Amerikāņu miljonāra un piedzīvojumu meklētāja Stīva Foseta sieva lūgusi viņu pasludināt par mirušu gandrīz trīs mēnešus pēc viņa pazušanas lidojuma laikā virs Nevadas.
Pegija Foseta, kas ar viņu dzīvoja kopā Čikāgā, pirmdien Ilinoisas štata Kuka apgabala tiesā iesniegusi prasību, lai miljonāra īpašumi tiktu izdalīti atbilstoši viņa mantojumam.
"Kā ikviens var iedomāties, šī ir smaga diena mūsu ģimenei," teikts rakstiskā Fosetas paziņojumā. "Mēs turpināsim sērot un dziedēt brūces, taču pēc gandrīz trīs mēnešiem mēs jūtam, ka mums ir ir jāpieņem, ka Stīvs nav izdzīvojis."
Prasībā teikts, ka Stīva Foseta "bagātība ir milzīga, pārsniedzot astoņciparu skaitli".
57 lappušu biezajā prasībā arī norādīts, kāpēc Fosetam "nebija nekādu iemeslu pazust".
Viņš bija "fiziski vesels, laimīgs un dziļi iegrimis savā kaislē pēc piedzīvojumiem", tostarp iesaistījies projektā uzbūvēt pēc jaunākajām tehnoloģijām viena cilvēka zemūdeni, lai uzstādītu jaunu pasaules rekordu, ienirstot aptuveni 11 kilometrus dziļajā Marianas dziļvagā, kā arī plānoja uzstādīt jaunu ātruma rekordu uz sauszemes.
63 gadus vecais Fosets, kurš izdzīvojis neskaitāmos bīstamos ceļojumos, vienmotora lidmašīnā "Bellanca" 3.septembra vakarā izlidoja no rančo Nevadas štatā un vairāk nav redzēts. Fosetam nebija līdzi nekādu pārtikas vai ūdens krājumu, jo viņš plānoja tikai trīs stundu lidojumu.
Plašā glābšanas operācijā iesaistījās desmitiem glābēju un brīvprātīgo lidmašīnas un helikopteri, neskaitāmas reizes pārlidojot 52 000 kvadrātkilometru lielu kalnainu un tuksnešainu teritoriju Nevadas štatā, taču netika atrastas nekādas Foseta vai viņa avarējušās lidmašīnas pēdas.
Mēnesi pēc aviatora pazušanas, 3.oktobrī, amatpersonas pārtrauca meklēšanas operāciju.
Stīvs Fosets sasniedzis vairāk nekā simt rekordu dažādās jomās, taču viņa galvenā kaislība bija gaisa kuģošana. Fosetam pieder virkne aviācijas rekordu, ieskaitot garāko lidojumu pasaulē, pirmo lidojumu apkārt pasaulei bez apstāšanās un bez degvielas uzpildīšanas 2005.gadā un pirmo lidojumu apkārt pasaulei gaisa balonā 2002.gadā, kad viņš 14 dienās pārvarēja vairāk nekā 33 000 kilometru.