Agris Jansons

Jaunizveidotajā Jelgava-Tukums aplī avarē dzērājšoferis

24. novembrī 5.30 Engures novada Smārdes pagastā, autoceļa Rīga-Ventspils 64. km 1982. gadā dzimis vīrietis, kurš vadītāja transportlīdzekli «Mazda 626», lokveida krustojumā nobrauca no ceļa un apmeta kūleni.

24. novembrī 5.30 Engures novada Smārdes pagastā, autoceļa Rīga-Ventspils 64. km 1982. gadā dzimis vīrietis, kurš vadītāja transportlīdzekli «Mazda 626», lokveida krustojumā nobrauca no ceļa un apmeta kūleni. Autovadītājs guvis labās kājas lūzumu, smadzeņu satricinājumu, krūšu kurvja sasitumu ar lūzumu, sistu brūci apakšlūpā, kā arī… viņam konstatēts alkohola reibums. Persona nogādāta Jelgavas slimnīcā.

Komentāri

  1. Viss jau itkā saprotams, bet kāpēc Jelgavas slimnīcā? Tukumam vairs pat dzērājšoferus neuztic?

  2. Skats uz to autiņu jau bija baiss pa tumsu. Brīnums, ka izdzīvoja tas āksts.

  3. Mazda ta fufels – sātos jau kārtējā csn aizbraucot taisni pašiznīcinājās range rover pēdējais modelis, sitiens bija tik spēcīgs ka auto palika bez priekšējiem riteņiem kas liek aizdomāties kāds ir bijis ātrums apdzīvotā vietā kur ātruma ierobežojums ir 50km/h

      1. Nē,laikam pēdējais modelis bija – vismaz pēc diskiem ta likās, bet nu 100 proc. Nezinu

  4. Mazdu aizvāca, bet buferi un citus atkritumus piemirsa. Kā tad tā? Tos kādam citam aiz dzērājšofera jāaizvāc?

  5. Satos kops nozageja kokus uz likuma, ta jau ir ceturta avarija, jo svesie, reali braucot no kuldigas puses, neredZ ka tur ir likums. Un riteni tur luzt, jo celmi metrigi atstati.

    1. Kāpēc gan zāģējot kārtīgam vecim būtu jāpieliecas, ja var izslieties visā savā 1,55 metri garajā augumā.

    2. Reāli braucu no Kuldīgas uz Tukumu pa taisnu ceļu. Bij taisns kā skrejceļš. A te pēkšņi Sātos tāds līkums, kuru nevar pamanīt. Knapi izgriezu. Patiess stāsts…

      1. Ja tu brauc uz 50 tad bez problēmam vari līkumu izbraukt, un par kokiem žēl ka nozāģēja, jo atsaldētajiem tagad liekas ka brauc pa bāni un var atļauties nesties, tieši labi ka atstāja tos celmus – vismaz tādi varoņi tiek skaisti “piebremzēti”! Un cienījamais range rovera īpašnieks cerams aiz sevis savāks tos mēslus!?!

      2. Taisns kā skrejceļš, tāpēc skrēji, ne ? Līkumu var pamanīt, ja apdzīvotā vietā iebraucot samazina ātrumu.

      1. Ierunajas tormoz. Kaa tad skolnieku autobus no kuldigas ari butu baigi nesies…….

  6. Sātos taču pirms līkuma ir zīme,apdzīvota vieta.tik laikam āksti viņu nepazīst.paši vainīgi.

  7. Vnk Tukuma slimnīcā nav neirologa. Un līdz ar to arī ir nepieciešama neirologa konsultācija.

  8. Un kas bija tam baltajam džipam, kuram evakuators bija atbraucis pakaļ 25.11. ap 19:30 ?
    Vai tur arī dzērājšoferis?

    P.S. Vai kāds var izskaidrot – kādēļ tas grāvis ar asajiem leņķiem aplī bija jāietaisa? Tādēļ jau nav jābrīnās, ka avārija ar iznākumu tuvu nāvei (ne viena vien un vēl gan jau būs turpmāk arī)

    1. Nē, tur dzērajs nebija, vnk nepamanīja, ka tur ir kūlens. STULBS APLIS, cik avāriju vēl vajag, lai pārceltu apli vai uzbuvētu žogu?

  9. To jauno apli ir projektējis cirvis. Nekur eiropā tādus neesmu redzejis. Tas aplis reali ir bistams.

    1. Tas aplis ir kaut kāds jaunveidojums, nevis aplis! Vajadzēja vienoties ar apkārtējo zemju īpašniekiem un izveidot normālu, saprotamu apli. Taisnība jau ir, ka izbraukt var, jāievēro pareizais ātrums, u.t.t., bet tomēr…. Izskatās smieklīgi!

    2. Bīstami ir idioti pie auto stūres, nevis aplis. Viens piedzēries, otrs brauc pēc priboriem, nevis skatās uz ceļu, vainīgs aplis. Nebija aplis, visi bļāva kā aizkauti, ka apli vajag. Tagad ir aplis, atkal slikti. Aurāti

        1. Jā, vai kāda atbildīgā amatpersona var sniegt atbildi uz šo – kāpēc grāvis ar tik asiem leņķiem? Ja arī saslīd un iebrauc, tad ir kā pret sienu – strauja apstāšanās, kas tieši var veicināt nāves gadījumus. Vai tiešām tur ko lēzenāku nevarēja izbūvēt? Vai darīt kā daudzās vietās Eiropā – paaugstināt apļa vidu ar lēzenu uzkalnu?
          Redakcija – vai varat to uzdot kādam speciālistam?

          1. Grāvim tāpat kā jebkam citam ir jāatbilst standartam, un standarts neparedz lēzenāku grāvi, stāvāku, apaļāku vai jebkādu savādāku formu, bet pavisam konkrētu trapeces formu ar 40 cm platu apakšu un malām ar slīpumu 1:3
            par konkrēto apli un citiem apļiem. Neviens aplis netiek paredzēts lai tajā brauktu iekšā. Ne ārzemēs, ne Latvijā. Ja būtu kā daudzviet ārzemēs apļa iekšpusē betona vai akmens konstrukcija, sekas būtu vēl smagākas ietriecoties

            1. Jūsu komentārs ir pilnīgs murgs. 90% lielājos apļos ārpus apdzīvotām vietām nav grāvja. Konkrētajā gadījumā gruti pateikt, kāpēc grāvis ir bet iežogojuma nav, liels jautājums Latvijas Valsts ceļiem.

              1. Jūs , dunduk, izlasījāt arī uz kuru komentāru tika atbildēts? Par grāvi ar “lēzenākām” malām u.t.t.
                Palieku pie viedokļa, ka aplis ir lai izbrauktu krustojumu, nevis lai brauktu iekšā. Aizbrauc vairāki tūkstoši auto dienā, bet divi idiņi-viens štīmē, otrs aizņemts ar ko citu, nevis ceļu iebrauc aplī – vainīgs aplis. Priecājieties, ka viņi iebrauca aplī, nevis pārbrauca jums pāri!

            2. Lūk – pat Zebrā (raidījumā) dēļ grāvja to nosauca par TuPuma apli nevis Tukuma…

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *