Štokenbergs kritizē Šlesera veikumu kravas automašīnu rindu mazināšanā

Satiksmes ministra Aināra Šlesera (LPP/LC) veikums kravas automašīnu rindu mazināšanā ir privāti stāvlaukumi, kur valdība paredzējusi ar likumu garantēt, lai katrs šoferis tajos iebrauc un atstāj naudu laukuma privātajiem īpašniekiem, tā vietā, lai iekasētu naudu un to izmantotu, nodrošinot ātrāku caurbraukšanu robežpunktos, intervijā "Latvijas Avīzei" Šlesera veikumu kravas automašīnu rindu mazināšanā kritizē ārpusfrakciju Saeimas deputāts Aigars Štokenbergs.

Satiksmes ministra Aināra Šlesera (LPP/LC) veikums kravas automašīnu rindu mazināšanā ir privāti stāvlaukumi, kur valdība paredzējusi ar likumu garantēt, lai katrs šoferis tajos iebrauc un atstāj naudu laukuma privātajiem īpašniekiem, tā vietā, lai iekasētu naudu un to izmantotu, nodrošinot ātrāku caurbraukšanu robežpunktos, intervijā "Latvijas Avīzei" Šlesera veikumu kravas automašīnu rindu mazināšanā kritizē ārpusfrakciju Saeimas deputāts Aigars Štokenbergs.

"Vai kaut vai par vienu mašīnu ir palielināta robežpunkta caurlaides spēja? Nē. Vai valstij ir kaut cik kapeiku iekritis kabatā, lai paplašinātu šos punktus? Nē," norāda Štokenbergs.

"Šlesers mēdz arī atkārtot, ka neesot iespējams uzlikt maksu par Latvijas ceļu lietošanu tranzītā. Tās arī ir blēņas, jo nez kāpēc viena otra cita Eiropas valsts gan ir "uzdrošinājusies" šādu līdzekli izvēlēties un lietot. Galu galā – priekš kam tad ir ministrs? Tikai pateikt, ka privātie varēs turpmāk iekasēt naudu," norāda Štokenbergs.

Politiķis pieļauj, ka situācija uz robežas ir satiksmes ministra apzinātas bezdarbības rezultāts.

Rindas pie robežas ar Krieviju ir jau vismaz divus gadus un tās nemitīgi pagarinās, atzīmē Štokenbergs.

"Es biju valdības sēdē, kad lieta kļuva nopietna, un [Ministru prezidents Aigars] Kalvītis (TP) aicināja Šleseru – izdomā, kā paplašināt robežpunktu caurlaides spēju. Taisni zemas caurlaides spējas dēļ taču rodas auto rinda. Šlesers pēc apmēram pusgada noziņoja – viņš nevar neko izdomāt. Labi. Viņam iedeva jaunu termiņu. Kalvītis teica – varbūt kādā ceļa posmā pirms robežas tu vari uzlikt maksu par braukšanu. No iekasētās naudas, iespējams, varētu uzbūvēt plašāku robežpunktu. Šlesers pusgadu domāja, atnāca ar nākamo ziņojumu – nē, viņš nevarot izdomāt, kā ieviest maksas ceļu. Labi, Kalvītis viņam atkal iedeva pusgadu, rosināja – ej, parunā Eiropas Komisijā, izdari kaut ko," stāsta Štokenbergs.

Viņš norāda, ka tagad, pēc pusgada, Šlesers bez garas domāšanas ir rīkojies. "Tā vietā, lai valsts iekasētu naudu un to izmantotu, nodrošinot ātrāku caurbraukšanu robežpunktos, mums ir privāti stāvlaukumi, kur valdība paredzējusi ar likumu garantēt, lai katrs šoferis tajos iebrauc iekšā un atstāj naudu laukuma privātajiem īpašniekiem. Tāds ir Šlesera pusotra gada domāšanas rezultāts," secina Štokebergs.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *