Vācijas vilcienu mašīnisti sestdien no rīta atsāka darbu, izbeidzot plašāko dzelzceļnieku streiku valsts vēsturē, taču arodbiedrība GDL sola nākamnedēļ uzsākt jaunas protesta akcijas.
62 stundas ilgais streiks apturēja gan kravas, gan pasažieru vilcienu kustību un izsaucis satraukumu par tā ietekmi uz Vācijas ekonomiku.
Daži uzņēmumi, piemēram, autoražotājs "Audi" bija spiesti samazināt ražošanas apjomus komplektācijas detaļu trūkuma dēļ, un Vācijas lielākajā ostā Hamburgā krājas arvien lielākas kravas konteineru grēdas.
Konflikts par darba algas paaugstināšanu starp GDL un valstij piederošo dzelzceļu uzņēmumu "Deutsche Bahn" (DB) ilgst jau kopš marta.
Pašlaik starp abām pusēm nenotiek nekādas sarunas, un nekas neliecina, ka kāda no tām būtu gatava mīkstināt savu līdzšinējo pozīciju.
GDL līdera vietnieks Klauss Veselkis piektdien piedraudēja, ka nākamnedēļ gaidāmi jauni streiki, ja DB nenāks klajā ar jaunu piedāvājumu. Savukārt DB paziņojusi, ka tā jaunu priekšlikumu negatavo.
Pasažieru vilcienu satiksme pilnībā atjaunojās līdz ar streika beigšanu plkst. 3.00 pēc Latvijas laika, taču DB brīdina, ka būs nepieciešams zināms laiks, lai pabeigtu aizkavēto kravu nogādi.
Kravas vilcienu mašīnisti streiku uzsāka trešdien, bet ceturtdien viņiem pievienojās arī pasažieru vilcienu lokomotīvju vadītāji. Vācijas austrumu daļā tika apturēta 70 līdz 75% vilcienu kustība, taču valsts rietumos nekursēja 20 līdz 50% vilcienu.