Tukumā un Jaunpilī notikušas vairākas zādzības, avārijas turpina notikt Latvijas “melnākajā punktā”

Tukumā un Jaunpilī notikušas vairākas zādzības, slavens joprojām Rīga-Ventspils un Jelgava-Tukums krustojums

No 22. līdz 25. oktobrim Tukuma policijas iecirknī reģistrēti 65 notikumi, noformēti 70 administratīvo pārkāpumu protokoli, tai skaitā 46 par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu, 1 par automašīnas un 1 par velosipēda vadīšanu reibumā, 1 par emocionālu vardarbību pret bērnu, 2 par nelegālā alkohola glabāšanu, 2 personas nogādātas medicīnas iestādē aizdomās par narkotiku lietošanu. Reģistrēti 5 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gājis bojā viens cilvēks.

22. oktobrī

13.30 Tukumā, Raiņa ielā, veikalā nozagts cigarešu bloks «Camel» 29,80 eiro vērtībā.

17.20 Tukumā, Pauzera ielā, konstatēts, ka tiek tirgots nelegāli izgatavots alkohols. Uzsākts kriminālprocess, veikta kratīšana, atsavināti 3 litri nelegālā alkohola. Šī jau ir ceturtā reize, kad policisti viesojas šajā adresē.

17.40 Kandavas pagastā, uz ceļa Rīga-Ventspils, 1994. gadā dzimusī automašīnas «Peugeot 206» vadītāja nedeva priekšroku pa galveno ceļu braucošajam «Mersedes Benz Sprinter».

19.40 Engures novadā, ceļu Rīga-Ventspils un Jelgava (Tušķi)-Tukums bēdīgi slavenajā krustojumā, notikusi kārtējā avārija. Virzienā no Jelgavas 1937. gadā dzimis automašīnas «VW Passat Variant» vadītājs, izbraucot uz ceļa Rīga-Ventspils, nedeva ceļu transportlīdzeklim «VW Golf», kuram bija priekšroka un kurš brauca virzienā no Rīgas, kā rezultātā notika sadursme. Pēc abu auto sadursmes «VW Golf» uztriecās stāvošam «Opel Astra», kas bija apstājies pie krustojuma.

23 oktobrī

9.00 Jaunpils pagastā no nožogotas teritorijas nozagts arkla atbalsta ritenis, nodarot zaudējumus 3500 eiro apmērā. Uzsākts kriminālprocess.

24. oktobrī

13.00 Tukumā, Aleksandra ielā, 1972. gadā dzimusi sieviete konstatēja, ka no rokas somiņas nozagta bankas karte ar piekļuves parolēm un 30 eiro skaidrā naudā. Uzsākts kriminālprocess.

25. oktobrī

9.00 Tukumā, Aviācijas ielā, automašīnai «Volvo V70» izsists labās puses bagāžas nodalījuma sānu stikls, nodarot materiālos zaudējumus 300 eiro apmērā. Uzsākts kriminālprocess.

18.52 Tukuma novadā, ceļa Jelgava (Tušķi)-Tukums 42. km, braucot alkohola reibumā (2 promiles), apturēts 1959. gadā dzimis velosipēdists.

26. oktobrī

2.00 Engures novada Smārdes pagastā, ceļa Tukums-Milzkalne-Smārde-Slampe 8. km, braucam dzērumā (0,62 promiles) un bez autovadītāja apliecības apturēts 1993. gadā dzimis jaunietis, kurš vadīja automašīnu «Mitsubishi Colt».

Komentāri

  1. Melnais punkts- nevajag braukt kā ēzeļiem/lenēm nu nav divu joslu braucot no Tukuma kapēc cp nekontrolē tieši šo momentu,bet tiem jau interesantāk tālāk zem zīmes 70 ķerstīt vismaz kāds taustāms labums….

    1. piekritiishu.ieveerotu ziimes un nebuutu avaariju,bet brauc kaa auni un briinaas.

        1. taapeec jau tur ir aatruma ierobezhojums,lai jaunais priduraks var nobremzeet, kad vecais priduraks izbrauc priekshaa.
          kas te tik neskaidrs?vai tu tik garsh ka tev neaiziet liidz galam?

    2. Pirms komentējiet izlasiet Ceļu satiksmes noteikumus ! Tie ir tādi ar burtiem rakstīti noteikumi visiem ceļu satiksmes dalībniekiem.
      Un proti, CSN 96.punkts paredz, ka Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

      Tātad, ja vēlaties stāvēt viens pats pa 2,5 joslām, tad sagaidiet 512,513,vai 514, ceļa zīmes, kas nosaka braukšanas joslu skaitu krustojumā.

      1. Tad jau sanāk, ka krustam pāri braukt arī drīkst 2 rindās. Joslu skaitu tač nosaka paši vadītāji, un nav arī zīmes kas noteiktu kuros virzienos drīkst braukt.

