Kas, mācoties mājās, visvairāk pietrūkst un sagādā grūtības? Kas šādā mācīšanās formātā ir pozitīvs? Un ko no attālinātās mācīšanās varētu saglabāt turpmāk? Konkursa ietvaros savas pārdomas un sajūtas aicināti atklāt paši skolēni!
Atziņu konkursā aicināti piedalīties 1. līdz 12. klašu skolēni. Galvenais uzdevums – dalīties atziņās un pārdomās par attālināto mācīšanos, akcentējot gan izaicinājumus, gan ieguvumus. Atziņas konkursam var iesniegt formātā pēc savas izvēles, piemēram, rakstveidā, video vai audio formātā, kā foto galeriju, zīmējumu, kolāžu vai citā radošā formātā.
Ierosmei, par ko stāstīt konkursā
Konkursa darbā vari sniegt atbildes uz vienu vai vairākiem norādītajiem jautājumiem. Taču vari attālinātās mācības apskatīt arī no cita skatpunkta!
- Jaunatklājumi – vai un kā mainījušies mācību uzdevumi, attiecības ar skolotājiem, vienaudžiem u.c.?
- Sajūtas – kā Tu jūties šajā posmā? Varbūt šis posms ir nesis jaunatklājumus arī par Tevi pašu?
- Vispozitīvākais – vai attālinātajās mācībās ir kas tāds, ko ieteiktu saglabāt arī turpmāk?
- Visgrūtākais – ko attālinātās mācīšanās laikā bija / ir izturēt visgrūtāk?
- Dienas režīma organizēšana – kas ir veiksmīgs un kas nē?
- Kas pietrūkst un kas galīgi nē – kā tad īsti ir ar šo?
- Ja man par attālinātās mācīšanās periodu būtu kāds jāapbalvo, tas būtu… (vari pabeigt teikumu, paskaidrojot, kāpēc šāda izvēle).
Konkursā aicināti iesaistīties arī skolotāji!
Konkurss palīdzēs izzināt skolēnu sajūtas un noskaņojumu attālinātās mācīšanās laikā – ieguvumus, grūtības, rastos risinājumus, tāpēc konkursā aicināti iesaistīties arī skolotāji un klašu audzinātāji. Skolotāji aicināti par šo konkursu informēt klasi – konkursa darbs var tikt integrēts arī mācību procesā, piemēram, latviešu valodas stundā, teātra mākslā vai kā saliedējošais darbs klases stundas ietvaros.
Tāpat skolotāji klases vai aktīvo skolēnu grupas ietvaros aicināti organizēt iesniegto darbu pirmreizējo izvērtēšanu, individuāli vai kopā ar klasi vienojoties par tiem 1 – 3 darbiem, kurus iesniegt tālākai vērtēšanai konkursa organizatoram. Vietā atzīmēt, ka balvas gaidāmas arī trīs skolotājiem – dāvanu kartes 150 eiro vērtībā “Jāņa Rozes grāmatnīcā”.
Darbu vērtēšana
Konkursa organizatoriem iesniegtos darbus vērtēs ekspertu žūrija. Katrā klašu grupā – 1.-4., 5.-9. un 10.-12. – tiks noteikts viens uzvarētājs, kurš saņems galveno balvu – portatīvo datoru “Dell Vostro 3501”. Gaidāmas arī veicināšanas balvas. Konkursa organizētāji novērtēs arī skolotāju ieguldījumu, apbalvojot katra uzvarētāja atbildīgo skolotāju vai klases audzinātāju, kurš organizēja konkursa norisi klasē un iesūtīja skolēnu darbus konkursa organizatoram.
Konkursu organizē vecāku organizācija “Mammamuntetiem.lv” iniciatīvas “Mācos Pats” ietvaros, atbalsta – Izglītības un zinātnes ministrija. Konkursā var piedalīties ikvienas izglītības iestādes 1. – 12. klases skolēns un skolotājs. Skolēnu radošie darbi jāiesūta uz e-pastu fonds@mammamuntetiem.lv līdz 16. aprīlim. Konkursa uzvarētāji tiks izziņoti 27. aprīlī. Visi dalībnieki aicināti iepazīties ar konkursa nolikumu vietnē www.macospats.lv.
It’s enormous that you are getting thoughts from
this paragraph as well as from our discussion made at this place.
Savdabīgi, ka konkursu atbalsta Izglītības ministrija, balvās solot datorus. Toties mācību laikā neskaitāmi bērni nav saņēmuši ministrijas solītos datorus, lai ikdienā varētu bez satraukumiem apgūt mācību vielu. Un vēl. Teksta autoram vajadzētu zināt, ka latviešu valodā nesaka – vietā atzīmēt, ka balvas…
Hello there, You’ve done an incredible job. I’ll definitely digg it and personally suggest to my friends.
I’m confident they will be benefited from this site.