Autoavārija notika šorīt ap 9.00 Rīgas-Ventspils lielceļā pie degvielas uzpildes stacijas «OVI», netālu no Jelgavas krustojuma.
Tukumnieki: sieva un vīrs ar BMW markas automašīnu brauca uz Rīgas tirgu. Pie stūres bija kundze. Viņa stāstīja, ka pretī braucošais SUBARU markas auto sanests un sadursme bijusi neizbēgama. SUBARU vadītājs notikuma vietā mira. Kungs guvis vieglas traumas. Kundze – sveika un vesela. Notikuma vietā strādā policija un prokuratūra.
Maksājiet tikai nodokļus ceļus tapat neviens netīrīs.
Es nesaprotu, kāpēc LV ceļus kaisa ar sāli.
Ziemeļvalstīs vienkārši notīra, ir balts, piebraukts sniedziņš.
Pie mums sāls dēļ visū ir putra, apakšā ledus.
Nezinu, laikam tas latviešu stulbums.
NEKUR pasaulē ceļus tik stulbi neuztur, kā pie mums!
Jāā arī man sanāca novērot, ka šodien ceļus tīra visai kūtri…
Tukuma novada ceļi šodien sliktākā stāvoklī nekā Talsu un Ventspils pusē
99% arī Jelgavas ceļi nav labāki
Mūsu nodoklļi, tehnika un dzīvības uz ceļinieku sirdsapziņas – jāliek pie kauna staba vai pat cietumā.
Lai no savām lielajām algām maksā mūža alimentus.
Tukuma novada ceļi šodien sliktākā stāvoklī nekā Talsu un Ventspils pusē
99% arī Jelgavas ceļi nav labāki
Mūsu nodoklļi, tehnika un dzīvības uz ceļinieku sirdsapziņas – jāliek pie kauna staba vai pat cietumā.
Lai no savām lielajām algām maksā mūža alimentus.
Tukuma novada ceļi šodien sliktākā stāvoklī nekā Talsu un Ventspils pusē
99% arī Jelgavas ceļi nav labāki
Mūsu nodoklļi, tehnika un dzīvības uz ceļinieku sirdsapziņas – jāliek pie kauna staba vai pat cietumā.
Lai no savām lielajām algām maksā mūža alimentus.
Vienam ātrums priekš šādiem laika apstākļiem ir bijis lopā, bet runājot par kaisīšanu nesaprotu, kapēc vairs nekaisa ar smiltīm, ceļš itkā tīrs, bet uz asfalta tīrais ledus.
Nav iedomājams, ka miermīlīgai sievietei pirms pagrieziena pēkšņi piemetusies ātruma trakumsērga.
Tik graujošas sekas var panākt tikai frontālā triecienā pašnāvnieks, bet ne saslīdot ar sāniem. Turklāt pārsteiguma momentam pieļaujams neliels atstatums. Bet te izskatās, ka BMV izgriežot uz maģistrāles ir taisījis uzrāvienu un apjukuma pārbīlī nav pareizi noreaģēts, drīzāk turpināts iebraukt šķērslī. Bet par to netiesā, jo likums aizstāv joslas teritoriju – tātad BMV rīcība tiek attaisnota.
Visu atbildību jāuzņemas pakalpojuma nodrošinātājiem par mūsu nodokļu līdzekļiem.
Laiks samazināt dižo ceļu meistaru virsvadītāju dižās algas vai rūtainās gardīnes piešķirt.
Diez, kā šādus komentārus uztvert tiem darbarūķiem, kuri ceļas katru rītu trijos, četros, gan brīvdienās, gan svētkos, vairākas reizes dienā kaisa un tīra ceļus, saņem labi ja trīssimt latu algu… Viņiem vēl jādzird, ka neko nedara un bāž kabatās citu nodokļus !?! Šo ceļu diennaktī izbrauc vairāk kā divtūkstoš mašīnu, diezin kā, ja ceļi tik nebraucami ?!? Kas tiek vainots avārijās nesniega un neledus laikā ?!? …
Sievietej bija ap 40,lidzjutibas radiniekiem:(
Ašais, kurā vietā tev ir frontālais trieciens ?
Pēc bildes spriežot tajā vietā BMW varēja iet ar ~60Km/h, Subaru, droši vien brauca kā lepnais (4WD, yay !), pieņemsim ka uz ierastajiem 110Km/h, saslīdēja, kautko abi gan jau ka sabremzēja, katrs pieņemsim pa 20Km/h, tātad BMW ar purnu Subārim sānos, summārais ātrums aptuveni 130Km/H. Drošības josta šitāda trieciena laikā neko nesargā, baloni ar neko nedod. Neredzu neko neizskaidrojamu un nekādus ‘baigos ātrumus’, nav neviens neko uzrāvis un neko darījis (pamēģini pats ar BMW ātri uzraut uz slidena ceļa, pakaļa aiziet nafig ātri vien, vienalga kādas riepas, te tev nav pliks asfalts).
Tātad, trieciens pa sāniem, summārais ātrums 130Km/h. Atgādināšu ka ātrums 60Km/h ir aptuvens ātrums ar kādu cilvēks krīt pret zemi no 3-šā stāva. Rēķiniet paši.
Es nekritizēju nevienu godīgu darba devēju.
Bet es apšaubu Latvijā un TIKAI Latvijā pielietoto metodi – vienalga, cik daudz sniegs, cik liela temperatūra – kaisīt ar sāli. Piedodiet, tā ir stulbība.
Esmu profesionāls šoferis (26 gadu stāžs).
Kāpēc nevaram kā Ziemeļvalstīs (kaut vai Igaunijā) – ceļus NOTĪRA un viss. Kur lielāka satiksme, tur uzber akmentiņus.
Pie mums viss otrādi – nenotīra, putrai virsū sāli – un tad virsū ir smaga sāls un dubļaina sniega putra, ko met logos, bet apakšā dzīvs ledus.
Kāpēc mums vienīgajiem ir tā?
Tāpēc, ka korupcija un zagšana!
Kāds ar visu to sāls kaisīšanu uzvārās, tāpat kā ar Dienvidu tiltu un citiem projektiem un aplamībām…
Ceļus vienkārši NOTĪRĪT būtu daudz labāk, drošāk un gan mašīnām, gan dabai draudzīgāk, nekā bērt to sāli!!!!!
Nez, cik peedeejaas dienaas braucu –nu saliidzinoshi tiiri celji (Juurmalas-Riigas shoseja gan taada diivainaaka (netiiriitaaka) izskatiijaas, bet tas jau vairs galiigi uz Tukumu neattiecas). Taadeelj, ja godiigi…vienkaarshi nesaprotu, kas tur notika!?
P.S. Kad svaigi uzsnidzis sniedzinjs, 110 km/h jau nu gan nav nekaads ieteicamais aatrums
to Didzis
!Tu lasi arii??? Sieviete, taksh sveika un vesela!
katru dienu braukāju Talsi-Tukums-Talsi.Tukuma rajons ņirgājas pa cilvēkiem pie stūres,nav jau krievu laiki ātrums 60- riepas neplatākas 155
to brex
ta kas bij pie stures Subaru,raksta teikts vaditajs.
Pie SUBARU stūres bija sieviete. Rīt notiks bēres. Vinai palika mazgadiga meitiņa. Sieviete kādu laiku atpakaļ bija atradusi sev darbu tukumā. Brauca uz darbu ar dienesta automašiīnu.
Viņas vaina bija tikai tāda, ka viņai galīgi nebija braukšanas stāža. Paldies dievam, ka BMW vadītaja un pasazieris neguva traumas.
Retais ,pieredzejusais,macetu savaldit 4X4,kads bij Subaru.Ja nu vienigi kads rallists.
Nu ir tāds gadalaiks kā ziema. Tīra tos ceļus vai mazāk tīra ,bet tāpat jasaprot ka nevar gāzt uz pilnu,pat vasarā sanāk hohma.
SKORPIM novēlu lasīt un domāt, nevis sapņot. BMV – 60 ? Varēji teikt – stāvēja.
Nākot no Rīgas pagriezienu uz Tukumu var mierīgi vasarā izņemt ar 100 km/st.
Par ziemu nerunāsim un arī attālums no notikuma vietas bija pienācīgs,
Iemesls zīlējams, bet katrā ziņā ceļa apstākļi tajā dienā izraisīja daudzas avārijas vairākās vietās. Vainīgi ceļa dienesti – pirmais sniedziņš jau pierādīja, ka naudu no autovadītājiem iekasēt māk, bet atdeves nav, tik vien vaimanāt par katastrofu!
Ziemas bija krievu laikos, tagad tāda niekošānās vien ir. Un nav ko pribedņatsa un pūst pīlītes par 300 Ls algu – zirgam jāzviedz! Uzprasiet cik Latvijas ceļi un citu firmu vadītāji saņem par siltām vietām!
Es protams nezinu ko un kā labāk bērt virsū tiem ceļiem, bet varu pateikt tikai to, ka sievastēvs savu SKANIJU praktiski nenoslāpē, un šķūrē un kaisa apmēram 18 stundas sutkā, miegam veltot kādas 6 stundas, un arī ne jau 6 pēc kārtas, bet salasot kopā par sutku. Tā kā viss, kas ir pieejams, domāju atrodas uz ceļa, nevis slinko !!!
Tās riepas kuras kaut kur jau izmetuši āra nekad neizmantojiet,šrotos var nopirkt tikai mēēslus !
Redzu kā brauc sniega tīrāmās mašīnas: ar augstu paceltu šķuri, neko nenotīrot un ik pa brīdim izkaisot sāli… km nobraukti.. it kā darbs padarīts, bet cik kvalitatīvi, tas lai uz šofera sirdsapziņas
buy viagra online buy generic viagra online canada – cheap viagra pills australia
order viagra prescription cheap generic viagra online review – buy viagra by the pill