      2. Vot dēļ šitādiem arī visas nelaimes notiek, vēl noteikumos ir rakstīts, ka pa labo pusi apdzīt nedrīkst, arī tas ka tur zīme stop ir un vēl, ka tu gudriniek ieņemot kaut kādu labo izdomāto joslu savā trulajā galviņā aizsedz vadītājam redzes leņķi uz krustojumu tādējādi traucējot otru autovadītāju, cik csn punktus tātad tu pārkāp filozof…???

  2. Tajā krustā galvenā problēma ir tā, ka visi grib saskatīt 2 joslas. Pirmais iet taisni, otrais piebrauc blakām..Pirmais vairs neko neredz. Trakākais tas, ka pat fūres brauc blakām..Tad vispār neko nevar redzēt.
    Iespējams arī šajā gadījumā Passat vadītājam bija aizsegta redzamība pateicoties kādam, kas nostājies blakus. Protams, tas nepadara viņu par mazāk vainīgu, bet tomēr!
    Tieši pie krusta vajag samazināt joslu ar baltajām līnijām, un pāris reizes pakontrolēt un sodīt visus kas uz tās uzbrauc.
    Bet tā tur stāvi kā gribi pa to joslu – vienalga kāds nostāsies blakus atrodies labajā, kreisajā, vai pa vidu..Tāpat visi veidos 2 joslas un punkts..

    1. Pilnīgi piekrītu.tur ir pilnīgs čau.pati cenšos braukt tā ,lai neviens blakus īpaši nelien-nostājos pa vidu.

      1. Un tu tāds viens gudrais kurš dikti steidzas, ka tik vienreiz kaut kur neiesteidzies

        1. un ja vēl pieslēdzas bara instinkts -ja jau blakus esošais brauc,tad es ar varu…kaut neredz

  3. Galvenā problēma ir šī krustojuma caurlaidība kā tāda-intensīvas satiksmes gadījumā tur veidojas reāls korķis un visi vadītāji nepacietīgi trinās, līdz kāds izlien tur, kur nevajag izlīst. Kapēc tad dalās tajās 2 joslās? “Aij, man vajag taisni, bet tas tur griež pa kreisi, stāvēs un muļļāsies 3 minūtes-piebraukšu blakus un duršu taisni pie pirmās izdevības.”

  4. Šis saucamais Melnais punkts.nebuutu ja Tur butu uzstaisits Aplis…Tur var uztaisit loti lielu Apli un tad nebuutu nekadas problemas..

    1. Tur to apli būvē jau gadiem 🙂 Tik vienīgais ko šie pa tiem gadiem izdarījuši bišķi apzāģējuši kokus.
      Reāli krusts pats par sevi nav bīstams – redzamība laba visos virzienos. Problēmu rada cirvji pie stūres – pie krusta stājas divās rindās aizsedzot skatu viens otram utt.
      Vēl nesen viens gadījums bija – braucot no Tukuma gribēju braukt pa kreisi. Satiksme diezgan intesīva. Pretī stāv viens BMW, kas brauc taisno no jelgavas puses. 1x gribēju braukt, bet pagaidīju, jo BMW priekšroka..tas stāv. Nu labi, gaidu nākamo iespēju un šis atkal stāv. 3šajā reizē vairs uz viņu negaidīju..Ko tas? Brauc arī! Dabūju dot krustojuma vidū pa bremzēm, jo tas zābaks izdomāja braukt pēdējā brīdī..Labi, ka tajā brīdī nebija tik daudz mašīnu..

  5. Visiem tiem, kas doma ka nostajoties divās joslās neko nevar redzēt, nevajag nostātieties tik tizli, un ja neredzi pagaidi sekundi. Pats tur ikdienā šķērzoju vairākas reizes, un kaut kā, nekad nav bijušas problēmas ar redzēšanu (jo man vienkārši nav slinkums pašam paliekties uz priekšu), tur viss ir skaisti paredzams. Tie kuri tur neredz neko kad pēkšņi divas joslās, vai nu iegādājaties brilles vai nekāpiet pie stūres. UUUUn tiem, kas tur sastajas pa vidu, beidz klemmēt satiksmi, tu ar savu vidu ka gribi nogriesties pa kreisi, vari uztaisīt mazu korķi, kur tādu nemaz nav.

    1. Piedod, es neesmu aprīkots ar rentgen redzi. Neredzu cauri bulku vāģiem, ne fūrēm, ne busiem, ne arī parketniekiem. Liekties vari kaut priekšējam vējstiklam cauri – neko neredzēsi.

  6. iisteniibaa probleema ir braukshanas kuultuuraa.pavisam vienkaarsha shtelle,laiciigi iesleegt pagriezienu.kaapeec lielaakajai daljai liekas ka pagrieziens jaaiesleedz tiesji pirms tu nogriezies?

    1. Arī šis nav viennozīmīgi… Kopš reizes, kad gandrīz izbraucu priekšā kādam kurš bija aizmirsis izslēgt pagriezienu – neticu tam līdz mirklim, kad patiešām redzu – nogriezīsies.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *