Kā norāda “Bite” Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja Una Ahuna – Ozola, zvana saņēmējam parādās, ka zvans tiek veikts no operatīvo dienestu telefonu numuriem 112 un 110. Pirmās indikācijas liecina, ka zvana laikā krāpnieki vaicā zvana saņēmējam personas datus, piemērām, precīzu vārdu un uzvārdu, personas kodu u.tml. informāciju, norādot, ka zvana saņēmējs ir iekūlies nepatikšānās. Savukārt, atzvanot uz neatbildētu zvanu no numuriem 110 vai 112, cilvēki sazinās ar īstajiem operatīvo dienestu zvanu centriem.
“Šobrīd telefonkrāpnieki ir atraduši jaunu, ļoti rafinētu metodi, kā iegūt personas datus no iedzīvotājiem un izmantot viņu uzticību operatīvajiem dienestiem, visticamāk, noziedzīgiem nolūkiem. Par situāciju esam informējuši atbildīgos dienestus. Šobrīd darām visu iespējamo, lai šādus zvanus vismaz “Bite” tīklā bloķētu. Vienlaikus aicinām iedzīvotājus būt piesardzīgiem, atbildot zvaniem,” saka U. Ahuna – Ozola.
This post is actually a fastidious one it helps new
web people, who are wishing for blogging.
Highly descriptive article, I liked that bit. Will there be a part 2?
There is definately a great deal to know about this topic.
I like all of the points you have made.