienu.

      1. Ne tikai neapstājas, bet pat ātrumu nesamazina… 😉 Daudzi un pārsvarā gurķi…

  2. nu vel cik negadijumu bUs janotiek lai uzliktu barjieru? man jau šķiet ka jau uz rokas pirkstiem nevar saskaitīt. tukuma dome laikam nemaz nedomā!!!!!!

      1. Jā, noteikti, 80km/h! Pašam smiekli nenāk? 😀
        Apdzīvotās vietās vilcieni ātrāk par 50km/h nebrauc. Ja Tu gadījumā esi kādreiz braucis ar vilcienu līdz Tukuma stacijai, tad droši vien ievērotu, ka vilciens ātrumu samazina pirms šīs pārbrauktuves,kas ir samērā vienvērtīgs ar ātrumu, kādu tas uzņemt braucot virzienā uz Rīgu.

        1. Ceļā uz Tukums-1 vilciens pirms Durbes ielas pārbrauktuves samazina ātrumu līdz ~ 50 km/h (jo pirms Tukums-1 ir pārmija), bet ja brauc uz Rīgu, tad pie pārbrauktuves ir jau savi 70 – 80 km/h.

          1. Nē nu ja zinātājs tā saka.. Tad jau droši vien tas vilciens pa Ķemeru mežu arī uz 150-180km/h brauc, ne? 😀

              1. Es noteikti esmu gudrāka par Tevi, jo gļēvi aiz slēpta nika nemētājos ar nievājošiem tekstiem! 🙂

            1. Rūpnīcas max tiem PSRS atrestaurējumiem ir 130km/h un brauc labi jā max 100-110km/h, taisnos gabalus kur sliežu ceļa kvalitāte to atļauj : )

            2. Ķemeru mežā – 90 km/h. Maksimālais ātrums līdz Dubultiem ir 120 km/h, Dubulti – Tukums-2 90-100 km/h robežās.

        2. maija radars, ja buutu kādreiz klāt bijusi , tad saprastu, ka nesas tur vilciens ka put

    1. Tukuma dome neatbild par parbrauktuvem,to dara dzelzcels,bet gaijums divains drosika lureja telefona

    2. Ne jau pilsētas Dome vainīga pie tā, ka cilvēkam ar redzi ir sūdīgi, ka nemana ne vilcienu, ne mirgojošu gaismu, ne skaņas signālu uztver…. Galvenais uzdevums pie stūres ir pārliecināties par drošību…un, ja būtu barjera, tad viņas dēļ šādiem šoferiem tik un tā nebūtu….kur jēga…

    3. Ne jau Dome iebrauca vilciena pēdējā vagonā, bet gan autovadītājs! Tas – pirmkārt. Otrkārt – vai tu gribi, lai Dome domē visu nedomātāju vietā????? Kā var neredzēt vilcienu!!!!!!!! Nezināju, ka aklajiem tagad ar dod tiesības!!!!!!!!!!!

    4. a kas domei buutu jaadomaa?izskataas ka tev jaadomaa par to lai tev to smadzenju podu sakaarto,un beidzot saac domaat

  3. Kā tas ir iespējams,kā var neredzēt/nedzirdēt,ka brauc vilciens? Es saprastu,ka ja piem. saule spīd acīs,tad var ieskriet 1. vagonā,bet nu ne jau pēdējā!

  4. Tā ir klaja un rupja CSN neievērošana un šis gadījums nav vienīgais,novērojams,ka ļooti daudzi autovadītāji šķērso dzelzceļa pārbrauktuvi, nemaz nesagaidot atļauto signālu-tikko barjera paceļas, tā tik skrien pāri. Policijai,lūdzu pievērst vairāk uzmanības šādiem agresoriem.

    1. Ja runā par Tukums 1,tad vilciens jau ir sen gabalā,pirms vēl paceļas tā barjera.Var jau uzlikt taimeru uz 10 min.,lai tā brajera neceļas un gaida kamēr vilciens aizbrauc pie nākamās stacijas..Tagad jau tur pa ilgu ir jāgaida..Vispār redzi kāda rinda tur izveidojas..Tur jau pat tie,kuri grib uzbraukt kalnā,uz Pastu,tiem jau griež ceļu nost..Aktīvajā laikā jau tas ir bardaks,ka nedod ceļu..Nekā ja kādas 15 sek. nepagaida kamēr tās lampas izdzisīs..
      Nevajag jau muzonu slēgt tik skaļu ka neko neredz un nedzird..

    2. Vajag visus sodīt.Kuri klausās skaļu mūziku,kuriem nedeg kāda lampa vai nepareizās spuldzes utt..Tur tāpat stacijā-gan no rītiem,gan vakaros stāv autiņi zem zīmēm..Tad tos ar vajag sodīt..Aiziet,aiziet..Ja sodam,tad sodam visus..Lai atrod citu vietu,-kur izlaist vai paņemt to cilvēku..

  5. Ja brauc ar bulku vāģi un apstājas pie Stop zīmes,tad šī pārbrauktuve ir ļoti nepārredzama, jo pārbrauktuve nav perpendikulāri ,bet gan slīpi attiecībā pret dzelzceļu.

    Protams ir mirgojošie signāli ,bet labāk pašam pārliecināties, jo automātika ir automātika ,kura reizēm arī ”gļuko”- par to pats esmu pārliecinājies divas reizes,tiesa gan citā vietā.

  6. Ir jābūt totālam jampampiņam (ar to domāts automašīnas šoferis), lai izraisītu sadursmi ar braucoša vilciena pēdējo vagonu.

  7. Tur vaaig barieru.. jo loti saulaina diena nevar tur ne redzet ka deg gaismas, ne dzirdet ka tuvojas vilcies.. patiesiba diezgan bistama vieta. Pa to ka vaditajs iebrauc baniti bij akls vai gribeja paspet vsm iekapt pedeja vagona..

    1. Bet tādēļ jau ir galva jāpagriež pa labi un pa kreisi un jāpārliecinās, ka nav vilciena, nevis kā aunam- tikai jāapstajas pie STOP zīmes, lai policija nenoštrāfē

    2. dzivoju Durbe visu var redzet un dzirdet,tikai janonem kapuce un muziku klusak,tani rita redzeju gan masinu gan soferi

  8. Vajag pieverst vairak uzmanību ceļam nevis mobīlajam vai citai nevajadzīgai elektroierīcei

  9. lhbjfbrhgfebgkjnihngnbfghbvye3d65e74ehbxhtxdsgbrfjhhfhfhfhfhffyhfhfhhhfdhhhjckvlj,./fh

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *